top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre toate produsele Banca Transilvania

Banca Transilvania

Scor: 2.3 | 210 recenzii

Scrie o recenzie

Produse Banca Transilvania
    CSALB

    Vrei să negociezi cu banca?

    Depune o cerere direct de pe site-ul CSALB! Negocierea este gratuită pentru consumatori. Dacă banca sau IFN-ul acceptă intrarea în negociere, poți primi soluția în maximum 90 de zile. Mai multe detalii

    F MFlorina Maris
    Call Center de la Banca Transilvania

    Modificare limită tranzacții în NeoBT

    În urma cu vreo 30 de minute am avut nevoie de ajutor , pentru modificarea limitei tranzacțiilor din NeoBT , limita maximă fiind de 5.000 lei , iar eu aveam tranzacții cu sume mai mari , am sunat la call center , am așteptat aproximativ 10 minute , iar domnul cu care am vorbit , a fost foarte de ajutor ; trebuia să trimit o cerere (din mesaje ) din NeoBT , ca dânșii să poată să modifice limita tranzacțiilor , iar domnul m-a ajutat pas cu pas în toată operațiunea care trebuia făcută . Mulțumesc mult pentru răbdare și ajutor .

    18-10-2023

    E Celisabeta cosma
    Probleme diverse de la Banca Transilvania

    o experienta foarte neplacuta, abia aste

    O experienta foarte neplacuta, abia astept sa fac transferul la alta banca. De 4 zile sun sa vorbesc cu cineva sa- mi deblocheze conturile pentru 63 lei cu poprire de la ANAF pe care am achitat o.La data achitarii am primit raspuns ca contul este deblocat automat. Urmez instructiunile bancii dar nimic , tot felu de roboti care ma invarte in acelasi loc si nu am acces la bani. Din toate accestea m am ales cu un opuseu de tensiune.Multumesc banca Transilvasnia!Va bateti joc de clienți

    18-09-2023

    M AMarin Albut
    Retragere numerar de la Banca Transilvania

    BT oradea

    Azi, 13 septembrie la agenția din Oradea , str. Transilvaniei , la ora 9 ,nu erau bani în niciunul din cele 4 bancomate , oamenii stăteau la coadă ca la carne pe vremuri , rușine.

    13-09-2023

    A OAdriana Olaru
    Card de credit de la Banca Transilvania

    Evitați Banca Transilvania!!!

    BT24 este cea mai proastă aplicație de internet banking. Pentru a accesa BT24 este nevoie de o parolă care expiră după 3 luni. Dacă vrei să faci o plată cu cardul, ți se mai cere altă parolă ( ”Parola mea unică”), valabilă tot 3 luni. Cele 2 parole nu expiră simultan. Ca să vezi ce bani ți-au intrat sau ieșit din cont, trebuie să parcurgi niște pași complicați, pe care nu poți să-i memorezi și trebuie să-i descoperi de fiecare dată. Extrase de cont sau ordine de plată se pot descărca doar din ultimile 6 luni. Ca măsuri de securitate, au intodus restricții care limitează drepturile clienților de a dispune de banii lor când și cum vor. Astfel, în seara zilei de 6 septembrie, am vrut să lichidez un depozit de 7500 lei pentru a plăti o comandă de 8400 lei la Altex. Am primit mesaj că operațiunea va fi procesată în viitor. Pentru că aveam nevoie urgentă de bani, am cerut sorei mele să-mi vireze din contul ei de la Banca Transilvania suma de 5000 lei. Surpriză! Banii au intrat în cont, deși banii din depozitul meu nu intraseră. Totuși, acești bani nu mi-au folosit la nimic deoarece plata a fost refuzată pe motiv că am depășit limita. Am anulat comanda și am făcut o nouă comandă, alegând ca metodă de plată transferul bancar. Banii au plecat din contul meu pe 7 septembrie la ora 0.00 dar nu au ajuns nici acum în contul în care i-am trimis. Am dat niște telefoane și am aflat că banii vor ajunge în 3-5 zile. Așadar, produsele nu le voi mai primi în data de 8 septembrie, cum era stabilit. Mai mult, este posibil ca peste 3-5 zile acele produse să nu mai fie în stoc iar banii virați la Altex îi voi recupera peste alte 3 zile. După o jumătate de oră de așteptare, am vorbit cu o angajată de la Banca Transilvania care mi-a spus că suma limită standard pentru plata cu cardul este de 9000 lei. I-am spus că mi-a fost refuzată plata sumei de 8400 lei. Mi-a explicat că plata a fost refuzată deoarece mai făcusem alte plăți cu cardul, care, cumulate, au depășit 9000 lei. A omis să-mi spună pe ce perioadă de timp se calculează valoarea sumelor plătite cu cardul (o lună, un an). Mi-a ridicat plafonul la suma de 30000 lei, dar pe o perioadă de 3 luni. Peste 3 luni trebuie să solicit din nou extinderea plafonului standard. Am mai avut o problemă asemănătoare cu cardul în euro, când eram în străinătate și nu am putut să plătesc cazarea la hotel. Mă întreb dacă e vorba numai de incompetență sau și de o atitudine de sfidare și abuz la adresa clienților. Anunț Banca Transilvania că îl voi spune ADIO cât mai curând posibil.

    07-09-2023

    I BIon Besliu
    Call Center de la Banca Transilvania

    Cele mai slabe servicii, nu recomand evi

    Cele mai slabe servicii, nu recomand, evitați.

    01-09-2023

    C SCedrik Sinclair
    Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

    Banca Transilvania, de evitat!!!!

    Am aplicat online pentru un credit de refinantare de la alta banca. Pe data de 2 august 2023 am fost chemat in agentie, am stat vreo 3 ore, mi-au completat toate hartiile, totul bine si frumos, mi-au spus ca probabil a doua zi voi fi chemat sa semnez contractul.. In prima saptamana nu m-au contactat, nu au raspuns la telefon, nimic. Apoi mi-au mai cerut un extras, l-am trimis. Din nou pauza o saptamana. Am sunat la relatii cu clientii, au spus ca dosarul e in analiza, dar ca totul e ok, nu stiu de ce nu a fost aprobat inca. M-au contactat din nou ulterior, ca le mai trebuie un extras (era cel trimis anterior, probabil l-au ignorat prima data). Astazi este 28 august, deci dupa 26 zile si nici un raspuns... NU RECOMAND!!!!!!!!!!!!!

    28-08-2023

    C CCristian CDC
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Conturi personale blocate de BT

    Instrumente și modalități de plată defectuoase a Bancii Transilvania - Nu recomand. Nu am putut avea acces la banii din conturile personale. În urma procesului de confirmare plată a intervenit o eroare din partea sistemului Banci Transilvania cu mesajul: ‘’A INTERVENIT O EROARE. VĂ RUGAM SĂ REÎNCERCAȚI’’. Am reușit să vorbesc cu un agent de la Banca Transilvania dupa mult timp de așteptare, care mi-a cerut să folosesc altă metodă de plată, folosind pagina web direct a comerciantului și totodată mi-a resetat datele de identificare care îmi vor permite să reinițializez plata. Am încercat dar tot în zadar. Reclamatia facută nu a interesat pe nimeni din partea BT Transilvania. Rușine BT. Am fost forțat să folosesc un serviciu fizic de plată și nu online pentru care am fost sancționat extra 200 euro ( wizz air check-in). Prin acesta situatie banca Transilvabia mi-a restrictionat accesul la conturile personale prin sistemul lor defectuos.

    23-08-2023

    A AAngelica Angeluca
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Frauda Bt

    Am fost victima unei inselaciuni bancare cu o suma…Am observat imediat ca este înșelăciune și am sunat la Banca Transilvana solicitand anularea imediata a trazactiilor..Am facut imediat instiintare, precum si solicitare de refuz. Banca nu a intreprins nimic si dupa câteva zile a spus ca nu este speța bancară ???????? adica banii au disparut efectiv din cont…..am facut si plangere penala la Politie si la alte organe indreptatite sa se ocupe de astfel de fraude bancare.Banca, daca vrea poate cere și obține anularea tranzacțiilor ca fiind fraude dovedita …dar nu are interes cred ca e pe o mâna cu ei…doar așa îmi explic… Menționez ca lucrez la Bt sunt angajata ????????????

    25-07-2023

    D MDumitru Mihai
    Card de debit de la Banca Transilvania

    Am fost victima unei inselaciuni bancare

    Am fost victima unei inselaciuni bancare cu o suma destul de mare, initial dintr-o prostie facuta de mine. Am observat imediat ca suma a disparut de pe cardul meu de la Banca Transilvana si am sunat dupa cca 2 minute la banca, solicitand blocarea cardului si anularea imediata a trazactiilor care nu au fost autorizate de mine. Am facut imediat instiintare, precum si solicitare de refuz pe care le-am trimis online. Banca nu a intreprins nimic si dupa 5 zile s-a finalizat tranzactia, adica banii au disparut efectiv din cont. Bineinteles ca am facut si plangere penala la Politie si la alte organe indreptatite sa se ocupe de astfel de fraude bancare. Banii au intrat in doua conturi: Binance si Revolut Dublin. Banca, daca vrea poate cere și obține anularea tranzacțiilor ca fiind fraude dovedite, de la banca unde este contul în care s-au virat banii. Acum Politia si celealte organe sunt pe urmele infractiunii si astept cu speranta ca macar Banca Transilvania sa colaboreze cu aceste organe si sa puna la dispozitie toate documentele necesare (conturile unde au intrat banii, datele de tranzactionare, solicitarile mele catre banca de a bloca si a refuza aceste tranzactii, etc.)

    01-07-2023

    G SGeorgeta Simion
    Credit nevoi personale cu ipoteca de la Banca Transilvania

    Aplicația BT24 este o catastrofa

    Aplicația BT mai mult ma încurcat decât sa ma ajute pt ca se închide înainte sa vizualizezi tot ce ai nevoie, parolele trebuie schimbate aproape la fiecare logare, codul nu este transmis prin sms în timp real, astfel ca Aplicația nu ți mai permite sa te loghezi decât după un interval de timp stabilit de banca. Nu mi se pare ok pe banii mei plătiți în plus sa am dificultăți în condițiile în care la Garanti BBVA folosesc zilnic Aplicația fără probleme și costuri suplimentare.

    10-06-2023

    Caută recenzii despre o instituție financiară

    Scrie o recenzie