top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

A MAUGUSTIN CATALIN MITRAN
Card de credit de la CEC Bank

Am facut un dosar pt ca

Am facut un dosar pt card de credit si as vrea sa stiu situatia dosarului meu, in conditiile in care eu sunt student si trebuie sa-mi platesc studiile. A trecut aproape o luna si nu am primit nici un raspuns, din cauza asta pot pierde anul universitar. Nu ma suparam daca raspunsul era nu, stiam ce am de facut, dar asa, am tot asteptat rezultatul dosarului care nu mai vine...

18-12-2014

Răspuns CEC Bank

Stimate domnule Augustin Catalin Mitran, Referitor la mesajul postat pe site-ul conso.ro, va comunicam ca solicitarea dumneavoastra a fost aprobata inca din data de 17.12.2014. Va asteptam la sediul bancii - Agentia CEC Bank Toporasi, pentru ca in 30 zile de la data emiterii (17.12.2014) sa va ridicati cardul de credit Va multumim ca ati ales sa fiti client CEC Bank si va asteptam in continuare sa utilizati produsele si serviciile oferite de banca, asiguradu-va de intreaga noastra consideratie.

G MGabriel Mototolea
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank

Buna ziua, Cum in scu

Buna ziua, Cum in scurt timp imi expira cartea de identitate, am fost la sucursala CEC, din Galati, str. Domneasca, nr. 26, de langa magazinul Winmarkt Modern. Acolo vroiam sa platesc taxa de timbru si contravaloarea noii carti de identitate, asa cum am facut si in urma cu 7 ani, cand mi-am facut precedentul buletin. Cum birou de informatii nu exista in aceasta sucursala, nici macar un gardian la usa nu era, ca sa-l intreb pe el despre cum merg treburile la "minunata" dvs. banca, am incercat sa abordez o doamna de la unul din ghisee, care am vazut ca nu deservea niciun client. De fapt, nu am inteles prea bine ce facea, parea sa intoarca o foaie (aceeasi foaie) intruna de pe o parte pe alta. Am incercat sa-i explic ce vreau sa fac, dar n-am apucat sa zic 3 vorbe, pentru ca mi-a retezat-o scurt, zicandu-mi sa ma duc sa stau la coada (da, era coada de vreo 5 persoane - pana la usa) si sa-mi astept randul. Parea vadit deranjata de tupeul meu de a o deranja din ceea ce facea acolo! Imi astept cuminte randul, ajung la o alta doamna, de la ghiseul de alaturi (prima doamna era in continuare ocupata facand nimic), explic doamnei de la al doilea ghiseu ce problema am, ca sa aflu ca banca dvs. nu mai presteaza acest serviciu! Multumesc CEC! M-ati facut sa pierd jumatate din pauza de masa, ca sa stau DEGEABA la o coada intr-o sucursala de-a dvs., pentru ca nu sunteti in stare sa aveti un birou de informatii sau macar angajati decenti!

17-12-2014

Răspuns CEC Bank

Stimate Domnule Gabriel Mototolea, Va multumim ca ati alocat timp sa ne descrieti aspectele care v-au nemultumit, ne cerem scuze pentru neplacerea provocata si va asiguram de permanenta noastra preocupare privind buna servire a clientilor. Speram ca veti folosi in continuare produsele si serviciile Bancii si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Cu stima, Directia Marketing si Comunicare

D MDan Mihalache
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Am nimerit un consultant

Am nimerit un consultant de vanzari care mi-a spus exact ce am vrut sa aud. Toate-s bune si frumoase. Intrebare:"pot scoate oricand banii depusi fara penalitate" R: "DA" Am avut o urgenta si aveam nevoie de bani. Facut cerere.. pai sa vedeti ca trebuie sa oprim 550 de lei comision. (am optat pentru 1000 euro/an)." In 5 zile lucratoare se rezolva, va viram banii in cont". Ghici ce, n-au intrat nici acum. "Sunt oarece intarzieri cu platile, nici noi n-am luat comisionul pentru luna noiembrie" Pe bune??? Sa nu mai zic ca la sfarsitul perioadei de economisire mai astepti aproape un an pana se vireaza prima de la stat. Pai de ce sa astept? Eu am facut contract cu BCR, nu cu statul roman. Eu unul nu-i mai recomand. O fi randamentul bun, dar daca consilierii sunt de toata jena... Am sa-i anunt pe toti cei pe care i-am recomandat de ceea ce am patit. Macar sa stie, ca tot au avut acelasi consilier reprezentant al BCR BPL. Numai de bine!

17-12-2014

M BMihai Bercu
Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

Am cautat calificativul

Am cautat calificativul 0 (zero - foarte slab) ca sa pot da o marime a incompetentei, indiferentei fata de client, promptitudinii nule a angajatilor din serviciul Raiffeisen Direct, insa nu l-am gasit. (din fericire pentru ei ) Mi-am dechis cont la dansii in februarie 2013, obligat fiind de angajator ca singura optiune ptr mine in ceea ce priveste Banca, pentru virament salariu lunar. M-am prezentat la Sediul din Calea 13 Septembrie, Nr. 221-225, Sector 5, pentru deschiderea unui cont de salariat/cont curent, cu precizarea repetata ca acest cont are o destinatie precisa: virare salariu iar contul ar trebui sa fie supus intelegerii dintre firma angajatoare si banca raiffeisen. Mentionez ca la data respectiva nu stiam despre ce intelegere  angajator-banca era vorba. Urma sa aflu ulterior, dupa 1 an si 10 luni, intamplator, dintr-o discutie cu colegii de serviciu care erau datele acelei intelegeri: comisioanele pentru interogare sold si extragere ATM erau zero. Insa nu si la mine. De 1 an si 10 luni am fost taxat pentru fiecare RON scos de la bancomatele bancii Raiffeisen, fara ca cineva sa sesizeze si sa indrept acest lucru (!). In schimb, eram bombardat cu telefoane despre carduri de cumparaturi, credite si alte mizerii. In Octombrie 2014, am fost la sediul Raiffeisen din 13 Septembrie pentru a incerca sa clarific care e de fapt conventia dintre Angajator si Banca si sa intreb de ce nu s-a aplicat in tot acest timp. Domnisoara de acolo (A.C.) a gasit intradevar acel agreement dintre cele 2 entitati, si, evident s-a trecut la calculul comisioanelor percepute eronat de catre banca, mai precis din februarie 2013. Am facut cerere/reclamatie pentru restituirea acestei sume dar si o cerere de schimbare de tip de abonament; de pe Eficient pe Standard. Aici a inceput distractia: domnisoara A.C. n-a stiut sa-mi dea un timp de asteptare pentru aceste 2 cereri/reclamatii; bineinteles ca dupa 4-5 zile lucratoare am inceput cu telefoanele la sediul lor, mai ales ca trecerea la tipul de abonament Standard s-a facut in 2 zile lucratoare. Dupa ce s-au plictisit si enervat pe/de mine, pentru ca simteai nervozitatea angajatul Raiffeisen de partea cealalta a firului, mi s-au dat mai multe cateva (1-2) termene de rezolvare, un 30 de zile lucratoare initial, apoi 45 de zile lucratoare. Dupa fix 40 de zile lucratoare, echivalentul a 60+ de zile calendaristice, timp in care am facut si sezizari telefonice prin Raiffeisen Direct (cu rezultate ZERO de fiecare data), am primit un telefon de la angajata G.D., cea care initial imi deschisese contul in 2013 februarie, sa-mi comunice urmatoarele: Banca nu poate face absolut NIMIC iar VINA pentru aceasta situatie este impartita. Prin urmare, si eu sunt vinovat pentru ca dansa nu si-a facut treaba. Am intrebat cum se poate rezolva sau aplana aceasta situatie pentru ca eu doresc restituirea sumei repspective iar solutia a fost: banii mi-i va da dansa din propriu buzunar la primul salariu, lucru care s-a si intamplat. Prin urmare, BANCA nu o sa va plateasca niciodata niciun ban, insa angajatii ei, DA. Lunile Octombrie si Noiembrie 2014 au fost de cosmar, in ceea ce priveste comisioanele de administrare lunara: am fost taxat si ptr internet banking, abonament standard si abonament eficicient la un loc. Ajunsesem la un comision total de 12.90 ron /luna si incepusem sa ma intreb daca nu cumva eram un client VIP al bancii. Am sunat la Raiffeisen Direct, fara niciun rezultat dupa o saptamana, m-am prezentat personal la sediul Bancii, problema s-a rezolvat in 2 minute, 2 clickuri, prin stornare comision. Asta s-a intamplat in Octombrie. In Noiembrie, aceeasi problema, suprataxare, comisionat pentru 2 tipuri de abon, am sunat la Direct intreband daca e nevoie ca pe fiecare luna de acum incolo, sa ma prezint la banca pentru aceasta stornare (?!!). Cei de la Raiffisen Direct m-au linistit, spunandu-mi ca e  vorba de o, citez, "eroare de sistem". Bineinteles ca a trecut o saptamana si problema nu a fost rezolvata, am sunat la Banca, pentru ca sa mi se comunice ca problema e inca in Centrala si se va rezolva pana la sfarsitul zilei. Bineinteles ca nu s-a rezolvat in acea zi, ci in ziua urmatoare, cand mi s-a facut stornare, insa mi s-a gresit IAR, de catre domnisoara A.C., grila de comisionare si am fost, bineinteles, taxat de la ATMuri bancii. Daca timp de 2 luni +, incerci si nu reusesti sa schimbi un nenorocit de tip de abonament sau o grila de comisionare, eu zic ca e de bun augur sa te duci acasa si te apuci de altceva. Mi s-a adus la cunostinta faptul ca domnisoara A.C. face multa munca de teren dar si de birou, insa, dupa mine, mai bine ar ramane doar la una dintre ele. E clar ca nu le poate face pe amandoua. Pe langa aceste intamplari recente nefericite care au pus capac, mai am de relatat una: in Aprilie 2014, verificand intamplator Raiffeisen Online, in sectiunea Sume retinute, imi apareau 2 tranzactii online neautorizate de mine, in valoare de 1500 de ron, catre 2 siteuri comerciale. Am blocat imedait card, am schimbat card, mi-au fost returnati banii dupa o saptamana, INSA nici pana astazi nu mi s-a spus ce s-a intamplat de fapt, nici din partea lor si nici din partea politiei (unde am facut plangere penala pentru furt). Absolut nimic. Cei de la Banca ma trimiteau catre Politie, Politie facea investigatie si tot asa. Avand aceste experiente negative la activ si satul pana peste cap de "erorile lor de sistem" (pe banii mei, nu ai lor) dar si modul indiferent si indolent cu care isi trateaza clientii, am gasit logica si cat se poate de pertinenta decizia de a-mi inchide toate conturile deschise la aceasta banca sinistra, la data de 5 Decembrie 2014. Concluzii: - Raifeissen este o banca in care TU, trebuie sa te zbati sa-ti faci dreptate singur. Daca nu trimiti emailuri cui trebuie sau insisti cu telefoanele, Banca nu-ti va rezolva nicio problema niciodata. - Serviciu Raiffeisen Direct, prin telefon este absolut degeaba. Dupa ORE INTREGI de petrecut la telefon cu ei, n-am  reusit sa rezolv niciodata nimic. Nu forwardeaza probleme, n-au habar de reclamatiile angajatilor din teren, comunicarea intre ei fiind nula. - Nimeni, niciodata, nu te va suna sa-ti confirme solutionarea vreunei reclamatii ridicate. Tu trebuie sa suni si sa suni pana cand se vor satura de tine. Problema cu returnarea comisionelor a fost clasata de doamna G.D. ca "Foarte Satisfacut" (de fapt, cred ca acest calificativ conteaza cel mai mult pentru ei) - Oameni incompetenti si nepregatiti profesional - Indolenta si lene duse la extrem; probleme de 2 clickuri si jumatate sunt rezolvate in saptamani intregi. - Gust amar dupa experienta aceasta; Nu recomand aceasta banca nimanui.

16-12-2014

L CLavinia Flavia Coman
Cont curent de la ING

Imi expirase cardul si a

Imi expirase cardul si am mers sa il ridic pe cel nou. Mi se propune schimbarea contului cu un alt produs care are aceleasi conditii doar denumirea e alta. Pe urma ma trezesc defapt ca, conditiile nu sunt aceleasi, comisioanele erau diferite. Am sunat sa intreb si normal ca au incercat sa ma conviga ca noul produs e mult mai bun chiar daca comisioanele sunt diferite. Fiti atenti si nu credeti ce va povestesc angajatii. Cititi bine inainte ce semnati sa nu patiti la fel.

15-12-2014

M OMircea Oltean
Retragere numerar de la BCR

Retragere de Guiness Boo

Retragere de Guiness Book. Operatiunea a durat 4 ore si 15 min, din care 4 ore corectarea comisionului generat gresit de sistem, normal mai mare, in favoarea bancii (1% in loc de 0.5%). Norocul meu (nu stiu daca a fost chiar noroc avind in vedere ca am pierdut 4 ore) ca am cerut un extras de cont inainte si mi-am calculat suma pe care urma sa o primesc la inchiderea contului. Va recomand sa-i evitati, daca puteti.

15-12-2014

S Eserban emil
Credit nevoi personale de la OTP Bank

Am avut cu aceasta zisa

Am avut cu aceasta zisa banca o experienta greu de crezut. Vine la mine un angajat si aprope plangand imi spune "Sefu astia nu dau bani decit la unguri" Am vrut sa iau un credit si dupa ce m-au plimbat 3 saptamini acum nu e buna adeverinta acum trebuie ceva de la fis miine nu trebuie vine si imi spune urmatorul lucru'' Sa le trimit diploma de studii; daca nu am studii superioare nu imi dau credit. Daca nu le aduc de la casa de pensii cotizatia nu imi dau credit. M-am mirat ca nu imi spun sa le trimit si numarul de la pantofi sa.imi spuna ca daca nu port nr.41 nu am dreptul la credit. Ce credeti despre aceste cerinte.Ma poate invata cineva ce sa fac eu acestei banci de ce isi selecteaza clientii, de ce nu are aceleasi cerinte pentru toti? Sa spuna atunci ca dau credite pe criterii etnice sau pe ochii frumosi.

12-12-2014

B Rbaal raul
Prima casa de la Eximbank

NISTE MAGARI!Initial iti

NISTE MAGARI!Initial iti spun ca-ti dau o suma ,iti faci calcule ,dai o garamada de bani la notar ,evaluator etc etc si la final iti ofera o suma mult diminuata (in cazul me3u 5000 euro) fara nici o explicatie!Asta in conditiile in care indeplinesti conditiile de venit ,evaluarea a fost ok !FUGITI DE BANCA ROMANEASCA,care numai romaneasca nu-i!

12-12-2014

N Mnicolae moaca pop
Economisire Creditare de la BCR

Aceeasi experienta nepla

Aceeasi experienta neplacuta am avut si eu legata de bpl.Comisioane luate anticipat ,consiliere f.slaba si timp de asteptare exagerat pt.a.mi recupera banii .Prima de la stat nu am primit.o nici acum motiblvand ca nu am solicitat.o.Dar nimeni nu m.a anuntat .motiv pt.care o sa.i dau in judecata .Nesimtire crasa si lipsa de respect dupa ce ti.au luat banii .Lipsa unui consilier in fiecare judet pe bpl spune cat de seriosi sunt .iar de comunicare prin e.mail pe la ei nu s.a auzit .RUSinos si scandalos !!!Mergeti cu reclamamtii .poate asa se trezesc la realitate !!!

12-12-2014

D Pdaniela predescu
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua,sunt Daniela P

Buna ziua,sunt Daniela Predescu-consilier financiar BCR Banca pentru Locuinte Rm Valcea,agentia este situata pe Bl.Nicolae Balcescu,nr 51,vizavii de Insp Scolar Rm Valcea(zona Dovalii).\r\nPersoanele care sunt nemultumite sau nu au fost bine consiliate sunt rugate sa ma contacteze,sa discutam toate aspectele pe care nu le-au inteles sau care nu le-au fost explicate de la inceput de catre consultantul cu care au incheiat contract.\r\nProdusul este foarte bun si avantajos si este pacat ca aceste persoane care nu au inteles sa strice imaginea tuturor si a produsului,care este facut sa vina in ajutorul persoanelor care vor sa economiseasca si sa-si cumpere o locuinta.\r\nVa astept sa discutam in legatura cu produsul de economisire/creditare cu prima de stat de 25%.\r\nDaniela Predescu-cf BCR Bpl

11-12-2014

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie