top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

G Tgrigore mitica tareanu
Prima casa de la BCR

Buna ziua. Am apelat la

Buna ziua. Am apelat la BCR pentru achizitionarea unui imobil prin produsul prima casa. Dosarul a fost finalizat pe data de 11 septembrie 2014. Datorita lipsei de fonduri am asteptat pana pe data de 29.09.2014 cand s-au suplimentat fondurile in mod oficial dupa publicarea in Monitorul Oficial a HG pentru suplimentarea de fonduri. Acum solicitarea se afla ,,in analiza la banca '' , si nu s-a trimis catre fond. Am primit telefon de la banca si m-au informat ca nu se stie daca voi putea accesa acest credit din lipsa de fonduri, dupa doar 2 zile de la publicarea in MO. Consider ca nu este profesional sa se procedeze in acest mod, dosare care nu mai pleaca catre fond. Lipsa informatiilor certe este o stare de fapt la aceasta banca, se paseaza responsabilitatea de la agentia respectiva la banca centrala, etc... Dezamagit.....Daca vor da raspuns, as fi curios cum ar motiva lipsa de profesionalism.....Nu inteleg cum poti atrage clientii spre produse pe care nu le poti oferii.....

01-10-2014

M Rmariana raia
Prima casa de la BRD

Am luat un credit prima

Am luat un credit prima casa in august 2010,o data pe an ,mai exact in luna a 9 a,platesc comision catre fondul de garantare.Pe 24 .09 2014 m am prezentat la ghiseul bancii sa ma informez cat am de plata in luna respectiva,doamna de la ghiseu a verificat mi a spus, am platit suma respectiva si dupa 6 zile am fost sunata de catre banca,ca am restanta si binenteles si penalitati. Am fost la doamna respectiva sa aflu care este situatia si mi s a spus ca poate nu s a uitat pe grafic la luna respectiva si ca eu trebuia sa stiu cat am de plata. O sa merg si la directorul bancii si daca trebuie si mai departe ,vreau sa fie penalizata doamna respectiva pentru ca m a informat gresit.

01-10-2014

E Beduard bogdan
Cont curent de la BCR

BCR sub toate a?tept?ril

BCR sub toate a?tept?rile de fiecare data. Pentru a putea retrage o suma in valuta accelasi raspuns nu avem valuta va trebuie programare. Sunt de acord cu politica b?ncii dar de fiecare data nu au macar suma sub plafonul pentru a face programare.De exemplu ast?zi in Constanta la Sucursala de pe str ?tefan cel Mare nici macar nu au avut inten?ia a îmi face o programare in vederea retragerii unei sume sub plafonul de programare.Motivul nu îmi trebuie programare si sa merg la sediul central. Astea sunt serviciile in Romania si se mai întreab? de ce tr?im prost si in mediocritate. E foarte simplu. Sunt angaja?i to?i incompeten?ii pe baza de nepotism nu pe capacitatea lor intelectuala.Domnilor de la BCR închide?i banca sau angaja?i oameni care stiu sa atrag? clien?ii nu sa ii alunge din banca.

30-09-2014

T Mturc mihai
Card de credit de la Banca Transilvania

Cu toate ca am postat in

Cu toate ca am postat in trecut o experienta pozitiva cu aceasta banca, trebuie acum sa recunosc ca profesionalismul angajatilor si metodele de lucru cu clientii lasa de dorit. Foarte pe scurt: In campania STAR FORTE in care se acorda si 3 bonuri de carburant in data de 13.08.2014 persoana X (sotia mea) solicita acest tip de card prin SMS conform conditiilor campaniei.In aceeasi zi primeste SMS-ul de confirmare si este sunat din partea BT ca a fost inscris in campanie iar emiterea cardului dureaza 2 - 3 saptamani. . In septembrie in 15-16, prezentandu-se la filiala de unde ar trebui sa ridice cardul (Tudor - Tg Mures) afla ca defapt nu s-a facut nimic legat de card dar procedura va fi urgentata. Dupa inca o saptamana pe 22.09 (adica 1 luna si 10 zile din momentul solicitarii) , este sunat de la banca ca , cardul poate fi ridicat. Se ridica cardul dar,..surpriza ,..nu poate fi activat pt ca in sistem cineva a inversat numarul de fix cu cel de mobil iar codul de activare nu poate fi trimis decat prin SMS. (Daca nu am mobil,......). Ok , sunam la call center mi se spune povestea cu inversiunea. Sun la filiala in Ms, mi se spune ca problema e rezolvata. Sun la call center mi se spune ca in sistem tot fix au. A-II-a zi la banca ,. prin prezenta fizica se spune ca ,...in ziua respectiva sau cel tarziu a -II-a zi , codul va fi primit. Trece si a-II-a zi dar codul,..tot nu e. Call center spune ca dureaza 3 zile,...... Domnilor responsabili de aceasta banca: Chiar credeti ca cineva are toata rabdarea din lume cu aceasta idiotenie de a trimite un cod de activare card prin SMS cand el putea sa fie in plic sigilat ,..langa card? Credeti ca aceasta metoda e ultra sigura ,... atat timp cat exista si aplicatia de internet banking la care autentificarea se face cu token si in care SMS-ul putea fi eventual dublat de un mesaj text,..... Credeti-ne ca ,..si rabdarea clientilor are uneori limite ,...si nu sunteti singura banca din piata care puteti oferi servicii...... Aici putem vorbi de comisioane interbancare,... de comisioanele aplicate la intrarea banilor in cont daca nu provin din salarii sau alocatii ,... si aici putem vorbi de dobanda de overdraft de 17% oferita persoanei X ,..care culmea are si salariul in cont ,..intrand in banca dumneavoastra. Inchei ,..sperand intr-o colaborare mai buna in viitor, care sa fie atat in interesul dumneavoastra cat si al clientilor.

25-09-2014

G BGeorgiana Boac
Retragere numerar de la CEC Bank

Pentru ca locuiesc in US

Pentru ca locuiesc in US am facut procura mamei pentru a putea actiona in interesul meu in orice situatie. Neplacuta experienta pentru ca CEC BAnk Piatra Neamt prima data ia spus mamei ca declaratia notariala nu este in original lucru care nu a fost adevarat bineinteles. Declaratia a fost facuta in US si apostilata. Act in regula. Dupa ce am vb cu mama la telefon si s-a lamurit care este situatia. A plecat inapoi la banca si le-a aratat de stul de clar ca este originalul ceea ce putea fi verificat uitatduse pe verso ( se vedea imprimarea de pix). Ei ce s-au gandit ei ca daca tot este buna declaratia sa ii puna bete in roate ca adica nu este trecuta suma exacta si numarul cecului. Declaratia a fost facuta pentru a fi intrebuintata pe trei ani chestie care este conform legii Romanesti. Pe langa acest fapt a fost facuta dupa modelul care in prealabil a avut rezultate ( Unchiul meu a facut aceeasi declaratie pentru sora lui pentru ai fi depus, cecul la CEC si ai fi ridicat banii). Probabil ca asteapta sa fie mituiti ca asa se poarta in Romania. Este de necrezut cum asemenea persoane se pot numi oameni. Pe langa faptul ca i sa vorbit de sus mamei in momentul cand mama a cerut adtesa unde poate face recramatie, raspunsul a fost ca sa caute pe internet. Come on cum crezi ca o femeie care are in jur de 65 de ani este proficient cu computerele si cu motoarele de cautare. Shame on you guys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23-09-2014

Răspuns CEC Bank

Stimata Doamna, Va comunicam ca mama dumneavoastra a prezentat la banca o procura generala. Conform Ordinului 1857 operatiunea de plata a titlului de plata se face, dupa caz, in baza unei procuri speciale autentificate. Mentionam ca banca a respectat prevederile legale aplicabile in aceasta speta. Astfel, conform Ordinul nr 1857/2013 pentru aprobarea Procedurii de plata a sumelor din titlurile de plata emise in conditiile art.41, alineat 4 din Legea nr 165/2013 privind masurile pentru finalizarea procesului de restituire, in natura sau prin echivalent, a imobilelor preluate in mod abuziv in perioada regimului comunist in Romania : “Art 2, alineat (5): Persoana fizica sau juridica indicata in dispozitiile de consemnare speciale se prezinta la orice unitate bancara CEC Bank - S.A. si solicita retragerea in numerar/virament a sumelor consemnate, pe baza urmatoarelor acte: a) actul de identitate valabil in cazul persoanelor fizice, respectiv certificatul de inmatriculare la registrul comertului in cazul persoanelor juridice, in original si copie; copia se retine de catre banca; b) procura speciala autentificata, certificat de mostenitor si alte documente legale, dups caz, in original si copie; copiile se retin de catre banca; c) originalul titlului de plata primit de la ANRP, emis in conditiile art. 41 alin. (4) din Legea nr. 165/2013; se retine de catre banca; d) ordinul de retragere numerar sau ordinul de plata/dispozitia de transfer pentru platile prin virament; se pun la dispozitie de catre banca. Pentru mai multe informatii si consiliere asteptam mesajul dumneavoastra pe adresa office@cec.ro. Directia Marketing si Comunicare

M CMarius Condrea
Credit imobiliar de la ING

In august 2014 a aplicat

In august 2014 a aplicat prietena mea pentru credit imobiliar in lei Fata de la ING Calea Aradului, ne-a comunicat ca toata procedura dureaza cam 2 saptamani, maxim 3 saptamani. Am dus/trimis tot ceea ce ni s-a cerut de la devoltator cam in prima saptamana, iar incepand cu cea de-a doua saptamana care a trecut am inceput sa punem intrebari referitoare la situatia cererii, Cei de la agentia din TM, ne raspundeau ca tot intreaba la Bucuresti daca e ok si mai trebuie ceva, iar cei de acolo nu raspund ca au f mult de lucru.Am fost la agentie sa intrebam personal si am vazut cand un client statea de o ora in fata angajatei ING, care tot suna si trimitea emailuri la Bucuresti la "centrala" iar cei de acolo nu raspundeau.Dupa 3 saptamani, ne-au mai cerut 2 acte.Apoi pauza.am fost sfatuiti sa sunam la relatii cu clientii caci sunt inregistrate convorbirile. Prima data cand am sunat, o tanti ne-a zis ca ea nu ne poate da nicio relatie si numai cei din TM la care am aplicat sunt in masura sa ne raspunda.Am sunat in ziua urmatoare si ne-a raspuns un nene care ne-a spus ca mai asteapta opinia notariala pentru a fi complet dosarul. cei de la agentia din TM spun ca au trimis-o, cei din Bucuresti spun ca nu o au.Din ce m-am interesat si la alte agentii ING din TM si chiar din tara, cei de la Bucuresti au foarte mult de lucru si solutioneaza f. greu dosarele.Consider ca ar trebui sa mai angajeze oameni daca nu fac fata volumului de munca.Daca pierdem avansul dat dezvoltatorului, de 15% din valoarea apt, suntem hotarati sa dam banca in judecata, caci iata, deja se fac 4 saptamani de cand am aplicat la credit. DECI NU creditelor imobiliare ING....

22-09-2014

G AGigi A.
Probleme diverse de la ING

Am gasit aceste mesaje

Am gasit aceste mesaje pe home banking si nu am primit niciun raspuns din partea celor de la ING, nici macar dupa procedura umilitoare in care trebuie sa ne rugam de robot apoi de doua functionare la call center sa se faca o operatiune simpla, asa cum se face la majoritatea bancilor. Si apoi timpul pierdut? Am vazut si alta aberatie pe care o sa o postam si pe retelele sociale in care apare afisat mesajul cont indisponibil (poate e alt cuvant daca vreti va trimit poza ecranului) pt suma de 0 (asa cum vedeti zero) lei Dar acesta este alt subiect - ING nu solicita datele personale si/sau elementele de securitate ale clientilor prin accesarea unui link transmis prin email sau la telefon NU e adevarat. In momentul in care a trebuit sa fac plecaciunile de care am vorbit mai sus am dat multe date, nume, CNP si raspunsuri la alte intrebari de rutina. Pentru ce? Ca sa se faca operatiunea la timp, nu dupa o luna si ceva cum s-a intamplat in perioada precedenta. In banca erau 4 sau 5 persoane. Doi dintre cei prezenti nu aratau cei mai prietenosi, daca erai pe strada langa ei te indepartai. Mai era o batrana si inca un tanar cu prietana care probabil a iesit. Nu stiam ce sa fac: sa intrerup convorbirea si sa o reincep (mai aveam multe treburi de facut in ziua respectiva si timpul ma presa) cand eram in siguranta. Dar puteau intra altii. Am continuat cu speranta ca nu au venit sa monteze cititoare de card sau microfoane. Sper sa nu am probleme. ING nu va solicita niciodata confirmarea detaliilor personale (de ex. numarul cardului, data la care expira, codul CVV2, PIN-ul, cod Digipass, parola) printr-un mesaj e-mail sau apel telefonic; CUM ADICA? Eu cu cine am vorbit, cu frizerul? se mai foloseste si cuvantul niciodata Din eroare la DITL am avut o solicitare de blocare cont ma intreb daca nu reuseam sa razbesc cu functionarii primariei trebuia sa duc o alta lupta apriga cu functionarii bancii unii dintre ei facuti din piatra mai tare dect cei de la primarie? Sper sa se inteleaga partea pozitiva a mesajului si cei de la ING sa constientizeze ca nu se intampla ceea ce trebuie. Personal cred ca banca nu s-a adaptat conditiilor din piata, turbulentelor economice. Scuza ca nu sunt destui functionari, nu e treaba noastra, mai luati din sucursalele care au activitate mai mica doar nu asteptati sa analizam noi fisele de post si organigrama. Inchei cu speranta ca nu a fost un alt timp pierdut cat am scris aceste randuri.

22-09-2014

A Sadrian sirbu lucian
Card de credit de la BRD

Ma numesc Sirbu Lucian A

Ma numesc Sirbu Lucian Adrian sincer am sa va fac reclamatie la protectia consumatorului o luna de zile ptr eliberarea unui card de angajat si trimitrea lui catre alta agentie dureaza o vesnicie am sa postez acest anunt pe siturile de mica publicitate si va fac si eu o mica publicitate nu se poate asa ceva bataia asta de joc si umilinta ptr un card amarat parca agentia di carol si cu ceea din apusului parca sunteti pe alta planeta nu traim in bucuresti traim in alt sector sa nu va prind ca imi dati telefon ca reclamatia o fac cai bataie de joc cu stima si respect va urez o zi buna de abia astept sa inchid acest card cu voi cei de la brd o nesimtire grava pe care o aveti

19-09-2014

M TMaria-Madalina Tefeleu
Prima casa de la Banca Transilvania

Pe la jumatatea lunii iu

Pe la jumatatea lunii iunie am rezervat apartamentul pentru a avea toate actele necesare prezentarii la banca.Prima experienta a fost foarte proasta cu CEC Bank, deoarece dupa ce dosarul a stat 3 saptamani pe masa lor, m-au sunat si mi-au spus ca nu mai sunt fonduri(pe la inceputul lunii iulie).Am refuzat sa fac credit ipotecar sau sa astept refinantari(care nu au venit nici pana acum) si m-am dus chiar a doua zi cu toate actele la Banca Transilvania. Nu credeam ca o sa patesc si cu aceasta banca ce am patit cu CEC Bank. De cand am depus dosarul(12 iulie) si pana astazi(19 septembrie) nu am reusit sa cumpar apartamentul(fonduri epuizate). Am facut act aditional deoarece termenul de semnare a contractului de vanzare cumparare depasea, si acum nu-mi ramane decat sa sper ca pana la data de 15 octombrie sa se suplimenteze fondurile. Sunt foarte dezamagita de institutille bancare/stat pentru ca: -nu-mi da nimeni pe gratis casa asta, am ajuns sa ma rog de ei sa le platesc pe 15 ani 1100 ron/luna -mi-e scarba sa ma duc sa mai cer informatii la banca si sa ma intorc cu un raspuns ambiguu(de ex:am incercat sa verific la FNG in ce stadiu este dosarul meu, dar NU APARE NIMIC, iar cea de la banca a spus ca nu stie de ce). -nimeni nu m-a anuntat ca banca mi-a aprobat creditul, "dintr-o intamplare" si-a dat seama doamna care se ocupa de dosarul meu ca nu stiu acest lucru -nimeni nu m-a anuntat ca nu mai sunt fonduri, am aflat singura iar cei de la banca doar mi-au confirmat -in toata luna lui august am mers aproape zilnic la banca sa vad ce se intampla si mi se spunea "va rog sa intelegeti, este in concediu persoana respectiva si nu avem un raspuns" Este normal sa astept suplimentarea fondurilor din cauza unei persoane care a fost in concediu in luna august?Sunt sigura ca mi s-ar fi rezolvat problema daca cineva se ocupa de dosarul meu. Imi pare rau ca nu am avut "pile", am sfatuit toti prietenii sa opteze pentru prima casa doar daca cunosc eventual pe directorul bancii respective, poate merge mai repede treaba. Programul Prima Casa este un program dedicat tinerilor si ar trebui ca statul sa te ajute sa-ti iei apartamentul/casa, sa-ti faca treaba usoara, nu sa o iei razna cersind banii pe care urmeaza sa ii achiti in 15 ani/30(dupa caz).

19-09-2014

D MDUMITRA moroiu
Prima casa de la CEC Bank

buna ziua,am dosarul dep

buna ziua,am dosarul depus si nici pana acum nu am primit creditul din lipsa de fonduri.toate actele au expirat,antecontractul s-a incheiat la 18 august.sunt practic la indulgenta proprietarului.stie cineva sa spuna cand si ,daca cec-ul mai acorda credite pentru prima casa?

15-09-2014

Răspuns CEC Bank

Pentru a raspune postarii dumneavoastra va rugam sa ne comunicati pe adresa de email a bancii office@cec.ro unitatea CEC Bank unde a fost depus dosarul de credit precum si numele solicitantului. Speram ca veti deveni client client CEC Bank si va asiguram de intreaga noastra consideratie. Directia Marketing si Comunicare

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie