top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

D SDan Stoica
Prima casa de la CEC Bank

Va dau un sfat pe care l

Va dau un sfat pe care l-am primit si eu: NU FACETI CREDIT LA CEC! Degeaba incerci mai tarziu sa rezolvi problemele cu termenele depasite, cu avansurile sau oportunitatile pierdute! Fiindca din start relatia cu CEC-ul este sortita esecului. Cunosc si cazuri in care creditul s-a acordat (la CEC) in 3 saptamani. Insa este o exceptie. Ideea este ca "se poate" insa depinde doar de oameni. Altfel CEC-ul ca si institutie este un HAOS total. Iar daca depinzi de 3 oameni dintre care este tafnos, altul este inconpetent si al treilea in concediu iti dai seama ce iese. Eu am experiente cu alte banci seriose: pei atunci cand ti se spune "maine" - este vorba de ziua urmatoare, nu peste 2 saptamani. Lucru care never, ever nu o sa se intample la CEC. PS: nu va lasati pacaliti de aparente: au sedii frumoase, personal civilizat - par "profesionisti"... Insa dupa ce ti-ai depus actele incet-incet toata lumea isi pirde zambetul: tu de disperare, ei de indiferenta.

02-07-2014

D CDRAGOS CUCEANU
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna. La bcr bpl sunt su

Buna. La bcr bpl sunt sunt sub orice critica. Dupa 4 ani de economisire am vrut sa utilizez banutii in scop locativ pentru renovare locuinta. desi initial operatorul bpl cu care am vorbit mi-a spus una ( si anume ca pot retrage banii fara nici un cost si ca daca ii folosesc pentru renovare si aduc dovada ca I-am folosit cu scop locativ contractual nu sufera modificari si poate decurge pana la finalizarea celor 5 ani) la sucursala din Husi am primit cu totul alte informatii (a se citi suturi).Ttitularul contractului fiind fiica minora trebuie facuta o cesionare a contractului; implicit daca ma ating de economii se modifica contractul privind suma de creditare si totodata se reziliaza contractul. In plus nu pot beneficia de prima de la stat ca de, reziliez contractul, deci se pierde, vreo 400 lei concesionarea si modificarea titularului, de contract 1% comision de retragere daca vreau urgent sau daca nu fara comision, dar primesc banii dupa 3 luni. Am sunat la bpl si singura lamurire a fost ca urgent inseamna 1% din valoare si „imediat ce banii sunt disponibili” adica chiar si 89 de zile ca doar nu e dupa 3 luni. Cert este ca din suma economisita +dobanda +prima de la stat dupa calculele mele voi lua de la BCR BPL inapoi cu ceva mai putin decat suma economisita doar de mine si asta cand VOR FI BANI DISPONIBILI. Multumesc BCR BPL! M-ati usurat de grija banilor mei.

01-07-2014

V RVIORICA ROMAN
Credit nevoi personale de la GarantiBank

Am vrut sa facem un un i

Am vrut sa facem un un imprumut pentru nevoi personale pentru renovari la casa si etc.si ne-am dus la garantibank am citit despre ei ca sant buni si ajuta repede la imprumut,find salariat la stat cu net in mana 1200 ron si sotul meu 1600 ron, am crezut ca nu o sa avem probleme in concluzie ne-au mintit si ne minte si acum de o luna si trei saptamani cu asteptarea.Numai lauda e de ei????????in plus angajatii de la agentia de pe zizinului sunt groaznici niste scarbe,o duduie(Ana Maria Raducu) statea si vorbea la telefon in timp ce ma servea nici pic de bun simt,iar profesionalism zero.

01-07-2014

A Calexandru cobneac
Cont de economii de la ING

Sunt client ING de cand

Sunt client ING de cand a aparut la mine in oras, Dr.Tr.Severin. Platesc online TVA, CASS, impozite, taxe, CEZ, RDS, Romtelecom, etc. Dupa plata utilitatilor mai primesc si 2% din valoarea facturilor inapoi. Ba chiar si alte carduri personale le alimentez online. Sunt multumit de aceste servicii si niciodata nu mi s-a spus ca banii n-au ajuns unde trebuie, in acesti ani de cooperare cu ING. Imi scot banii din contul de economii, total sau partial, cand vreau, fara nicio problema. Dar.mai intai mut banii din contul de economii, in contul personal si apoi se pot scoate cash. Niciodata nu poti scoate bani direct din contul de economii. Aceasta operatie e simpla si se face de acasa sau de la calculatorul pus la dispozitia bancii. Asa ca acel client care voia bani din contul lui de economii trebuia sa faca acest pas, nu sa-i retraga direct din bancomat...Nu sunt avocatul ING, pe partea de creditare...nu mai zic...dar privind strict acest capitol, cred ca in eroare a fost clientul...Mai ales daca cineva cunoscut s-a jucat cu banii lui de prin conturi...Sunt multe persoane care dau cardul si pinul unor persoane de ”încredere”, dar nu intotdeauna cinstite. Eu nu am decat 2 selfbank-uri in Severin, nu pot scoate bani de la ”caserie”, mai nou se pot depune si retrage direct euro. Pacat ca personalul se schimba mereu de parca ar face practica si uneori te prinzi singur ca nu sunt foarte instruiti.

01-07-2014

D RDaniel R
Cont de economii de la ING

Ma numesc Daniel, domici

Ma numesc Daniel, domicilat in BucurestiIn si in calitate de client, persoana fizica cu domiciliul in Romania ma adresez dumneavostra, pentru ca as vrea ca o autoritate competenta sa analizeze modul in care am fost tratat eu in relatia cu ING BAN in urmatoarea situatie: Sunt client ING Bank de peste 5 ani, detin la aceasta banca un card de salarii, un cont de economii si am incheiat si un contract de credit de nevoi personale. In data de 26.06.2014 am mers la ATM-ul din Theodor Pallady (sector 3 Bucuresti) si am intentionat sa retrag o suma de bani din contul de economii de care aveam nevoie urgent. In momentul in care am introdus cardul in ATM, acesta l-a respins si mi-a aparut pe ecran un mesaj in care eram rugat sa contactez personalul ING. Am intrat in sucursala si am rugat un angajat ING sa ma ajute, acesta a sters efectiv cardul cu o anumita solutie, l-a introdus intr-un dispozitiv de pe biroul dansului si mi-a spus ca nu este functional. Mi-a recomandat sa apelez la Relatii cu Clientii pentru a-mi bloca cardul si a solicita emiterea unui nou card. Mi s-a spus ca emiterea unui nou card va dura 4 zile lucratoare, I-am explicat agentului din sucursala ca am nevoie urgent sa retrag anumita suma din contul de economii si nu pot astepta pana la emiterea cardului , agentul mi-a spus ca acest lucru il pot face doar de la o casierie ING. Pentru ca programul casieriei se incheiase m-am prezentat a doua zi, la ora 09.00 in data de 27.06.2014 la casieria ING (sucursala Unirii, sector 3 Bucuresti), m-am legitimat cu buletinul si am solicitat sa retrag din contul de economii o anumita suma, mi s-a oferit contul IBAN si am fost rugat sa completez un document pentru retragere numerar. Dupa ce am terminat de completat documentul m-am prezentat din nou la ghiseu unde mi s-a spus ca nu mi se pot elibera banii din contul de economii si am fost rugat sa sun din nou la Relatii cu Clientii pentru a mi se face transferul din contul de economii in contul de salarii. Am facut aceasta operatiune pentru care asistentul de la Relatii cu Clientii mi-a spus ca se impune un comision de 10 lei dar avand in vedere ca nu-mi functioneaza cardul din motive care nu tin de mine, nu voi plati acel comision. M-am dus pentru a treia oara la ghiseu unde mi s-a eliberat suma solictata si mi s-a retras din contul de salarii un comision de 64 lei. Acest comision mi s-a perceput pentru ca am indraznit sa deranjez angajatii de la casierie si nu am scos banii de la ATM (dar evident eu nu aveamun card fucntional. Desi mi-am exprimat nemultumirea in fata personalului bancii referitor la perceperea acestui comision in situatia in care nu am alta modalitate prin care pot sa intru in posesia banilor mei de care aveam nevoie urgent. Mi s-a spus sa ma intorc la sucursala din Theordor Palllady sa depun o sesizare. M-am dus inapoi la aceasta sucursala iar doamna Adina Carp mi-a spus ca nu se poate depune o sesizare si m-a invitat din nou sa apelez la Relatii cu Clientii. Asistentul de la Relatii cu Clientii, care se presupunea ca este acolo sa ma ajute, m-a certat efectiv ca indraznesc sa fac o sesizare si m-a acuzat ca mi-am stricat singur cardul demagnetizandu-l. Mi-a spus clar ca nu se inregistreaza sesizari petru asa ceva. Practic nu mi s-a oferit nicio modalitate prin care as putea sa-mi exprim nemultmirea cu privire la modul in care mi s-a perceput un comision abuziv si modul in care am fost plimbat intre sucursale pentru a intra in posesia banilor mei. Personal m-am simtit umilit, batjocotit, furat si victima unui abuz. Mi se pare inadmisibil pentru o societate de talia ING (care are ca si obiectiv major satisfacea clientilor si un Customer Experience ridicat) sa trateze clientii in felul acesta. In locul scuzelor care se impuneau unei astfel de situatii care mi-a fost creat un disconfort major datorita nefuctionarii unui instrument al bancii, am fost plimbat intre sucursale, am pierdut foarte mult timp (am fost nevoit sa-mi iau o zi de concediu pentru a putea efectua o tranzactei care ar fi putut fi efectuata in 10 minute la orice ora in conditiile in care cardul – produsul bancii ar fi fost functional).. Cardul din punct de vedere fizic nu prezinta urme de deteriorare , nu inteleg de ce tot eu trebuie sa platesc pentru asta si sa fiu tratat ca un infractor. Marturisesc ca datorita acestui episod intentionez sa inchei colaborarea cu aceasta banca si sa actionez aceasta institurie si in instanta. In alta ordine de idei o sa povestesc tuturor cunoscutilor intamplarea mea nefericita si evident o sa recomand sa se evite toata lumea interactiunea cu ING BANK . In concluzie, eu am ales sa am incredere in ING si sa-mi depun economiile la aceasta banca dar am primit in schimb obligativitatea sa platesc un comision foarte mare pentru ca am indraznit sa solicit retragerea unei sume de bani din contul meu si umilinta maxima . In loc de respect, mi s-a refuzat dreptul legal de a depune o sesizare. Clientii la ING nu au dreptul sa reclame, decat sa se supuna regulilor si abuzurilor bancii? In speranta unei analize obiective efectuate pe o baza legala astept cu interes raspunsul dumneavoastra si va multumesc anticipat. Cu stima, Daniel

27-06-2014

P SP Sebastian
Probleme diverse de la Raiffeisen Bank

Am avut experiente nepla

Am avut experiente neplacute la Raiffeisen. Una din ele a fost la Agentia Delfinului din Sos. Pantelimon. nr.254. Mama mea avea un cont la termen la Raiffeisen iar eu eram imputernicit sa fac orice operatiuni in contul mamei mele. Am fost astazi 18 mai 2014 la Raiffeisen Delfinului in jurul orei 16:00, cu intentia de a imi schimba datele de identitate in acel cont unde sunt imputernicit, deoarece actul de identitate pe care il aveau in sistem era expirat si am facut unul nou. Aceasta procedura trebuia sa dureze mai putin de 5 minute. M-am dus la ghiseu unde dna Izabela, asa s-a recomandat cand I-am cerut numele si din pacate nici unul din angajati nu poarta ecuson cu numele lor, dupa mari eforturi la computer datorate cred crasei incompetente, m-a anuntat la inceput ca nu poate gasi contul, cu toate ca ii dadusem si o factura primita de la banca cu toate informatiile necesare. Dupa mari eforturi a reusit performanta de a gasi contul respectiv dar ajuns la concluzia ca habar nu avea cum sa schimbe datele mele de identitate si atunci am inceput sa ma intreb daca era asa de neinstruita, de ce lucra la acel ghiseu. Pe un ton rastit si obraznic mi-a spus ca trebuie sa astept la colega ei de la unul din cele doua birouri. In timp ce asteptam la acel birou, am constatat ca dna Izabela trata cam toti clientii cu aceeasi obraznicie si lipsa de profesionalism. Clientul pe care l-a servit imediat dupa mine a plecat pe usa bancii bombanind: Ce banca de...La urmatorul client a ridicat vocea si i-a tras un perdaf de nu se mai oprea. Am ramas socat vazand ca asa un comportament este aceptabil la Raiffeisen Bank, unde aptitudinile de customer service se pare ca nu exista. Dupa ce am mers la colega ei la care fusesem trimis, am asteptat in total 35-40 minute, cand mi s-a comunicat de la acel birou ca va mai dura destul de mult pana voi putea efectua banala operatiune de a da bancii informatiile noului meu act de identitate care ar fi trebuit sa ia doar 5 minute. Dezamagit si satul de atitudinea si ineficienta celor de la Raiffeisen am plecat fara a rezolva nimic. M-am oprit la Pireus Bank, chiar alaturi, unde trebuia sa fac aceeasi modificare de date de identitate si unde am rezolvat in 5 minute. Vreau sa mai adaug ca nimeni din cadrul acelei filiale nu si-a cerut scuze nici macar o data pentru ca nu au reusit sa ma ajute sau pentru timpul lung de asteptare. Atata lipsa de respect si de instruire relatii client este ceva de neimaginat intr-o tara civilizata e clar ca managerii si trainerii de la biroul central nu isi faci datoria de a instrui angajatii de la filiale. Am mers acasa unde am trimis prim email or reclamatie la biroul central Raiffeisen. Dupa vreo saptamana, nu primisem un raspuns la sesizarea facuta. Am mai trimis un email reamintindu-le ca asteptam un raspuns. Abia pe 6 iunie, deci cam 18 zile dupa ce facusem sesizarea am primit un raspuns de la cineva pe nume Valentina Mirea de la departamentul Complaints Management Raiffeisen. Erau niste scuze penibile in ceea ce priveste timpul lung de asteptare pe care l-am intampinat la filiala Delfinului. Nu era nici o mentiune despre vreo masura pe care o vor lua pentru a scurta timpul de asteptare la acea filiala. Nu era nici o mentiune despre obraznicia angajatei de la Delfinului, desi au camere de luat vederi in acea filiala si puteau cerceta arhiva pentru a se face o investigatie si a o sanctiona si reinstrui. In consecinta am trimis inca un email Valentinei Mirea de la Complaints Management Raiffeisen rugand-o sa adreseze profesional sesizarile mele sa investigheze ce s-a intamplat si sa ofere solutii nu doar o simpla scuza, pentru ca altfel problemele se vor repeta. Bineinteles ca de atunci nu am mai primit nici un raspuns de la ei. Asta denota or crasa incompetenta si o totala lipsa de interes chiar la nivelul biroului central Raiffeisen. Nu au nici un respect pentru clienti si nici o dorinta de a rezolva problemele clientilor. De atunci mama mea si-a inchis toate conturile avut la aceasta banca, transferand banii la o alta banca competitoare, care ne trateaza cu respect. Nici eu nici familia mea nu vom mai apela la serviciile acestei banci care isi trateaza clientii cu nesimtire si nepasare.

27-06-2014

D Bdaniela baraitaru
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Buna ziua! O singura

Buna ziua! O singura intrebare am. Daca refinantez un credit la CEC BANK si merg sa inchid contul , dumnealor au sau nu obligatia sa-mi dea o hartie din care rezulta inchiderea acestui cont? Doamna de la agentie a spus ca nu-mi poate da aceasta hartie, a trebui sa fac o cerere de mana, aceasta cerere a fost inregistrata, si am aflat ca poate dura pana la 30 de zile sa primesc raspuns. Oare aceasta situatie se petrece si la alte banci, sau doar la CEC BANK?

27-06-2014

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca doamna Baraitaru Daniela s-a prezentat la Sucursala CEC Bank Craiova unde i-au fost inmanate adresele prin care i se comunica achitarea creditului si inchiderea contului curent. Directia Marketing si Comunicare

M SMargareta Sfetu
Credit nevoi personale de la BRD

Buna seara, in anul 2007

Buna seara, in anul 2007 am facut un credit nevoi personale , pe contract scrie si atata destul de clar , rata nu creste si scade anual . Eu am platit in tot timpul aceste suma rotunjita si nu am intarziat niciodata am fost corecta . Ca sa vezi , primesc Acasa o notificare , din nerespectarea obligatiilor de plata fata de BRD 04.05.2014. Cu datorie restanta . Pt ce ????? Am datorie? Care este cauza??? Nu inteleg, eu sunt plecata din Romania de 1 an si mama se ocupa mereu de plata ratei lunare si are toate chitantele, in martie 2014 am fost in Romania si am trecut la BRD sa vad daca sunt schimbari. Cu privire la contract , si mi sa spus ca nu sunt . Deci eu ce pot face acum?? aceste persoane te inraieste de tot , cum este posibil? Daca nu Mai platesc este Mai bine nu? Macar sa aveti de ce sa va legati.

25-06-2014

O AOctavian Ardeleanu
Prima casa de la CEC Bank

Buna ziua, Am depus p

Buna ziua, Am depus pentru prima casa toate documentele(inclusiv dosarul de evaluare) la agentia Cec Dristor si au fost trimise in Centrala Cec in 29 mai 2014. Am tinut in permanenta legatura cu agentia si ni s-a spus ca s-au efectuat pentru dosar toate verificarile si nu mai este necesar niciun act suplimentar, ramanand doar sa vina aprobarea, pe care nu am primit-o nici pana azi; desi se apropie expirarea antecontractului. Ce se intampla? Rog raspuns urgent pentru ca am ajuns la disperare si mai avem de asteptat si la Fond. Proprietarul nu mai amana nicio zi peste termenul antecontractului, situatie in care pierdem casa si toti banii cheltuiti pana acum. Octavian Ardeleanu

24-06-2014

Răspuns CEC Bank

Va comunicam ca domnul Octavian Ardeleanu a fost contactat telefonic in data de 25.06.2014 si anuntat ca dosarul de credit a fost aprobat. Directia Marketing si Comunicare

D SDan Stoica
Prima casa de la CEC Bank

Incep cu o intrebare: ex

Incep cu o intrebare: exista vreo obligatie sau garantie privind serviciile CEC ca institutie si apoi in ceea cei priveste pe angajati? Problema mea la fel ca a multor oameni este ca semnam multe acte cu termene si obligatii insa constatam ca institutia de care depinde totul da din umeri atunci cand li se pun niste intrebari de bun simt. Concret, eu sunt in faza in care am depus toate actele insa astept rezultatul verificarii de la dep. Juridic si am facut evaluarea insa n-am primit inca raportul si sunt dus cu vorba de la o zi la alta. Deja am pierdut degeaba 3 saptamani iar la final acest lucru pe mine ma poate costa o grama de bani insemnand avansul platit. In plus, as mai pune la socoteala si faptul ca risc sa irosesc o oportunitatea pe care poate a doua oara nu o voi mai avea. Deci, imi ofera CEC-ul vreo garantie? Participa cumva la risc? Este un partener de afaceri demn de a fi luat in considerare? Sau ar trebui sa caut in alta parte acum cat inca greseala facuta mai poate fi reparata?

23-06-2014

Răspuns CEC Bank

Stimate domnule Daniel Stoica, Avand in vedere postarea dumneavoastra de pe site-ul www.conso.ro si pentru ca ne dorim sa imbunatatim calitatea serviciilor oferite clientilor, avem rugamintea sa ne precizati unitatea bancii unde ati depus documentatia de credit. Directia Marketing si Comunicare

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie