top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

D SDan George Sandu
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Buna seara! Am un dep

Buna seara! Am un depozit al carui termen de 5 ani se implineste astazi. De la banca mi s-a dat sa completez o cerere de repartizare inca din data de 27 ianuarie pentru a intra in posesia banilor la scadenta ,iar astazi aflu ca trebuie sa inlocuiesc cu cerere de reziliere dar exista doua variante: sa primesc banii in aprilie fara sa achit niciun comision sau sa suport comision de 1 % si sa astept 10 zile. In cazul in care platesc acest comision nu inteleg de ce trebuie sa dureze atat de mult pana la recuperarea sumei si nu se vine in intampinarea clientului pentru o servire prompta. Mentionez ca nu mi s-au dat detalii din partea salariatei bancii cu privire la tot ce presupune rezilierea depozitului,toate acestea le-am aflat telefonand la numarul editat in pliant. Va multumesc!

04-02-2015

C OCatalina Otelea
Prima casa de la Raiffeisen Bank

In octombrie 2014 m-am

In octombrie 2014 m-am hotarat sa accesez creditul "Prima Casa". Am ales Raiffeisen fiind clienta veche si totodata gandidu-ma la serviciile bune pe care in mod normal, o banca austriaca ar fi trebuit sa le furnizeze. Dupa cum spuneam, in octombrie m-am prezentat cu actele necesare obtinerii creditului Prima Casa, aprobarile le-am primit destul de rapid, la mijlocul lui noiembrie am facut evaluarea, toate bune si frumoase pana cand primesc un telefon de la banca, in care mi se comunica faptul ca au o limita de minim 40 de mp la apartamentele de doua camere, al meu avand 39.87, urmand sa se ceara o derogare speciala(de care nu am fost informtata cand actele au fost depuse). Aceasta derogare speciala a venit dupa 3 saptamani de asteptare. Pe 15 decembrie am fost informata ca dosarul meu va pleca la fond deoarece era in regula... Ei bine, va scriu, astazi 04.02.2015, timp in care dosarul meu n-a ajuns la fond, mai mult decat atat, conform regulilor interne a celor de Raffeisen, toate documentele pe care le-am furnizat(adeverinta de salariu, declaratie notariala pe proprie raspundere ca nu detin un alt imobil, aviz financiar si juridic, etc) au expirat, deoarece au trecut 3 luni de la depunere, iar eu va trebui sa reiau intregul proces. Din cate am inteles din surse neoficiale, persoana care s-a ocupat in centrala de dosarul meu a intrat in concediu, care desigur ca nu si-a redistribuit munca asa cum era normal... In tot acest timp am scos 6 serii a cate 4 extrase de carte funciara, am prelungit antecontractul de 3 ori. Pe langa faptul ca am asteptat atat de mult, acum sunt obligata sa platesc din nou declaratia notraiala, alte extrase de carte funciara,act aditional, etc....De ce trebuie sa reiau procesul si sa platesc din vina unei angajate care nu si-a facut treaba??? Ce s-a intamplat cu dosarul de pe 15.12.2014 pana acum?? sunt intrebari pe care le-am pus intr-o reclamatie la care nu am primit raspuns. Mi-am expus experienta neplacuta pe care am avut-o cu aceasta banca in speranta ca viitorii posibili clienti, sa aiba in vedere si situatia negativa cu care ma confrunt. In concluzie, nu recomand in veci aceasta minuntata banca. va multumesc !

04-02-2015

C CCristian Cojocaru
Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

Furios pe o institute de

Furios pe o institute de camatareala proasta ! Pentru ca ca banca considera sa angajeze oameni de cea mai slaba pregatire si calitate, poate din pricina costurilor, lacomiei actionarilor, etc.., actele generate de acestia in numele bancii sunt gresite de foarte multe ori. Chiar departamentul de legal este "populat" cu astfel de specimene, care in aceeasi fraza , in acelasi context, editeaza si intocmesc acte care ajung sa contravina legii. Aceste documente sunt mai greu de identificat de client, pentru ca nu toti avem pregatire in drept si cutuma uzantelor si a procedurilor legale.

04-02-2015

V MVlad Miron
Refinantare credit de la ING

Subscriu si eu la "aprec

Subscriu si eu la "aprecierile" transmise de alti cititori catre departamentul de analiza si risc al acestei banci, care de altfel se vrea a fi serioasa si cu campanii de promovare destul de insistente. Am depus o cerere de refinantare a unui credit in EUR pentru conversia in RON si din cauza unei intarzieri de grad 1 pentru imensa valoare de 7 EUR (retineti! gradul 1 din 8, adica achitata dupa 30+ zile, risc minim), imi transmit ca este imposibila acordarea creditului pana in luna decembrie a anului curent. Justifica in mod incompetent ca nu pot face acest lucru din cauza inregistrarii din Biroul de Credit. Spre informarea tuturor care citesc acest site si se trezesc cu justificari penibile din partea bancilor comerciale: "In Romania, compania care functioneaza ca principal birou de credit poarta chiar denumirea Biroul de Credit. Aceasta s-a infiintat in 2003 la initiativa sectorului financiar, avand 25 de banci ca principali actionari. Baza sa de date cuprinde, in prezent, atat date furnizate de bancile actionare, cat si de la banci si alte institutii financiare care au calitatea de participanti. Regula de baza este ca doar institutiile care furnizeaza date au acces la informatiile oferite de birourile de credit. In momentul in care un client solicita un imprumut de la o banca (sau institutie de credit nebancara care furnizeaza date biroului de credit), aceasta poate verifica in baza de date comuna daca solicitantul a avut restante in trecut sau daca are credite in derulare. In acest fel, se verifica atat comportamentul de plata din trecut, cat si gradul de indatorare al clientului, ajutand banca sa evalueze mai corect riscul de neplata." Deci este o decizie strict a bancii, mai bine spus a acelori baieti destepti de la analiza si risc, nicidecum vreo legislatie care sa-i impiedice. Nu va luati dupa functionari incompetenti care pun aceasta decizie sub justificarea vreunei legi sau mai stiu eu ce! Poate vad si managerii ce angajeaza... Adaug ca sunt client de peste 10 ani la ei, cu o multime de produse accesate, si am un venit care ma incadreaza fara probleme la acest produs. Explicatia este una: INCOMPETENTA MAJORA, lipsa unui proces decizional bazat pe analiza obiectiva, debandada institutionala si angajati nepregatiti.

03-02-2015

E BELENA BANCEU
Descoperit cont de la Piraeus Bank

La institutia la care lu

La institutia la care lucram ni s-a impus sa facem cardurile de salarii la Piraeus Bank,totul OK, trebuia sa le facem pentru ca altfel nu ne luam salariile, au venit dupa aceea cu oferta cardurilor de 6 salarii.Bineinteles ca am fost atrasa si am facut si acest card. In anul 2012 am intrat la somaj , ghinion , mi-a fost din ce in ce mai greu sa achit ratele , pana anul trecut am mai achitat cat am putut dar de anul trecut din luna mai nu am mai reusit. Mi-au venit acasa plicuri de la o firma de asigurari la care cred ca a fost asigurat creditul. Problema este ca nu am avut si nu am posibilitatea sa achit acest credit , cel putin pentru moment . Ce pot sa fac in acest caz?

31-01-2015

I Tionut traistaru
Prima casa de la BRD

Buna ziua, Va scriu i

Buna ziua, Va scriu in legatura cu solicitarea mea cu privire la contractarea creditului prin programul ‘’Prima Casa’’, deoarece as vrea sa stiu in ce stadiu se afla. Din cate imi pot da seama lucrurile nu se misca mai deloc, solicitarea mea se afla la dvs din data de 16 decembrie 2014, dosarul s-a trimis la fond abia in data de 24 decembrie si a revenit pe motiv date incomplete in data de 13 ianuarie. Am apelat la banca, de acolo o duduie, mi-a comunicat nu se misca. Suntem deja la fínele lunii ianuarie si nu am nici un raspuns. Sunt constient ca e inceput de an, ca poate inca un s-a “trasat” o strategie cu privire la creditare etc., insa in conditiile acestea ma vad nevoit sa renunt la serviciile dvs, atat eu cat si ceilalti mebrii ai familiei. Totodata, imi dau seama ca toate cele enumerate mai sus nu impacteaza nici macar emotional pe cineva, insa imi doresc un trament corect si normal, ca oricare dintre dvs. Antecontractul meu incheiat impreuna cu persoana care vinde imobilul urmeaza sa expire undeva in 8 februrarie, cu siguranta nici asta nu va intereseaza, nici eu un incerc sa starnesc compasiunea dvs, cat solicit un raspuns oficial ( Dom’le client, esti un fraier, un client amarat care isi plateste toate comsioanele, rata etc, dar trebuie sa va ganditi ca un credit ipotecar in lei, la o dobanda mica din punctul nostru de vedere, nu reprezinta un interés pentru insitutia noastra financiara”). Rogu-va daca dvs ca insitutie nu doriti, nu e nici o problema, va asigur ca o dobanda la fel ca cea acordata de BRD, am gasit si la o alta banca, insa am preferat sa nu ascult de barfele din piata cu privire la modul in care va tratati dvs clientii si sa merg pe incredere. Mare greseala, mare prostie, dar se poate corecta. In cazul nerezolvarii solitiarii mele, sau a oferirii cel putin a unui raspuns ( deoarece mi se pare de bun simt, si imi place sa cred ca nu vi l-ati pierdut cu desavarsire ) ma voi adresa organlor de control abilitate. In cazul nerezolvarii solicitarii mele, totodata ma vad nevoit sa fac toate demersurile necesare contractarii creditului respectiv, de la o alta institutie financiara, urmand ca ulterior sa ne mutam si conturile. Mi se pare de-a dreptul strigator la cer ca intr-o luna sa nu primesc nici macar un raspuns, de orice natura.

29-01-2015

M MMIHAELA MOLDOVAN
Credit imobiliar de la CEC Bank

Am depus in noiembrie 20

Am depus in noiembrie 2014 un dosar pentru credit ipotecar si mi s-a spus ca dureaza 3 saptamani, maxim 4 saptamani pana imi dau banii. Am facut inainte de depunerea dosarului mai multe simulari si mi-au spus ca ma incadrez si pot lua fara nici o problema suma ceruta numai cu veniturile din PFA. Cand am depus dosarul chiar directorul sucursale mi-a mai facut un calcul si mi-a spus ca mi-ar mai trebui un venit ca sa imi dea suma solicitata. Atunci am depus pe langa veniturile din PFA, adeverinta de salariu unde lucrez 8 ore (cu acest venit mi-a zis ca ma incadrez fara nici o problema, imi mai trebuia par 600 net, iar eu am 1100 net), si am mai adus o adeverinta de la un loc de munca unde lucrez 2 ore (asta desi nu mi-a fost solicitata si conform calculelor ma descurcam si fara ea). Desi am adus actele cerute de ei, dupa cateva zile mi-au cerut sa mai completez un alt tip de adeverinta. Am adus pe 3 decembrie 2014 ultima adeverinta ceruta de ei. Am facut ce mi-au spus ei: am facut evaluare, am deschis cont, am depus bani. Pe 3 decembrie 2014 cand am depus adeverinta completata mi-au zis ca pe 18 decembrie se termina de analizat dosarul, si mergem la notar sa facem contractul. Am zis ca este ok avand in vedere ca pe 15 ianuarie 2015 imi expira antecontractul. Desi am sunat si am facut si drumuri la banca, sa vad stadiul dosarului, sa vad daca este ok, daca mai au nevoie de vreun act, raspunsul primit de fiecare data a fost ca este totul ok, din moment ce nu au primit nici un raspuns de la colegiilor din centrala si ca dosarul este in lucru. La 18 decembrie cand am fost au zis ca inca nu au nici un raspus ca inca se lucreaza, si ca ma anunta ei cand e gata. Am sunat la ei si dupa Craciun iar raspunsul a fost ca au intrat colegii de la centrala in concediu. In ianuarie pe 6 ma suna si ma anunta ca dosarul a fost respins si ca nu au idee, ca colegii lor din centrala nu le spun motivul si sa vin sa imi retrag banii si sa imi inchid contul la ei. Desi stiau ca imi expira pe 15 ian antecontractul ei nu au binevoit sa ma anunte decat cu 7 zile lucratoare inainte de termen ca imi resping dosarul. De ce au dat un raspuns asa tarziu, mai ales ca partea financiara nu dureaza mai mult de o saptamana? Daca a fost ceva in neregula de ce nu au cerut completari?

28-01-2015

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca Banca aplica proceduri interne de evaluare pe baza carora se analizeaza cererile de credit ale clientilor, prin prisma riscului si a bonitatii financiare, conform reglementarilor BNR in vigoare, iar decizia de respingere este in concordanta cu normele si procedurile in vigoare. Directia Marketing si Comunicare

D CDaniela Chirila
Credit nevoi personale de la Bancpost

In anul 2006 am achiziti

In anul 2006 am achizitionat un credit de nevoi personale in valoare de 16000, mi s-a eliberat un grafic de rambursare de 167 lei pe luna, dupa 4 luni graficul a fost de 211 lei pe luna, in 2008 de 300 lei, in 2014 am fost la ei si au zis ca trebuie sa platesc 270 lei, s-au gandit totusi ca e prea mult. Am avut credite si la BCR si la BRD, dar asa o nesimitire si o camatareala ca la Bancpost nu am mai intalnit. SA VA FIE RUSINE !!!!! Nu-i de mirare ca in Botosani au ramas cu un singur punct de lucru. Aveti o politica bancara ,,super tare".

27-01-2015

A WArpad Warga
Cont curent de la CEC Bank

Buna ziua Sunt un ceta

Buna ziua Sunt un cetatean Roman cu domiciliu in Germania si am dubla cetatenie Am un cont curent persoane fizice. Intrebarea mea:trebuie sa platesc CAS ptr. acest cont? Cu speranta ca mi se raspunde la intrebare Multumesc anticipat.

26-01-2015

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca aspectele legate de retinerea, calculul si determinarea CAS nu sunt in sfera bancii ci a organelor fiscale de care apartine clientul si ii recomandam sa se adreseze acestora. Directia Marketing si Comunicare

G Cgeorge catalin calin
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua, ma numesc Cal

Buna ziua, ma numesc Calin George Catalin, am dosar pentru prima casa din 10.10.2014, la sucursala cec bank big constanta, de la banca am inteles ca a plecat la ,,sucursala,, pentru aprobare de la sfârsitul lunii decembrie, suntem in 26.01.2015 ai nu am nici o veste cu privire la stadiu dosarului, vânzatorii imobilului nu mai au rabdare sa ma mai astepte si mi-e teama sa nu renunte la antecontract. Vreau sa stiu cand pleaca la fondul de garantare, pentru ca au trecut 2 luni si 16 zile, iar la fond va mai dura 10 zile lucratoare. In aceeasi perioada cu mine un prieten a depus acelasi dosar la BCR si ieri a întocmit actele de vânzare cumparare a imobilului.

26-01-2015

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca a fost rezolvata solicitarea domnului Calin George Catalin privind acordarea unui credit Prima Casa. Clientul a fost informat despre noul stadiu al dosarului. Directia Marketing si Comunicare

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie