top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

N BNICOLAE RAZVAN BODEA
Card de credit de la BRD Finance

LIPSA TRANSPARENTA A BAN

LIPSA TRANSPARENTA A BANILOR DEPUSI PE CARD ,DEPUN LUNAR SI PRIMESC SOMATII CHIAR SI ADOUA ZI DUPA CE AM DEPUS BANII,LA TELEFON ASTEPT PINA SE GANDESTE ROBOTUL SI ORICUM NU ESTE IN STARE SA MA LAMUREASCA.AM SOLICITAT UN ISTORIC AL OPERATIUNILOR PE E-MAIL SI NU AM PRIMIT NIMIC.CRED CA NICI NU MAI IN SEAMA CINEVA,IAR LA TELEFON LA GENTIA UNDE MA OBTIUT CARDUL NU RASPUNDE NIMENI.TE UMPLI DE NERVI SI AM INDOIELI IN CEEA CE PRIVESTE CORECTITUDINEA ACESTEI INTITUTII FATA DE CLIENTI.FALSA AFIRMATIA CA VEI FI CONTACTAT IN CEL MAI SCURT TIMP.OARE CE INSEAMNA ACEASTA 1 ZI,DOUA,LUNI DE ZILE????

14-10-2014

N VNarcis Sebastian Vlasa
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua, Numele meu

Buna ziua, Numele meu este Vlasa Narcis si sunt din Iasi. Doresc sa va intreb cand se vor primi din nou dosare pentru Prima Casa. Din luna august merg periodic la sediile Cec Bank din Iasi insa nimeni nu imi ofera nici un raspuns concret. Din punctul de lucru din Alexandru cel Bun mi s-a comunicat saptmana trecuta ca s-a facut un tabel cu persoanele interesate sa contracteze un credit insa nu s-a mai primit nici un raspuns de atunci. Cu toate acestea, atat la televizor cat si pe internet se difuzeaza reportaje si sunt articole in care se mentioneaza ca fondurile realocate in luna septembrie de la ANL-uri au ajuns la banci si chiar mai mult, s-ar fi epuizat deja si ca vineri, 7.10.2014 s-au suplimentat din nou fondurile. Va rog sa imi oferiti un raspuns concret referitor la aceste fonduri, o data exacta cand se vor putea primi din nou dosare. Am fost amanati luni intregi de-acum, si riscam sa pierdem apartamentul gasit pentru ca proprietarii nu mai sunt dispusi sa astepte. Va multumesc!

13-10-2014

Răspuns CEC Bank

Ii multumim domnului Narcis Sebastian Vlasa pentru mesajul postat si pentru interesul manifestat fata de produsele CEC Bank. Ne bucura faptul ca oferta de produse si servicii bancare este apreciata de clientii nostri, printre cele mai avantajoase si solicitate produse regasindu-se si creditul Prima Noastra Casa. Banca a primit suplimentare de fonduri pentru Programul “Prima Casa” si domnul Narcis Sebastian Vlasa a fost contactat de reprezentantii Agentiei CEC Bank Alexandru cel Bun in vederea intocmirii dosarului de credit Prima Casa. Directia Marketing si Comunicare

C PClaudiu Petrovai
Card de credit de la ING

Am un card de credit obi

Am un card de credit obisnuit. In momentul in care trebuia sa depun banii aferenti dobandei lunare am constata ca cardul trebuia schimbat (expirase perioada de valabilitate). M-am prezentat la agentia care imi eliberase cardul (conditie obligatorie - anomalie) si am cerut eliberarea noului card. Dupa ce d-na respectiva a spus ca e OK si a butonat la un PC vreo 30 de min., mi-a spus ca nu poate sa-mi elibereze cardul deoarece buletinul meu va expira peste 2 saptamani (ati citit bine - buletinul era valabil). Am fost usor amuzat de situatie si am dorit sa depun cash dobanda aferenta. A urmat ceva de genul: Client: Vreau sa depun cash suma de ..... Raspuns ING: Noi nu incasam bani, trebuie sa va duceti la sediul central. Client: Si unde este sediul agentiei? Raspuns ING: La adresa ....... ( in capatul celalat al orasului) Client: Ce program de lucru are agentia centrala? (in speranta ca reuseam sa ajung in timp util - era cca 17: 30) Raspuns ING: Luni-Vineri 09-16. Am "urat de bine" intre dinti bugetarilor de la ING si mi-am vazut de treaba. Am fost contactat ulterior de tot felul de "roboti" de la ING si nu am reusit inca sa-mi obtin ceea ce am cerut de la inceput: eliberarea cardului pt. a-mi efectua in mod decent tranzactiile cu banca. Buletinul mi-a expirat, m-am plimbat prin lume pe baza de pasaport, robotii de la ING ma suna in continuare, etc. Am dorit sa lichidez contul si ques what: nu se poate face fara buletin si card nou! Dupa aceasta comedie a erorilor prefer o banca (gen BRD) care sa ma "ciupeasca" usor la comisioane decat o multinationala plina de "roboti" in varianta mioritica.

09-10-2014

E Melena marcu
Card de credit de la Alpha Bank

Am avut ghinionul de a n

Am avut ghinionul de a nu putea achita integral cardul si dosarul mi-a fost dat la recuperare.Dupa achitarea cardului prin proprire pe salariu si dupa ce am facut dovada achitarii acestuia la firma de recuperare, am mers la banca sa vad daca mai este vreo problema si acolo mi s-a raspuns ca ei nu mai au treaba cu dosarul meu ci firma de executare silita.Acest lucru s-a intamplt acum doi ani,dar surpriza,apar in continuare la biroul de credite cu credit in recuperare de la Alpha bank ei spunand ca mai am de achitat suma de 250 ron.Nu alicati la ei niciodata sunt niste hoti.

09-10-2014

I PIonut Paval
Prima casa de la CEC Bank

Subiect: Actualizare ROB

Subiect: Actualizare ROBOR 3M Buna ziua! Am un credit "prima noastra casa". Zilele trecute am fost foarte interesat de evolutia valorii ROBOR 3M pentru ca se apropia data cand mi se modifica dobanda creditului. Valoarea ROBOR 3M a fluctuat astfel: 29.09 (luni) - 3.11% 30.09 (marti) - 3.10% 01.10 (miercuri) - 3.01% 02.10 (joi) - 3.01% Am fost foarte bucuros ca pe 1 octombrie ROBOR-ul a scazut la 3.01%. Am primit un SMS de la banca (cum de altfel am primit si pe 02.07) cu urmatorul text: La data 01-10-2014 s-a actualizat valoarea ROBOR 3M la 3.11%. Va rugam solicitati in unitati graficul de rambursare! Este cumva vreo gresala (desi pe site-ul bancii tot 3.11% este valoarea ROBOR 3M)? Banca m-a informat ca in cazul creditelor in care dobanda se calculeaza cu ROBOR 3M, datele la care se actualizeaza dobanda sunt 01.01, 01.04, 01.07 si 01.10 (sau prima zi lucratoare daca aceste date sunt in zile nelucratoare).

07-10-2014

Răspuns CEC Bank

Stimate Doamnule Ionut Paval, Va comunicam ca la data de 1 octombrie 2014, in conformitate cu prevederile documentului „Reguli privind stabilirea ratelor de referinta ROBID si ROBOR” publicat de catre Banca Nationala a Romaniei la adresa BNR/ Seturi de date/ Info financiar, care stipuleaza aplicabilitatea indicilor publici de referinta in termen de 2 zile lucratoare de la data publicarii/comunicarii acestora (valuta de tip SPOT), Banca a introdus in calculul dobanzilor indicele ROBOR publicat in data de 29 septembrie 2014. Mentionam ca din documentul indicat in paragraful de mai sus reiese faptul ca valuta indicilor ROBOR/ROBID este de tip SPOT, acesta fiind motivul pentru care valoarea in vigoare/ valabila la o anumita data este cea comunicata/ publicata anterior cu doua zile lucratoare de catre Banca Nationala a Romaniei. Prin urmare, nivelul indicelui ROBOR 3M luat in calculul dobanzilor incepand cu data de 1 octombrie 2014 este de 3,11%, valabil la aceasta data, asa cum apare si pe site-ul CEC Bank, respectiv valoarea comunicata cu doua zile lucratoare anterioare, in data de 29 septembrie 2014, asa cum apare si pe site-ul BNR. Facem precizarea ca valoarea ROBOR 3M de 3,01% este valoarea comunicata de BNR in data de 1 octombrie 2014, nu insa si valoarea valabila la aceasta data. Va multumim ca ati ales sa colaborati cu CEC Bank si dorim sa va asiguram de intreaga noastra atentie si dedicare in construirea unei relatii de afaceri durabile si cat mai satisfacatoare pentru clientii nostri. Directia Marketing si Comunicare

M Smihaela stoica
Prima casa de la BRD

vreau sa stiu de ce nu d

vreau sa stiu de ce nu da statul bani pt prima casa vazatorului pt a si cumpara casa de exemplu eu detin o rata daca banca mi ar acoda suma maxima pe care o ofer ei pot sa im iachit si rata si pot sa imi cumpar si locuinta cui sa ma adresez.

07-10-2014

G Sgeorgeta silea
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

anul trecut in aprilie a

anul trecut in aprilie am vrut sa le pun copiilor alocatia intr-un cont . cei de la BCR PLAZA mi-au spus despre acest contract cu BANCA PENTRU LOCUINTE. acum o saptamana m-au sunat sa merg cu originalul de la cotrancte la ei. au vrut sa me le ia pe motiv ca ei le au la arhiva.am cerut un extras cu bani care sunt in cont la data respectiva.dupa 16 luni sunt doar 294 lei.doar unul din contracte lucreaza.unul merge in gol si nimeni nu stie ce se intampla deorece aceste stimabile doamne din BCR se schimba ca sosetele. pe banii nostri nu sunt capabile sa ne dea o explicatie. m-au pus sa scriu cateva cereri. dupa 2 ore de stat in banca nu s-a gasit nici o rezolvare.de mentionat este ca a trebuit sa o astept pe aceasta doamna care era la plimbare prin mall. sefa de la BCR PLAZA care este in acest moment in functie este total depasita de situatie.si este adevarat ca nu se spune absolut nimic despre acest contract nu se spune ca se ia COMISION DE DESCHIDERE 250 Lei, nici ca trebuie sa depui lunar 193, 75 lei absolut nimic.toti spun doar ca este foarte avantajos pentru ca asa isi iau acesti oameni salariile .sa la fie rusine.

07-10-2014

M NMarioara Neacsu
Cont de economii de la CEC Bank

Am si eu 2 carnete de ec

Am si eu 2 carnete de economii cu dobanda, eliberate ,unul in 03.10.1987 si unul in 14.05.1987, suma ramasa este : 95.60 si 25 , ambele din 1990. Mai sunt valabile sau pot sa le arunc ? Multumesc anticipat.

06-10-2014

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca depunerea si pastrarea disponibilitatilor banesti la banca este o decizie personala si voluntara a fiecarui deponent, in functie de interesele sale. Faptul ca la data prezentei, sumele depuse pe libretele de economii nu mai reflecta valoarea lor initiala, nu poate fi imputat bancii, intrucat CEC Bank, ca de altfel orice banca, nu despagubeste, nu compenseaza si nu indexeaza sumele depuse de clienti, pentru a le pastra puterea de cumparare din momentul depunerii si pana la restituire. In hotararea asupra cererii nr. 34746-97, Curtea Europeana a Drepturilor Omului (CEDO) intrunita in sedinta din 10 iulie 2001, a statuat ca nu este “o obligatie generala a Statelor de a mentine, printr-o indexare sistematica puterea de cumparare a sumelor depuse la anumite organisme bancare sau financiare” si nici “de a mentine constanta puterea de cumparare a sumelor liber depuse la anumite organisme bancare sau financiare”, respectiv ca titularii conturilor, vazand “eroziunea capitalului economisit datorita inflatiei” care a afectat dupa 1989 toata populatia Romaniei “ca urmare a tranzitiei la economia de piata” si “conjunctura economica generala a tarii”, puteau “in orice moment sa obtina rambursarea economiilor lor plus dobanda” agreata cu institutia de credit la semnarea contractului de depozit sau economisire. Rezulta ca sumele depuse pe libretele de economii sau in alte conturi au fost în permanenta la dispozitia dumneavoastra si puteati sa le retrageti oricand si sa le dati destinatia dorita, in cazul in care avantajele oferite de produsul respectiv nu mai corespundeau dorintelor dumneavoastra sau cand ati constatat deteriorarea puterii de cumparare a banilor dumneavoastra (in contextul perioadei de dupa 1989). Banca nu are posibilitatea pe o piata libera, sa mentina puterea de cumparare a monedei si nici sa asigure depunatorii impotriva inflatiei, acestea fiind parghii de politica monetara, care nu fac obiectul de activitate al bancilor comerciale. In urma aplicarii prevederilor Legii nr. 348/2004 privind denominarea monedei nationale, incepand cu 1 iulie 2005, sumele depuse in conturi la banci au fost supuse prevederilor acestei legi, respectiv au fost convertite in noua unitate monetara. Suma exprimata in moneda veche a fost inlocuita cu suma exprimata in moneda noua, prin impartire la 10.000 (ex. suma de 10.000 lei a devenit 1 RON, iar 5.000 lei a devenit 0,5 RON). Mentionam ca Legea nr. 348/2004 privind denominarea monedei nationale prevede la articolul 5, alineat 3 urmatoarele: “(3) Denominarea se realizeaza in baza prezentei legi, fara a fi necesara o declaratie in acest sens din partea persoanelor autorizate.” In ceea ce priveste dobanzile practicate de banca, clientii au fost informati prin anunturi expuse vizibil in toate unitatile teritoriale si, in ultimul deceniu, in unele cazuri, prin comunicate de presa publicate in presa de profil de la acea data (insa banca mai detine in arhiva doar comunicatele emise din luna mai 2008). Directia Marketing si Comunicare

S DS D
Credit imobiliar de la ING

Am avut deosebirea nepla

Am avut deosebirea neplacere de a fi mintita pe fata de aceasta institutie bancara, care defapt se aseamana mai exact cu un secretariat.. Desi eu si partenerul meu avem salarii foarte mari, am aplicat pentru un credit imobiliar casa mea (avans 15%) si dosarul nu s-a solutionat nici dupa 3 luni. Am incercat sa escalam problema, inclusiv relatii cu client, manageri etc. Ni s-a spus ca se va rezolva cererea/plangerea.. dar absolut NIMIC nu se intampla. Deci, ca procese ING-ul este o institutie publica pentru ca nu poti urmari statusul la absolut nimic.. cei de la biroul de credite din Bucuresti se plang de volumul de munca foarte mare, dar sa fim seriosi, pentru ca nu au nici o metrica (de genul SLA=timp de raspuns in cadrul proceselor), lucreaza foarte incet sau chiar deloc! Si la evaluare au fost probleme, a fost cu cateva mii de euro mai putin evaluate propietatea, dar treaca de la noi.. In ritmul acesta o sa iau casa cu banii jos si atunci chiar ma intreb.. pentru ce mai e nevoie de banci? Aparent ei sunt ocupati verificand dosare la persoane neeligible.. nu sa acorde credite performante. Suntem furiosi pe situatie si vrem sa escalam situatia si la protectia consumatorului si chiar sa determinam colegii din multinationalele noastre sa renunte la banca ING si toate serviciile lor. Nu de alta, dar sa nu mai lucreze asa de mult..

06-10-2014

F LFlavia Luca
Credit imobiliar de la BCR

Buna ziua, Am rugami

Buna ziua, Am rugamintea sa ma ajutati cu urmatoarea situatie avuta cu BCR-ul. Am incheiat in 2011 un credit prima casa pentru suma de 38.500 euro. In fiecare am mi-am reinnoit politele de asigurare la valoarea creditului. Acum insa imi cer sa fac asigurarea facultativa la valoarea la care apartamentul a fost evaluat. De cand?cum? Nu m-a informat nimeni de acest aspect. Mai mult, inainte de a incheia polita, am sunat in call centerul BCR de unde mi s-a comunicat ca polita facultativa trebuie sa o inchei pentru suma de 18.000 euro. Unde pot cere mai multe informatii? In cadrul carei institutii intra in jurisdictie pentru adresarea unei plangeri? Multumesc anticipat pentru orice recomandare/ indrumare.

04-10-2014

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie