1.Verificati seriozitatea comerciantului (daca este o companie reala, daca nu exista plangeri din partea cumparatorilor pe vreun forum, etc)
2.Cititi cu atentie conditiile comerciale de pe site-ul comerciantului :
- informatii complete despre vanzator (date de identificare, adresa, numere de telefon)
- termenele si taxele de livrare
- modalitatile de plata acceptate
- politica de confidentialitate
3.Aflati prin ce solutie se proceseaza plata, care sunt referintele in acest caz si ce detalii de contact aveti la dispozitie in cazul in care exista vreo problema
4.Inscrieti-va cardul in 3D Secure – astfel aveti acces la singura modalitate de autentificare atunci cand cumparati online
5.Verificati elementele de securitate din pagina de comanda
6.Verificati daca produsul dorit este pe stoc. Daca magazinul respectiv nu are un sistem automat de actualizare a stocurilor, catalogul afisat nu corespunde neaparat realitatii
7.Nu lasati la indemana oricui datele cardului. Aceasta presupune mare atentie la tentativele de phising, dar si verificarea chitantelor eliberate de bancomat. Uneori puteti avea surpriza ca acestea sa contina numarul complet al cardului
8.Pastrati toate documentele legate de comanda, precum mail-ul de confirmare, numarul comenzii etc.
9.Atunci cand primiti produsul, verificati daca este conform descrierii de pe site si daca nu prezint defectiuni. Aveti dreptul sa-l returnati timp de 10 zile
10.Daca o tranzactie nu poate fi procesata, verificati daca aveti fonduri suficiente pe card si ca puteti folosi cardul respectiv online
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News