BCR Asigurari a creat o polita casco ce include si servicii de asistenta rutiera internationala. Pentru acest beneficiu suplimentar, clientii trebuie sa achite o prima anuala cu 20% mai mare. Cei care aleg sa solicite aceasta polita online pot obtine discounturi de pana la 5%.
Cea mai noua asigurare casco de la BCR Asigurari este structurata in functie de nivelul sumei asigurate, fiind disponibila in trei variante:
- Silver: corespunde unei sume asigurate cuprinse intre 5.000 si 15.000 euro;
- Gold: suma asigurata intre 15.001-25.000 euro;
- VIP: suma asigurata intre 25.001-100.000 euro.
Polita este adresata clientilor persoane fizice si persoane fizice autorizate. Acestia isi pot asigura autoturismele, inclusiv masinile de teren, cu o vechime de maximum 4 ani.
“Se pot asigura si masinile de tip second-hand, insa la primul an de asigurare autoturismul nu trebuie sa depaseasca 4 ani vechime”, a precizat directorul Directiei Asigurari in cadrul BCR Asigurari, Dan Savescu.
Soferii beneficiaza de protectie in caz de avarii si furt. In plus, persoanele care se afla in masina sunt asigurate impotriva riscurilor survenite in urma accidentelor: deces, invaliditate permanenta, cheltuieli medicale, pagube la bunuri personale.
“In cazul in care o persoana se confrunta numai cu invaliditate temporara, aceasta nu se acopera. Pentru acestea exista produse speciale”, a subliniat Dan Savescu.
Suma destinata acoperirii cheltuielilor medicale si pagubele suferite de bunurile din autoturism este de maxim 20% din suma asigurata, pe persoana, fata de numai 10% in cazul unei asigurari casco traditionala.
Din punct de vedere al teritorialitati, asigurarea este valabila pentru daunele care se produc in Europa, Rusia si Turcia.
Cea de-a treia componenta a asigurarii - asistenta rutiera - include in aria de acoperire Europa, Rusia, Turcia si Israel, excluzandu-se insa Ucraina. Serviciile de asistenta rutiera sunt asigurate de catre Pointer RSA.
Cum se acorda asistenta rutiera?
In cazul planului Silver serviciile de asistenta rutiera constau in:
- Asistenta (depanare) la locul de producere a evenimentului asigurat;
- Transportul (tractarea) autoturismului;
- Transportul soferului, pasagerilor si a bagajelor acestora;
- Cazarea la hotel;
- Transportul (repatrierea) autoturismului.
Programele Gold si VIP includ suplimentar si serviciile de inlocuire a autoturismului.
Primul lucru pe care trebuie sa-l faca un asigurat, indiferent de tara unde a fost produs accidentul este sa sune la call-centerul din Romania, iar consilierul respectiv va decide ce masuri trebuiesc luate – tractare sau depanare, potrivit Yaacov Ehrenrich, director la Pointer RSA.
“Din experienta de pana acum, pe teritoriul Romaniei echipa de tractare ajunge in maximum 45 minute la locul accidentului, iar in afara, este prevazut prin contract un interval de timp de 2-2,5 ore”, a completat Ovidiu Demetrescu.
Despagubirea este platita in maximum 15 zile de la depunerea tuturor documentelor solicitate.
Polita este adresata clientilor cu venituri mari
Aceasta polita este cu 20% mai scumpa decat una traditionala, care nu ofera si asistenta rutiera pe plan extern.
Prima de asigurare anuala standard suportata de asigurati este de 6% din suma asigurata. Exista insa o perioada promotionala de 3 luni, in care se oferta o reducere de 20% tuturor clientilor.
Prin umare, cei care opteaza pentru aceasta asigurare pana la finele lui septembrie vor plati o prima anuala de 4,8%, care se poate achita integral sau in maximum 10 rate. Clientii beneficiaza si de o perioada de gratie de 30 de zile calendaristice la achitarea ratelor.
La acest produs, se vor mai aplica reduceri numai pentru pensionari si bugetari. In plus, utilizarea canalelor alternative (prin call-center sau pe internet) aduce un discount suplimentar, care potrivit lui Savescu este de 5%.
Fransiza se stabileste in functie de valoarea masinii si poate fi de 100-150 euro pentru avariile partiale. Daca insa nu se opteaza pentru includerea unei fransize, se va aplica un coeficient de ajustare de 1,1 aferent fransizei de 100 euro, respectiv de 1,2 pentru cea de 150 euro.
La reinnoirea contractului de asigurare, asiguratorul utilizeaza o schema de bonus-malus in vederea reducerii sau majorarii primei de asigurare platita de client, in functie de daunalitatea inregistrata, analizata pentru anii de asigurare si intreg portofoliul de produse incheiate la BCR Asigurari.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News