top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A PAdelin Placintaru
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Am acesat un credit Prim

Am acesat un credit Prima Casa in octombrie 2014. Sunt foarte multumit de colaborarea cu Raiffeisen, in special datorita Dnei Elena Nagy de la agentia Decebal. Este o persoana foarte serioasa si profesionista. A fost nevoie sa ajung doar de doua ori la banca, deci un efort minim din partea mea. Restul s-a desfasurat via email si telefonic si in aproximativ trei saptamani creditul era deja aprobat. Anterior am incercat sa obtin acelasi credit la BCR agentia Plazza Romania si ING agentia 1 Decembrie unde teoretic creditele ar fi fost mai ieftine, dar am avut nesansa sa întâlnesc oameni care nu au nici o treaba in acest sens. Nu pot sa-mi exprim o parere despre respectivele banci pentru ca nu am ajuns sa lucrez cu acestea din cauza unor persoane care nu au ce cauta acolo. La Raiffeisen am ajuns aproximativ pe ultima suta de metri, dar s-a rezolvat neasteptat de repede si simplu.

10-03-2015

A Valexandra varzaru
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Buna ziua, Am fost l

Buna ziua, Am fost la sucursala CEC BANK de pe Calea Victoriei unde am avut nevoie de un trasfer rapid (un transfer din Spania catre mine) Saptamana trecuta am fost de doua ori, in zile diferite, si mi s-a spus ca nu au valuta in euro, eu avand de ridicat suma de doar 200 euro. Am trecut din nou azi, deci dupa 5 zile, si mi s-a spus ca n-are cine sa-mi faca transferul, fara nicio alta explicatie in plus. Mi se pare incalificabila aceasta atitudine si nu e firesc sa nu fiu servita de 3 ori la rand, in zile diferite. Apreciez anticipat, Alexandra Varzaru

09-03-2015

Răspuns CEC Bank

Pentru ca ne dorim imbunatatirea calitatii serviciilor noastre, ne-ar ajuta foarte mult sa ne spuneti unitatea CEC Bank la care au avut loc cele semnalate. Aceste informatii ne sunt necesare pentru a analiza situatia si a lua masurile care se impun. Va multumim pentru ca ati ales banca noastra si va asiguram pe aceasta cale ca vom intreprinde toate masurile pentru ca astfel de situatii sa nu mai apara. Directia Marketing si Comunicare

A GAncuta Grigorie
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua, as dori sa a

Buna ziua, as dori sa achizitionez un apartament, prin programul prima casa, impreuna cu prietenul meu. Pana acum am fost la 3 persoane diferite din cadrul a 3 sucursale diferite din Timisoara si sunt foarte dezamagita. In primul rand agentii nu cunosc produsul si nu stiu ce acte sunt necesare pentru accesarea acestui credit. La inceput mi s-a spus ca adeverinta de venit pe care am primit-o de la locul de munca nu va fi acceptata de banca (compania mea nu completeaza adeverintele de la banca, ci au o adeverinta tip pe care o elibereaza si care contine toate cerintele de pe adeverinta bancii - mentionez ca am mai luat credit cu o astfel de adeverinta de la alte banci). Unul dintre agenti mi-a precizat ca trebuie sa locuim la aceeasi adresa, in Timisoara, lucru care mi se pare putin ciudat tinand seama ca nu avem o locuinta comuna (acesta fiind motivul pentru care vrem sa ne cumparam un apartament); in prezent avem adrese diferite pe buletin, in localitati diferite. Am dori sa accesam totusi creditul de la CEC Bank, in special pentru dobanda mai mica pe care o are banca, dar nu stiu daca o sa reusim sa dam de cineva care sa ne spuna exact ce acte sunt necesare, ce se accepta si ce nu si care sa ne indrume si sa ne ajute sa obtinem acest credit (adica de o persoana care isi cunoaste produsul pe car eil ofera) In speranta ca ma puteti ajuta cu un raspuns/recomandare, va multumesc.

05-03-2015

Răspuns CEC Bank

Stimata Doamna, Situatia dumneavoastra prezinta unele particularitati (forma de prezentare a adeverintei de venit, ce este diferita fata de modelul CEC Bank, calitatea de coproprietar al apartamentului care nu a fost inca decisa etc) motiv pentru care va rugam ca in masura timpului disponibil sa va prezentati la sediul sucursalei CEC Bank Timisoara – Calea Torontalului nr. 2A de luni pana vineri intre orele 09:00-17:30. Pentru ca ne dorim sa fiti client al bancii, dorim sa va furnizam informatii clare privind documentele necesare, costurile aferente creditului, precum si pasii pe care trebuie sa-i urmati. De asemenea, ne puteti contacta la unul dintre numerele de telefon: 0256 420520, 0256 420192, 0256420193 unde salariatii din cadrul serviciului relatii cu clientii va vor sprijini in clarificarea informatiilor solicitate de dumneavoastra astfel incat, in masura procedurilor in vigoare, sa rezolvati situatia in maniera cea mai avantajoasa pentru dumneavoastra. Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele CEC Bank si va asiguram de tot suportul nostru in ceea ce priveste rezolvarea cu prioritate si cu profesionalism a solicitarii dumneavoastra. Cu stima, Directia Marketing si Comunicare

D FDaniel Filimon
Card de credit de la Banca Transilvania

Am achizitionat un card

Am achizitionat un card de credit de la ei in 2012 dar am avut probleme in restituirea obligatiilor datorita faptului ca firma sotiei a intrerupt activitatea pentru un an de zile in care ne-a afectat drastic bugetul familiei. Banca a hotarat sa renegociem si sa reesalonam datoriile eu am hotarat sa le platesc 600 ron in fiecare luna timp de 10 luni. Am incheiat actele necesare am platit integral si la termen conform graficului obligatiile fata de aceasta iar la sfarsit mi-au spus ca mai am de platit 500 de ron reprezentand taxe penalizatoare. In urma discutiei cu ei i-am intrebat dar aceste taxe nu au fost incluse in rate...au spus ca nu au fost incluse in rata, ei nu mi-au spus niciodata asa ceva crezand ca voi plati tot ce am de platit cu ei. Le-am sugerat sa-mi faca o hartie in care sa specifice ce reprezinta suma aceea care urmeaza sa le-o platesc. Raspunsul lor a fost ca nu-mi pot face aceasta hartie si ca acele taxe erau prevazute in contract. Acum vin si intreb...acele taxe nu trebuiau incluse in rate? De ce refuza sa-mi elibereze o hartie in care sa specifice semnificatia sumei respective?

03-03-2015

M PMaria Popa
Cont curent de la Bancpost

Am fost intr-o agentie B

Am fost intr-o agentie Bancpost din Tg Mures pentru a solicita codul meu IBAN, acesta fiindu-mi necesar pentru a putea transfera o anumita suma de bani in contul de salariu detinut la Bancpost. Din aceasta pseudo banca mi-au dat IBAn-ul cardului de credit. Am sunat la call center unde am solicitat din nou IBAN-ul contului meu current. De la call center mi s-a spus ca nu pot obtine IBAN-ul decat intr-o unitate Bancpost sau de la ATM. Am mers la cel mai apropiat ATM unde am incercat sa-mi rezolv problema. Din nou fara success, se pare ca daca am fonduri insuficiente nu pot obtine IBAN-ul. Foarte tare!!! Deci, sa recapitulam: daca vreau nu am bani, nu am acces la IBAN, deci, nici nu pot incasa. BANCA DE 2 BANI.

02-03-2015

L Blivia d barna
Credite bunuri in magazine de la Cetelem

Am incercat sa inchid un

Am incercat sa inchid un card de credit pt a lua un nou imprumut de la o alta banca dar sunt amanata la fiecare telefon si bineinteles o noua suma de plata la fiecare telefon dat De fiecare data cand am platit. Apare la operator "credit achitat integral",dar a doua zi cand vorbesc cu operatorul mai apare o suma de achitat .Pe scurt cred ca nu voi putea inchide creditul mai devreme de o luna de zile incepand din 19.02.2015 si cine stie cati bani in plus Din aceasta cauza voi cere ajutorul institutiilor financiare competente Va multumesc

26-02-2015

I Vion vasile
Credit imobiliar de la Banca Transilvania

buna ziua am construit o

buna ziua am construit o casa la rosu in regie properie ,am si o suprafta de teren de 1000mp2 pe care este amplasata casa cu o suprafta de 135mp2 la sol si mansara de 90mp2 ,casa este doar acoperita nu are tamplarie montata as putea obtine un credit de la o banca pentru 20 sau 25 ani pentru finalizarea construtiei am un venit de 1500ron pe luna ce imi sugerati se poate face un credit ?

25-02-2015

A Aanca anca
Prima casa de la CEC Bank

-

-

25-02-2015

Răspuns CEC Bank

Va informam ca CEC Bank a primit recent fonduri suplimentare de plafon de garantii si va invitam in unitatile bancii pentru a inregistra solicitarea dumneavoastra. In acest context, dorim sa amintim unele dintre avantajele de care pot beneficia clientii la contractarea unui Credit Prima Casa: • Dobanda competitiva; • La calculul venitului net se pot lua in calcul toate veniturile certe cu caracter de permanenta pe toata durata de creditare, ale familiei; • Perioada de gratie avantajoasa de pana la 180 zile; • Posibilitatea utilizarii serviciului de Internet Banking gratuit in primele 3 luni, pentru vizualizarea situatiei creditului (sold, dobanzi, rate), dar si pentru operatiuni curente (plati, depozite) Directia Marketing si Comunicare

S CSORIN COSEREA
Card de credit de la Bancpost

Buna ziua, am avut un ca

Buna ziua, am avut un card de credit VISA la BANCPOST atasat unui credit, l-am achitat, am fost somat de mai multe ori sa mai platesc o rata cu toate ca era achitat, dupa nenumarate cereri de inchidere a cardului si a multor intentii a BANCPOST DE A-MI BAGA PE GIT ALTE CARDURI, am primit ADEVERINTA DE INCHIDERE CARD si acum au descoperit ca au sa-mi returneze ultima rata LUATA CU JAPCA DE EI. Eu cind primesc banii inapoi, le-am dat contul in care sa-mi returneze banii ca ei stiu sa someze DAR DE RETURNAT BANII LUATI CU JAPCA NU MAI STIU????????????

24-02-2015

S CSORIN COSEREA
Card de credit de la Bancpost

Buna ziua, numele meu es

Buna ziua, numele meu este COSEREA SORIN din orasul STEFANESTI, JUDETUL ARGES si vreau sa va spun ca BANC POST ESTE O BANCA JEPCARA, NESERIOASA, HOATA, NESIMTITA si sa va spun si de ce:am facut de doua ori cerere la sucursala din PITESTI CENTRU de inchidere a unui card VISA DE CUMPARATURI , BINEINTELES FIIND LA ZI; DUPA PRIMA CERERE am fost sunat si de la BUCURESTI SI LE-AM CONFIRMAT CEREREA DE INCHIDERE A CARDULUI DAR SURPRIZA: AM PRIMIT UN NOU CARD DUPA CE CARDUL VECHI L-AM LASAT LA BANCA SI A FOST DISTRUS,m-am dus inapoi la BANCA , AM FACUT O NOUA CERERE DE INCHIDERE CARD, am lasat din nou cardul la BANCA,( CRED CA PE 10 FEBRUARIE), AM VORBIT SI LA TELEFONUL DE LA CONSILIERUL BANCAR LA BUCURESTI, CRED CA LA VISA CARD BANCPOST SI LE-AM ADUS LA CUNOSTINTA DIN NOU CA AU FACUT O GRESEALA CA MI-AU RENNOIT CARDUL SI DORESC SA IL INCHID. Surpriza, astazi am sosit acasa de la servici , am deschis cutia postala si o alta surpriza, O NOUA JAPCA: o scrisoare semnata COSOR LINDA(DIRECTOR DIRECTIE SERVICII CLIENTI-BANCPOST BUCURESTI) prin care mi se multumeste CA AM ALES SA PASTREZ CARDUL SI SA RAMAN CLIENTUL BANCPOST, DE CEEEEEEEEEE?!? Am sunat in secunda 2 la BUCURESTI si mi sa comunicat ca nu apare o a doua cerere de inchidere(adica proasta si nesimtita de la BANCPOST PITESTI CENTRU nu a prelucrat cererea, nu a inregistrat-o) si ca am mai multi bani depusi pe card. Acum trebuie sa ma duc din nou la BANCA, SA FAC O NOUA CERERE, SA SPECIFIC SA MI SE RETURNEZE BANII CARE SUNT IN PLUS SI IAR SA ASTEPT CINE STIE CE ALTA SURPRIZA.................POATE ACEASTA SESIZARE O V-A CITI SI CEO-UL BANC POST, sa vada ce angajati are si sa stie ce reclama negativa are si v-a avea BANCPOSTUL DIN PARTEA MEA SI A FAMILIEI MELE. editat · Îmi place · R?spunde · Editeaz? · 19 Februarie la 18:20 Sorin Coserea Voi ori sunteti dobitoci ca sigur sunteti prosti deoarece tocmai am primit mesaj pe telefon ca URMEAZA SA PRIMESC NOUL CARD????????????

23-02-2015

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie