2005 a fost pentru ProCredit Bank un an de crestere sustinuta. In 2006, banca si-a propus sa-si continue dezvoltarea, prin extinderea numarului de unitati si orientarea spre creditul rural.
Totalul activelor ProCredit Bank a depasit, la mijlocul lunii martie, 131 milioane euro, iar portofoliul de credite a trecut de pragul de 100 milioane euro. Aceste cifre sunt rezultatul cresterilor inregistrate in 2005, cand volumul creditelor acordate s-a majorat cu 73%. Si resursele atrase au inregistrat plusuri importante, suma totala a acestora depasind 65 milioane euro.
In 2006, banca isi propune sa sustina cresterea prin extinderea semnificativa a retelei teritoriale si prin finantarea mai multor tipuri de afaceri.
Dimensiunea retelei a ajuns la 19 unitati, prin deschiderea a inca 2 sucursale ? in Braila si Baia Mare. La finele anului se preconizeaza sa se ajunga la 30 de sucursale. Principalele tinte vizate pentru deschiderea de unitati sunt Tg. Mures, Mangalia, Suceava, Rm. Valcea si desigur, Bucurestiul.
La nivel de produse, ProCredit Bank se va concentra si pe mai departe pentru oferirea de imprumuturi pentru micii intreprinzatori. Migrarea catre creditele de consum nu este luata in calcul de conducerea bancii. In schimb, banca se va concentra pentru acordarea de credite agricole si pe finantarea altor afaceri din zonele rurale. Michael Kowalski, directorul general al bancii, prevede acestui segment un mare viitor.
?In primele doua luni, o treime din credite au fost acordate pentru afaceri derulate in zonele rurale. Un microbuz denumit AgroVan se deplaseaza, impreuna cu ofiterii nostri de credite in zonele limitrofe Bucurestiului. Pana la sfarsitul anului, vom avea patru asemenea vehicule, care vor vizita, treptat, toate zonele tarii?, afirma Kowalski.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News