top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

G Mgheorghe marin
Probleme diverse de la Bancpost

Am contul deschis la Ban

Am contul deschis la Bancpost sucursala Mosilor. Sunt foarte multumit de colaborarea si profesionalismul personalului(Ofiteri servicii clienti) care lucreaza in aceasta sucursala.Toata lumea este amabila, preocuparea pentru buna servire se desfasoara intr-un firesc. Ai impresia, cand intri si esti intampinat cu zambetul pe buze si buna dispozitie,ca ai gresit adresa. Stresul cauzat de grijile cotidiene,este spulberat de maniera civilizata in care ti se rezolva problemele.Am crezut ca mi se intampla doar mie ,sa fiu servit atat de frumos ,suspect chiar,m-am gandit preferentiar,deorece sunt client vechi,dar am observat ca lucratoarele din banca,se poarta frumos cu toata lumea.O clienta,deasemeni a plecat de la ghiseu cu zambetul pe buze,la fel de multumita ca si mine de modul in care a fost servita.Pentru colectivul de ofiteri servicii clienti,condus de doamna director Farini Suzana,nota mea este 10 cu felicitari!

18-02-2014

A Malecu mocanu
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Buna ziua, Vreau sa va

Buna ziua, Vreau sa va spun ca am facut o refinantare in anul 2009 ,unde cec bank a achitat datoria mea la Banca Comerciala,vreau sa va spun ca dupa 5 ani primesc hartie de la Banca Comerciala ca mai am de platit 8.000 lei. atunci ce spuneti dumneavoastra de aceasta situatie.,sa platesc niste bani de doua ori. Mentionez ca si acum platesc rata la cec bank.

18-02-2014

Răspuns CEC Bank

CEC Bank a analizat situatia expusa si a raspuns clientului in mod direct. Directia Marketing si Comunicare

B CB Cristian
Economisire Creditare de la BCR Banca pentru Locuinte

Buna ziua, Am apelat

Buna ziua, Am apelat la programul de economisire creditare de la BCR BPL pentru ca intentionez sa imi cumpar/construiesc o locuinta. Cum aveam deja un inceput mai serios de bani am facut mai multe contracte de economisire creditare (in ideea de a maximiza prima de stat obtinuta), pe persoane diferite (din familie sau prieteni) urmand ca dupa 1 an si jumatate, cand se implineste perioada de la care pot sa fac repartizarea (conform cifrei de evaluare) sa le cesionez pe toate pe mine si apoi sa le cumulez. Ei bine, se pare ca si BCR BPL are ceea ce se cheama clauze abuzive si lipsa de respect pentru client va prezint doua astfel de cazuri: 1. Se pare ca NU pot sa cesionez catre mine contractul inregistrat pe numele copilului meu decat daca sunt de acord sa accesez un credit BCR BPL!!! 2. Am facut contract si pe copiii unor prieteni apropiati, si in momentul cesiunii catre mine (eu nefiind ruda cu ei, imi sunt doar prieteni) mi s-a transmis ca este nevoie de acordul Autoritatii Tutelare (deci nu e suficient doar acordul parintilor copilului, care sunt de fapt reprezentantii copilului respectiv in cadrul contractului). Evident, nici una dintre aceste clauze nu sunt trecute in contracul incheiat cu banca, am frunzarit clauza cu clauza acest contract tocmai pentru a evita orice probleme de acest gen. Sunt in curs de demarare a procedurilor legale pentru a rezolva problemele, daca are cineva sugestii sunt binevenite. Dar oricum o banca din pacate care nu respecta clientul.

17-02-2014

B DBOLOHAN Dragos
Credit nevoi personale de la Eximbank

Constat cu stupoare ca p

Constat cu stupoare ca problema pe care o am eu nu este noua. Se numeste comision de monitorizare credit(in contract) / comision de urmarire(pe graficul de ramburasare). Aceeasi Marie cu alta palarie. Ma intereseaza mai mult cand o sa-i dau in judecata ca are un nume in contract si alt nume in grafic. Ceva gen, platesti pentru asigurare de viata dar primesti asigurare imobil ca oricum ai platit. In ambele variante are aceeasi valoare 0,30% din valoarea imprumutului acordat, platibil lunar. Intrucat am incredere in banci cum am in politicieni, adica ZERO, am decis, dupa 89 de rate platite, sa consult un expert bancar(din alta banca) referitor la aceast comision, si in cazul in care este abuziv(sper sa fie), sa dau in judecata Banca Romaneasca - Piatra Neamt, in vederea recuperarii sumei cumulate, si daca avocatul zice sa poti lua pielea de pe ei, atunci sa plateasca frate, ca prea au facut-o pe nestiutorii. De ce sa ma chinui cu scrisori, sesizari, amenintari? Cel mai simplu este, justitia sa hotarasca. Va tin la curent. In acelasi timp multumesc anticipat celor care au inceput aceste demersuri cu succes si ma informeaza si pe mine.

16-02-2014

D PDORIN PANAITE
Card de debit de la Bancpost

In data de 15.02.2014 am

In data de 15.02.2014 am solicitatde la ATM-ul nr. 545 (cladirea Romtelecom) din Piatra Neamt debitarea unei sume de bani din contul meu. Am urmat pasii necesari si am asteptat....degeaba. ATM-ul nu a eliberat banii, nu a eliberta chitanta, nu a facut nimic. A returnat cardul si atat. Am sunat imediat la nr 0214085050 unde a raspuns un *****....RAZVAN IONESCU (parca)....care mi-a spus ca ATM-ul este defect si m-a asigurat ca suma nu a fost debitata din cont. Dupa 5minute am solicitat de la ATM-ul nr. 966 din incinta sediului central (Central PLAZA) o suma de bani. SURPRIZA. Depaseam plafonul maxim pentru acea zi. Deci banii fusesera debitati din cont la ATM-ul 545. Am sunat din nou la nr. 0214085050. Raspunde acelasi ***** si imi spune ca trtebuie sa fac o cerere catre banca pentru a mi se restitui suma de bani. DE CE ??? E vina mea ca e o banca de ***??? O banca "'minunata''. De la un ATM al BANC POST (fosta sucursala de pe bd TRAIAN din PIATRA NEAMT) in 2008 mi s-a eliberat o bancnota de 100 RON ...FALSA !!! Am sesizat dupa 1 ora si am revenit la banca cu intentia sa le dau foc pentru suma respectiva . Mi-a returnat 'sefa' de agentia banii din portofelul propriu....ca aveam spume la gura de nervi...turbasem (aproape). Revin cu amanunte.

16-02-2014

O ZOtilia Zam.
Prima casa de la CEC Bank

Detaliile pe care le ofe

Detaliile pe care le ofera angajatii CEC sunt foarte diverse. Am discutat la doua filiale din Timisoara si la call center si am primit urmatoarele informatii: pot obtine un credit prima casa fiind in concediu de crestere a copilului, nu pot obtine un astfel de credit decat dupa ce ma intorc la lucru, pot fi doar codebiotor, pot obtine un credit cu o intarziere la plata anterioara de cca 60 de zile, nu pot obtine un credit decat daca nu am nici o intarziere la plata in ultimul an, iar la final la intrebarea daca pot sa incerc sa obtin creditul la un an de la intarzierea de plata nu mi s-a mai raspuns, venitul care se ia in calcul este salariul din contract, venitul este de fapt indemnizatia, sau varianta cea mai convenabila - venitul care se ia in calcul e cel mai mic. Toate informatiile pe le-am primit de la filiala din Timisoara Girocului au venit dupa saptamani de asteptare pentru ca nimeni nu stia ce si cum. In momentul de fata nu am nici o idee daca pot sa incerc sa obtin un astfel de credit si incredibil mi se pare ca nici nu stiu cui sa ma mai adresez.

14-02-2014

Răspuns CEC Bank

Banca acorda credite la orice persoana care dovedeste cu acte ca are venituri cu caracter de permanenta, inclusiv unei persoane care primeste indemnizatie pentru crestere copil. In functie de suma creditului dorit s-ar putea ca indemnizatia de crestere a copilului sa nu fie suficienta pentru a fi creditabila. De asemenea mentionam ca persoana care solicita credit nu trebuie sa figureze in istoric la Biroul de Credit si la Centrala Riscului de Credit cu mai mult de 3 incidente de plata cu grad de risc mare sau foarte mare in ultimile 12 luni anterioare datei analizei cererii de credit. Daca potentialul client are in istoric mai multe intarzieri de plata se va calcula gradul de risc pentru fiecare intarziere. La data solicitarii creditului clientul nu trebuie sa aiba restante curente. Directia Marketing si Comunicare

I Bionut bleanda
Prima casa de la Banca Transilvania

buna ziua.am apelat la p

buna ziua.am apelat la programul Prima Casa al bancii Transilvania.Am depus dosarul complet pe data de 13 ianuarie,cu promisiunea ca pana la sfarsitul lunii o sa incheiem contractul de vanzare-cumparare.Pe 7 februarie am fost contactat de la banca sa mai duc un extras de informare ca cel pe care il dusesem initial expirase.Pe 7 am dus noul extras si dupa o saptaman nu am fost contactat nici acum.Am pe cineva care a depus dosarul pe 24 ianuarie(la alta banca)si pe 9 a fost aprobat de catre fond.Sunteti jalnici ca banca,va miscati incet si va bateti joc de banii oamenilor.

14-02-2014

F PFlorin-Corneliu Popa
Card de credit de la BRD Finance

Am si eu un card Dacia e

Am si eu un card Dacia emis de BRD-Finance. Desi atunci cand am facut creditul pentru masina nu mi-a fost explicat ce si cum cu acest card l-am acceptat folosind ocazional cardul la plati online. Acum doresc sa renunt la acest card insa cu toate ca am depus suma necesara aducand cardul la 0 nu mi-a explicat nimeni cum se poate inchide acest cont/card. Am fost la o agentie BRD unde o domnita de la ghiseu mi-a spus ca nu este de competenta BRD GSG. E foarte ciudat deoarece cand am primit cardul l-am primit prin BRD GSG si nu am avut de-a face cu un functionar BRD Finance. Robotul si muzica nesfarsita de la call centerul BRD F chiar nu vreau sa o mai ascult... in fiecare luna am auzit atunci cand trebuia anuntata si telefonic plata ratei (a alta anomalie: platesti la BRD insa banii ajung la BRD F abia dupa 48 ore lucratoare!). In cazul in care nu anunti ca ai platit mai mult decat aveai rata cei de la BRD F nu se obosesc sa contabilizeze si ce ai platit in plus ci doar cat aveai trecut pe extras... (doar in Romania se poate asta :)) Desi este in 0 si nu mai genereaza costuri lunare, vreau sa stiu totusi cum pot scapa de acest card definitiv.

13-02-2014

Răspuns BRD Finance

Ca urmare a mesajului domnului Florin-Corneliu Popa, BRD Finance a luat legatura cu acesta, aducand lamuririle necesare pentru situatia semnalata.

V AVulpe Alexandru
Card de credit de la BCR

Procedura de acordare a

Procedura de acordare a fost simpl? (asta pentru c? am garantat creditul cu depozit colateral - am primit linie de credit 90% din valoarea depozitului - f?r? complica?ii cu adeverinte de venit etc.). Au fost mici probleme la introducerea datelor în sistem, dna consilier urm?rea instruc?iunile din work-flow ?i nu putea s? mearg? mai departe. Probabil cei de la IT modificaser? soft-ul ?i uitaser? s?-i anun?e pe ceilal?i bie?i func?ionari. Într-un final, împreun? cu directorul sucursalei, a reu?it s? p?c?leasc? sistemul ?i s? mearg? mai departe. Aprobarea s-a f?cut în cca 36 ore (deh, garantat cu depozit, nu prea ai ce analiza), iar cardul a venit repede, în 4 zile. De men?ionat c? vine inactiv ?i trebuie sunat la nr de pe spate pt a fi activat. Dar operatorul nu te întreab? decât vreo 3 chestiuni (cnp, nume, adres?, r?sp la o întrebare secret?) ?i gata.

13-02-2014

V AVulpe Alexandru
Credit imobiliar de la BCR

Spre deosebire de antevo

Spre deosebire de antevorbitorii mei, eu am avut o experien?? bun? cu privire la acordarea creditului. Poate a contat faptul ca am fost la o sucursala mare (Bucuresti, Universitate). S-au oferit de multe ori sa ma ajute, inclusiv ca sa plece dosarul la FNGCIMM (am avut Prima Casa) in 2013 (m-au trimis la tot felul de sucursale BCR care erau mai aproape de mine ca sa scot acte necesare - a vb dna consilier cu ei, etc.). In general, o experienta pozitiva.

13-02-2014

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie