top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

C Mcristina-valentina marinica
Card de debit de la BRD

Am solicitat un card de

Am solicitat un card de debit de la BRD. Domnisoara Ruxandra Nica a inceput sa imi explice ca se percepe un comision de 3-4 lei lunar pentru administrarea contului si taxa pentru card 20 de lei. Am crezut ca a terminat cu explicatiile si am semnat in graba niste hartii. Mare greseala ca nu le-am citit. La prima utilizare a cardului mi s-a oprit 40 lei, la a doua utilizare alti 17 lei. Am mers la banca sa vad de unde atatea opriri. Am decis sa inchid cardul. Am facut cerere si mi s-a spus sa revin dupa 30 de zile sa inchid si contul. Cand am revenit: SURPRIZA: mai avem de platit 73 de lei, reprezentand comision inchidere card si alte comisioane. Acum marea mea problema este: DE CE LIPSA DE INFORMARE DIN PARTEA ANGAJATEI? De ce cand mi-am deschis cardul nu mi-a spus de toate comisioanele? De ce cand m-am prezentat sa inchid cardul nu mi-a spus ce presupune acest lucru? Oare fisa postului pe care il detine nu presupune si informarea totala si corecta a clientului? Am facut reclamatie in data de 29 martie 2011 cu nr. 104 la sucursala Amurgului, dar nu cred ca ma va ajuta prea mult. Gresesc ei pe banii nostri.

03-04-2011

G Sgheorghe schipor
Fond de investitii de la Raiffeisen Asset Management

Am avut 10.000 lei depus

Am avut 10.000 lei depusi pentru scurt timp la voi la insistenta unei functionare din Raiffeisen Bank sucursala Radauti si acum mi-ati trimis scrisoare de la ANAF JIGODII SI TICALOSI ce sunteti abia astept sa-mi lichidez contul de la banca voastra si sa nu mai aud de Raiffeisen Bank, banca de *****.

01-04-2011

V VViorel Adrian Vlad
Credit nevoi personale de la Alpha Bank

Buna ziua! As dori sa fa

Buna ziua! As dori sa fac cunoscuta experienta mea cu Alpha Bank, pentru a cunoaste si ceilalti cititori despre cum se poate comporta o banca abuziv fata de un client de buna credinta si pe aceasta cale poate ma puteti ajuta la rezolvarea problemei, prin experinta in domeniu. Sa incepem cu inceputul. In 30 mai 2007 am luat un credit de nevoi personale de la Alpha Bank, cu dobanda variabila, formata din "Dobanda de baza" a bancii +2% marja fixa. Am fost de acord cu aceasta dobanda si ca ea va evolua in "functie de conditiile dominante ale pietei sau a modificarilor circumstantelor in care aceasta a fost initial stabilita, precum si in raport de politicile de creditare ale Bancii". Totul a fost bine pana la aparitia OUG50/2010, cand banca s-a gandit sa calculeze dobanda in functie de Euribor 6M, desi nicaieri nu spune ca trebuia sa fie Euribor 6M. Ca toata lumea am suportat aceasta modificare tacita de contract, pana la aparitia L288/2010, care mi-a dat posibilitatea sa revin la conditiile initiale, cele din 2007. Marea problema este ca desi prin lege am dobandit acest drept, banca vrea in continuare sa imi raporteze "Dobanda de baza" la un indice transparent, care, surpriza acum s-au gandit sa fie Euribor 3M, desi nu exista legislatie care sa ii oblige sa raporteze si dobanzile la creditele in derulare. Ei tot imi trimit acasa notificari peste notificari, cum ca imi vor varia dobanda, dar la intrebarea "in baza carei legi?", nu imi raspund, ii sustin ca "Banca a hotarat sa aplice o practica transparenta" si "pentru a da eficienta principiilor stabilite la nivel european de Directiva 48/2008 in privinta creditelor de consum." Am citit si acesta Directiva 48/2008 care de fapt a fost transpusa la noi prin OUG50/2010 si apoi prin 288/2010 si nu spune ca se aplica si creditelor in derulare. Intrebarea mea este: Banca poate modifica UNILATERAL modul de calcul al dobanzii precum si principiile dupa care variaza, stabilite in 2007? Daca peste 2 luni Alpha Bank se gandesta sa varieze dobanda dupa Euribor 1M sau 2M sau 6M sau 12M sau dupa "URANIA (vezi emisiunea dupa B1 TV)"? Pot ramane pe vechile conditii? O zi buna!

31-03-2011

N INICU IOLEA
Credit nevoi personale de la UniCredit Bank

Am contractat un credit

Am contractat un credit de nevoi personale. In 2009 am vrut sa-l refinantez de la alta banca, cu avantaj pentru mine. Am inceput procedurile de a contracta un credit pentru refinantare, dar m-am trezit ca sunt dat la Biroul de Credit ca restantier. Nefiind notificat ca trebuia sa mai am in cont 32 lei/ an in afara ratei lunare pe care o primeam pe telefon prin SMS de la UniCredit Tiriac, de unde am contractat acest credit, este normal sa sufar aceasta pentru un token pe care l-am primit pentru a ma folosi de el pentru internet banking-ul pe care nu l-am folosit si nici nu-l folosesc? Daca ma notificau, credeti ca atata timp cat rata este de 482 lei lunar, ma puneam pentru 32 lei pe an? Si uite asa am ajuns la Biroul de Credit cu 4 bulinute cu numarul 1 pe patru luni de zile. Va rog ajutati-ma, cum scap de aceste bulinute? Ar putea banca sa faca o revizuire la Biroul de Credit? Nu am primit niciun raspuns concret. Cum imi trimiteau rata lunara aferenta lunii, puteau foarte frumos sa-mi adauge si acei 32 lei, ca sa nu apar la Biroul de Credit Mentionez ca acei 32 lei au fost platiti de catre mine, dar dupa ce ma raportasera deja ca restantier si de acei 32 lei aflasem cand am sunat sa vad daca am vreo restanta, nefiind informat ca sunt in Biroul de Credit. Altfel, nici nu mai umblam dupa atatea hartii pentru alta banca pentru refinantarea creditului existent. Nu sunt si nici nu am fost rau platnic niciodata, dar se pare ca UniCredit Tiriac nu vrea sa-si scape clientii prinsi deja in plasa creditarii.

28-03-2011

G IGiorgiana Ionescu
Credit nevoi personale de la Raiffeisen Bank

In iulie 2007 tatal meu

In iulie 2007 tatal meu a contractat un credit de nevoi personale fara ipoteca sau alte garantii decat propriul venit pentru suma de 8.200 euro. In noiembrie 2010 a decedat. Conform legilor, noi mostenitorii ar trebui sa achitam creditul in continuare. Din motive financiare pana in acest moment nu s-a putut face acest lucru. Mai sunt de plata 6.300 euro din valoarea creditului + dobanzile si comisioanele din lunile restante+penalitati. Mentionez ca DAE este de 19,06%, iar comisionul de administrare al contului, perceput LUNAR, este de 0,45% din valoarea INITIALA a creditului. Acum incercam achitarea restantelor dar dorim o negociere. In cadrul discutiilor repetate cu reprezentantii bancii am cerut o actualizare la prezent a DAE si eliminarea comisionului de administrare lunar sau macar micsorarea lui. Banca refuza sa discute, mai mult, ei vor sa discute despre asa ceva doar cu titularul care este decedat. In cadrul contractului la art. 3 alin. 3.5 se mentioneaza faptul ca banca poate renunta la incasarea comisionului de administrare lunar si ca analizeaza anual aceasta posibilitate. Cum sa fac sa ajung la un consens cu banca?

26-03-2011

I SIOAN SZFIRIAK
Depozit la termen de la Alpha Bank

La scadenta, desi am anu

La scadenta, desi am anuntat inainte cu o saptamana intentia de a ridica banii ,am fost anuntat inainte cu o zi ca nu pot sa-mi ridic banii decat dupa inca o zi. La insistentele mele si dupa ce am amenintat ca merg la Protectia Consumatorului, au acceptat sa-mi dea banii, dar in bancnote mici - inclusiv de 1 leu (valoare de 50.000 lei), motivand ca nu pot altfel... Prin urmare, daca vreti sa va rugati pentru a va recupera banii, apelati cu incredere la ALPHA BANK. Experienta traita de mine a fost cu sucursala din Tg. Mures, cartierul Tudor, b-dul 1 Decembrie

23-03-2011

C Hcarolina harabagiu
Prima casa de la UniCredit Bank

Aceeasi experienta am av

Aceeasi experienta am avut si eu cand am intrebat de creditul Prima casa. Cu parere de rau, mi s-a zis ca vor reveni cu un telefon, si care bineinteles nu l-am mai primit :( Intrebarea mea era daca pot avea coplatitori si din strainatate, sau in caz ca nu, cum sa procedez. Le-am zis ca sunt client de-al lor, dar nu mi s-a zis de nici un comisio mai mic sau ceva de genul acesta.

16-03-2011

C ACristina Andrei
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Nu sunt client Raiffeise

Nu sunt client Raiffeisen Bank si m-au convins, prin lipsa desavarsita de profesionalism, sa nici nu devin vreodata. Am mers in 2 agentii: Titan Mall si Bratianu pentru a solicita informatii despre creditul Prima Casa. Prima data m-am prezentat in agentia Titan Mall, unde domisoara a fost foarte speriata de intrebarile pe care i le adresam. Erau chiar intrebari la care cunosteam raspunsurile din ce ma documentasem, dar doream confirmari. Mi-a facut o simulare, dar nu a stiut sa-mi spuna daca exista comision de administrare sau care este valoarea marjei de dobanda. In schimb, m-a asigurat ca se informeaza si ma suna. Am vrut sa-i propun sa le caute intr-o prezentare, informare sau material intern, dar m-am abtinut. A trecut o saptamana si, bineinteles, nu m-a sunat. Dar m-a sfatuit foarte amabila sa ma grabesc sa vin cu documentele, fiindca fondurile sunt foarte mici si risc sa raman fara credit... Dezamagita de necunostintele domnisoarei, m-am hotarat sa caut o agentie "centrala", unde am presupus ca sunt angajati mai bine informati, pregatiti sa ma retina, nu sa ma goneasca. Astfel am ajuns in agentia Bratianu, unde am stat fix 7 minute, cu introducere, solicitare, raspunsuri si incheiere, in conditiile in care nu era deloc aglomerat. Nu mi s-a solicitat CI, numele angajatorului, vechime, stare civila, etc, doar am fost intrebata venitul si perioada de creditare dorita si mi s-a raspuns foarte prompt (prea prompt) ca as putea obtine o suma cu 10.000 euro mai mica decat mi se spusese cu 4 zile in urma in agentia Titan Mall. Cu acelasi venit!?!?! Desi normal ar fi fost sa-i solicit domnisoarei niste explicatii despre diferenta de suma acordata, am fost prea uimita si prea putin dispusa sa mai discut si alte aspecte cu astfel de oameni. Bineinteles, ca nu mi s-a oferit un grafic de rambursare sau vreun pliant, macar, ce rost avea? Acum va intreb: unde sunt angajatii informati, pregatiti sa atraga clienti, sa vanda, sa propuna tot felul de optiuni? Nu mai au target angajatii din banci?

12-03-2011

M EMARIAN ERACLE
Credit nevoi personale cu ipoteca de la BCR

Buna seara Ma numesc Er

Buna seara Ma numesc Eracle Marian, din Bucuresti. Pe 3 octombrie 2007 am contractat un credit bancar la BCR cu garantie ipotecara, cu rata fixa (430 Euro) in prinul an, apoi variabila. Pana in luna mai 2009, am achitat obligatiile catre banca, dar odata cu reducerile salariale, atat salariul meu cat si al sotiei, a fost diminuat considerabil (ambii lucrand in sectorul bugetar), motiv pentru care nu am mai reusit sa achit ratele conform graficului de rambursare, acumulandu-se restante care au tot crescut . Din data de 19 noiembrie 2009, contractul de credit a fost cedat de catre BCR catre Suport Colect SRL, data din care am tinut legatura cu angajatii Suport Colect pentru a stabilii ce suma pot depune pe luna. In mai 2010 am depus adeverinta de salariu (la Supot Colect) cu noile venituri reduse, moment in care am fost instiintat ca mai am ragaz, pana la intocmirea documentelor si implicit executarea silita, o perioada de aproximativ 1 an - an in care ori achit imprumutul integral (daca reuseam sa vand apartamentul pus garantie ipotecara, ceea ce nu am reusit) ori sunt executat silit. Am incercat sa fac o refinantare a creditului la alte banci, dar fiind in baza de date a Biroului de Credit, am fost refuzat. Data fiind situatia aratata mai sus, am rugamintea sa ma consiliati juridic, pentru gasirea unei solutii de salvare a apartamentului. In speranta unui raspuns cat mai rapid si favorabil, va multumesc anticipat.

11-03-2011

A PAlexandru Piciu
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Am deschis un cont la RB

Am deschis un cont la RBL in 2004. Nu am facut depuneri in cont, dar am primit acum un extras de cont cu -(minus) 98 lei. Inseamna ca am de plata suma asta. Dar daca nu am folosit contul toti anii astia de ce nu l-au inchis automat si l-au lasat sa genereze costuri? Halal mod de economisire. Nu mi se pare normal sa platesc. Trebuia sa fiu informat ce se intampla la timp.Ce pot face acum?

08-03-2011

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie