Pentru a obtine un credit Prima Casa, solicitantul trebuie sa prezinte in primul rand documentele care atesta veniturile obtinute. De obicei, in cazul salariatilor, cu venituri raportate la ANAF este suficienta semnarea unui acord de verificare. Daca veniturile salariale nu sunt raportate catre ANAF, banca poate solicita alte documente din care sa reiasa nivelul veniturilor precum:
- Adeverinta de venit;
- Copie dupa contractul de munca;
- Raport revisal.
Persoanele care obtin venituri din chirii, dividende si activitati independente trebuie sa prezinte documentele specifice care dovedesc obtinerea acestor venituri.
Pe langa documentele care atesta veniturile, sunt necesare si actele cu privire la imobilul achizitionat:
- precontract de vanzare-cumparare sau precontract de constructie incheiat cu o firma specializata
- actul de proprietate asupra imobilului/terenului pe care urmeaza sa se construiasca
- extrase din documentatia cadastrala.
In functie de situatia imobilului achizitionat, bancile pot cere ulterior si documente suplimentare, fata de cele solicitate initial clientului. Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News