R MRoxana Marcu
Tranzactii la ghiseu de la CEC Bank
Buna ziua,
Astazi de
Buna ziua,
Astazi de dimineata am fost la CEC Compozitorilor, in Bucuresti cu dorinta de a schimba niste bani. Serviciile sunt de nota zero, din pacate nu se poate selecta in system mai putin de 1.
La ghiseu era o singura salariata, la rand erau 10 persoane, coada se misca foarte greu. La birourile pentru credite erau 3 salariate ce deserveau o singura clienta.
Cand cineva a intrebat daca se mai deschide si ghiseul numarul 2 pentru ca suntem multi si deja nu mai este loc in sucursala raspunsul rastit a fost "NU": sec simplu.
Clienta de la birou de credit a intrebat de 3 ori de a auzit toata lumea ce trebuie sa faca sa inchida un cont, in timp ce angajata CEC tipa inapoi ca nu se poate, o explicatie nu a avut sa ii dea, doar ii spunea ca nu se poate inchide contul.
Am ajuns la ghiseu si am cerut sa schimb o suma din RON in EURO, raspunsul a fost ca nu se poate. Am incercat sa aflu de ce, mai ales ca vazusem ca inainte un client schimbase valuta ceruta de mine. Nu am primit un raspuns, daca pot schimba o suma partial, daca pot reveni mai tarziu. Raspunsul a fost in continuare ca nu ma poate servi, ba chiar a devenit impacienta ca retin coada din ce in ce mai mare de clienti, ce aveau facturi de platit.
Incerc sa inteleg cum intr-o banca, nu se poate, nu se stie si in principal raspunsul primit de clienti este "NU".
26-03-2014
Stimata Doamna,
Aspectele semnalate de dumneavoastra au fost posibile datorita unei situatii conjuncturale regretabile. Intrucat unitatea urma sa fie aprovizionata, ati fost invitata sa reveniti pentru a efectua schimbul valutar solicitat.
Va multumim ca ne-ati informat de cele petrecute la momentul respectiv in agentia bancii si ne cerem scuze pentru neplacerea provocata, asigurandu-va ca aspectele sesizate reprezinta principala noastra preocupare privind buna servire a clientilor, salariatii CEC BANK avand obligatia de a-si indeplini atributiile de serviciu cu responsabilitate, competenta, eficienta, corectitudine si de a adopta in permanenta o atitudine deschisa, onesta si profesionista, esentiala pentru promovarea unei imagini pozitive a Bancii.