Cardurile de credit co-branded reprezinta produse nascute din asocierea unei institutii de credit cu o companie de telecomunicatii, de asigurari, aeriana, din domeniul IT, al distributiei de carburanti, restaurante, etc.
Asocierile de branduri (marci) conduc, in general, la diverse tipuri de beneficii acordate detinatorilor acestor carduri pentru cumparaturile realizate la comerciantul respectiv.
Acestea pot consta in diverse tipuri de discounturi sau in puncte de fidelitate acumulate pentru fiecare utilizare, care pot fi convertite dupa o anumita perioada de timp pentru achizitionarea de produse sau plata de servicii.
In anumite tari europene, cum ar fi Turcia, produsele de tip co-brand ofera foarte multe avantaje detinatorilor acestora. Evolutia a determinat si aparitia produselor multi-branded. Bancile sunt astfel interesate sa-si fidelizeze tot mai mult clientii si sa castige noi segmente de piata.
In tari europene, cum ar fi Olanda si Marea Britanie, exista produse co-branded, care dispun de discounturi de 1% pentru cumparaturile efectuate la orice comerciant din tara respective sau din strainatate, pe langa discounturile aplicate in reteaua comerciantului respectiv.
In Romania, programele de fidelitate sunt inca la inceput, insa deja exista carduri co-branded care ofera discounturi si permit acumularea de puncte de fidelitate pentru utilizatori.
Unul dintre programele de carduri co-branded din Romania permite acumularea de puncte de loialitate pentru toate cumparaturile realizate la comercianti, nu doar pentru cele care tin de produsele si serviciile companiei de telefonie respective.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News