top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

C RCosmin Romosan
Card de credit de la BRD Finance

Buna ziua. Doresc si eu

Buna ziua. Doresc si eu sa exprim experienta avuta cu un card de credit BRD Finance Dacia. Sunt extrem de nemultumit de cum isi trateaza clientii aceasta institutie. 1- pentru a realiza o legatura telefonica cu BRD Finance dureaza in medie 15-20 de minute (timp in care robotul iti spune cat de important este telefonul tau pentru ei (?) si sa astepti) 2- operatorii nu au nici cea mai mica pregatire (vorbesc cu o aroganta si o lipsa de profesionalism care pe mine ma sperie) 3- daca nu platesc exact la scadenta incep sa sune in zile si la ore de neinchipuit (sambata sau duminica la ora 9 sau 10 dimineata). Eu doresc sa rambursez anticipat restul de plata si sa termin orice fel de legatura cu aceasta firma (dar deocamdata nu reusesc sa-i prind la telefon, doar robotul pentru 15-20 de minute si renunt, pentru ca nu am atat timp de pierdut cu aceasta ignoranta a BRD Finance).

25-01-2011

Răspuns BRD Finance

Ca urmare a mesajului de mai jos, BRD Finance a luat legatura cu domnul Cosmin Romosan in data de 10.02.2011, clarificand situatia prezentata. BRD Finance

B MBogdan Militaru
Credit nevoi personale de la ING

O data cu implementarea

O data cu implementarea OUG 50/2010 am aflat cu stupoare ca soldul principalului de rambursat nu este cel din scadentarul creditului. ING Bank are un mod hilar de calcul al ratei. In momentul in care dobanda creste (dobanda fiind variabila) scade rata de capital (partea din principal care se plateste lunar) astfel in trei ani am ajuns sa platesc dobanzi si comisioane suplimentare pentru diferenta de 300 lei. Mai mentionez ca aceasta maniera de calcul al ratei nu este mentionata nici in contractele vechi, nici in cele noi de dupa legea 288/2010. Am avut o mare surpriza, nici consilierii bancii nu stiau de acest artificiu de calcul al bancii. Nu va recomand un astfel de credit, sincer daca as fi stiut nu as fi facut creditul. Culmea este ca ING Bank a incercat sa ma convinga ca este vorba de un credit cu rate fixe si pasamite din acest motiv se calculeaza asa, dar valoarea ratelor a variat in sens crescator!!!

21-01-2011

A IAlina Iulia Ilie
Credit nevoi personale de la Alpha Bank

In data de 04.07.2008 am

In data de 04.07.2008 am contractat la ALPHA BANK ROMANIA S.A. - Agentia Perla, o facilitate de credit si garantie reala imobiliara. Dupa circa doi ani de la contractarea imprumutului, din cauza dificultatilor financiare, am ajuns in situatia de a nu mai putea efectua la timp platile catre banca, respectiv la o intarziere la plata de cca 90 de zile si o restanta de 1977,94 RON. Ca urmare, in data de 12.03.2010 am facut o cerere in care precizam problemele cu care ma confrunt, la care am anexat toate documentele doveditoare. Ulterior, cererea de reesalonare a fost refuzata, motivul fiind ca nu mi-a scazut salariul (desi in solicitarea de resalonare precizasem ca la data contractarii imprumutului dispuneam de venituri suplimentare din colaborari care ulterior, din cauza crizei economice, au incetat) propunandu-mi-se ca solutie introducerea restantei de 1977,94 RON in valoarea creditului si prelungirea duratei acestuia la 141 luni. Neavand alta solutie, am semnat Actul Aditional. De la data semnarii Actului Aditional am tinut in permanenta legatura cu banca si am comunicat dificultatile financiare cu care ma confrunt, explicand ca solutia aleasa de reesalonare a restantei nu ma ajuta, in conditiile in care in prezent rata este de cca 470 RON, in vreme ce salariul meu net este de cca 1160 RON. in momentul in care intarzierea la plata s-a apropiat din nou de 90 de zile, am inceput sa fiu sunata de cateva ori pe saptamana de o doamna din Centrala bancii, care m-a anuntat ca daca nu reusesc sa platesc o rata restanta, dosarul va pleca in instanta. Am solicitat si in acest caz ajutorul, rugand-o pe doamna respectiva si-mi propuna si dansa o solutie de rezolvare a problemei. Solutia propusa a fost sa obtin o adeverinta de la firma cu care avusesem colaborarea in domeniul traducerilor, din care sa reiasa ca aceasta colaborare a incetat, astfel diminuandu-se veniturile mele lunare. Am obtinut adeverinta si in data de 27.09.2010 m-am prezentat la sucursala bancii, unde initial mi s-a spus ca din adeverinta nu rezulta veniturile pe care le-am obtinut pe perioada colaborarii. Am raspuns ca aceste venituri se pot obtine de la Administratia Financiara, unde am depus declaratia de venit, dar mi s-a spus ca nimeni nu va verifica acest lucru. Am continuat prin a sugera ca voi solicita o noua adeverinta, din care sa rezulte exact veniturile obtinute din traduceri, insa angajata a spus ca trebuie sa vorbeasca mai intaii cu seful agentiei. In urma discutiei dintre cei doi, la care eu nu am fost invitata sa particip, angajata s-a intors si mi-a comunicat ca, deoarece in data de 20.05.2010 semnasem Actul Aditional prin care se refinanta restanta de la acea data catre banca, in prezent nu mai am dreptul sa fac nicio cerere de reesaloare si, ca atare, date fiind problemele pe care le am, probabil ca dosarul va fi preluat de o firma de recuperatori si ulterior inaintat instantei. Deoarece stiam in principiu ca nu mi se poate pune poprire decat pe o 1/3 din salariu, fapt care ar fi redus rata de la cca 470 RON, cat este in prezent, la cca 330 RON, am intrebat totusi care sunt etapele de urmat in cazul in care se ajunge totusi la instanta, dar angajata bancii mi-a spus ca pe ei nu-i mai intereseaza ce se intampla cu dosarul in acest caz. Am solicitat totusi sa discut cu cineva din conducerea bancii, la nivel superior acestei sucursale, insa am fost din nou refuzata. In tot acest timp, am intrat si pe forumul clientilor nemultumiti de ALPHA BANK alphaoug50@yahoogroups.com, pentru a vedea modul in care se vor organiza acestia, insa am renuntat la ma alatura procesului pe care il vor intenta bancii, deoarece nu dispun de banii necesari pentru a achita taxa avocatului care ii va reprezenta in instanta. Indata de 28.309.10 am apelat la ANPC, in speranta ca voi fi ajutata. La o saptamana de la reclamatia respectiva am fost contactata de o doamna din centrala bancii, care s-a recomandat Mirela Tudor si care mi-a propus o rescadentare a creditului pe termen de 1 an, rata urmand sa fie de 250 RON/luna. Urma ca cei din sucursala sa ma contacteze pentru a semna actul aditional, insa de atunci nu m-a mai cautat nimeni. In decembrie am primit raspunsul de la ANPC, care imi era defavorbail, deoarece, conform reglementarilor bancii, nu aveam dreptul decat la o refinantare pe an. Am apelat la Conso pentru solutionarea problemei, iar in data de 11.01.2011 am primit o instiintare de la banca in care mi se comunica faptul ca Alpha Bank a reziliat contractul de imprumut, datoria mea devenind scadenta. In acest moment chiar nu stiu care va fi modul de solutionare a problemei. Banuiesc ca in final se va ajunge sa mi se puna poprire pe salariu. Ca atare, va sfatuiesc sa nu apelati la serviciile Alpha Bank, si in mod special la Sucursala Perla Bucuresti.

17-01-2011

I MIONICA MIHALI
Cont curent de la Bancpost

La Bancpost Vatra Dornei

La Bancpost Vatra Dornei mergem sa platim unele facturi, deoarece nu este coada ca la celelalte banci. La casierie lucra un tanar care ne-a mintit ca daca nu avem cont deschis la Bancpost sau card nu mai putem plati. Si uite asa ne-am trezit vreo trei din familie cu conturi si carduri deschise la Bancpost, platind comisioane de deschidere, etc, conturi si carduri pe care nu le-am folosit niciodata. Dupa un timp, ne-am trezit sunati de la banca cum ca avem sume restante la carduri din comisioane de intretinere si alte baliverne. Ne-am dus la banca, dar baiatul isi daduse demisia, am dat peste d-na director, care este de o prostie rara, de se feresc clientii de Bancpost, din cauza ei si care a incercat sa ne prosteasca mai tare, cu politeturi si alte vrajeli. Noi am refuzat orice ne-a propus si stiti ce a facut? Ne-a intors spatele dintr-o data si nu ne-a mai spus nici buna ziua, lasandu-ne sa sa vorbim singuri. HALAL FEMEIE SI HALAL BANCA

29-12-2010

C FCristian Fatu
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Avem dosarul depus dosar

Avem dosarul depus dosarul pentru Prima casa de 2 luni la Raiffeisen. De 3 ori au mai cerut alte acte. De fiecare data intrebam, mai trebuie alteceva? Raspunsul lor nuuu, asta e tot! Pana cand se trezeau ca de fapt lipseste un act; 3 extrase de carte funciara depuse pana acum. Suntem dusi cu zaharelul in fiecare zi. Preaprobarea am primit-o si mereu dosarul este la aprobat...Au trecut 2 luni si dosarul nu a plecat la fond inca. Si azi este data de 29 decembrie, riscam sa nu ajunga pana pe 31 decembrie si in cazul acesta chiar nu stiu ce o sa ne facem avand in vedere ca FNG a declarat ca analizeaza doar dosarele primite pana pe data de 31 decembrie 2010. Consilierul de credite a plecat in concediu fara sa aiba bunul simt sa ne anunte ca nu va fi de gasit, fara sa ne spuna de faptul ca dosarul trebuie sa ajunga la fond pana la sfarsitul anului ca sa ne incadram in bugetul aprobat pe anul acesta, si fara sa ne spuna clar care este stadiul dosarului. Suntem in aer cu creditul. In apartament am investit bani si nu mai putem da inapoi, iar antecontractul expira la sfarsitul lui ianuarie. Proprietarul nu mai are rabdare si daca ii mai spunem ca mai trebuie un extras de carte funciara sau un act cred ca explodeaza. Ne puteti sfatui cum putem sa facem sa ii obligam sa se ocupe de dosar? Si sa ajunga dosarul la fond in timp util? Am facut la ei o sesizare scrisa, dar din ce stiu au termen de raspuns 30 zile, deci nu prea imi pun sperante ca se rezolva ceva. Ca si venituri suntem ok, evaluarea e ok, au toate actele. Chiar nu gasesc nicio scuza pentru faptul ca dosarul sta degeaba la ei decat incompetenta. Multumim

29-12-2010

M NMariana Nedelcu
Depozit la termen de la Banca Transilvania

Pentru produsul: depozit

Pentru produsul: depozit clasic de o luna in valoare de 2.500 lei, cu capitalizare, incheiat la data de 13 octombrie 2010 intre subsemnata si Banca Transilvania cu data scadentei la 13 noiembrie 2010, avand un procent de dobanda de 6.50%, iar bonificatia bruta la scadenta de 13.99 lei. Problema este: Dupa 2 luni de la data constituirii depozitului, adica pe data de 13 decembrie 2010 (data scadenta) m-am prezentat la banca in vederea lichidarii depozitului la termen. Surpriza neplacuta a fost sa primesc din partea functionarului bancar pe nume CATALINA GOIA o solicitare de desfiintare inainte de data scadenta a depozitului (depozitul fiind la data scadenta) avand suma de: 2523,18 lei dintre care comisionul de ridicare fiind de 10,05 lei, asadar primesc inapoi de la banca doar suma de 13 lei ca si dobanda a soldului. Avand in vedere faptul ca banii depusi in depozit constituie o afacere destul de profitabila la care banca are un profit de aproape 90% atunci cand imprumuta un client, iar deponentului nu ii ofera cam nimic, ma simt nedreptatita si inselata de catre aceasta banca. Pentru aceste considerente solicit un raspuns autorizat din partea unui functionar bancar care poate duce la elucidarea acestei nereguli, care in opinia mea este considerata ca o inselaciune cu prejudicii. SA LE FIE RUSINE, mai ales pentru faptul ca atunci cand am cerut explicatii, functionara bancii impreuna cu alta functionara (care nu s-a recomandat, probabil era sefa de agentie) incerca sa ma minta cu nerusinare ca depozitul este lichidat inainte de data scadenta.

22-12-2010

V IVASILE ION
Credit nevoi personale de la BCR

Am refuzat semnarea actu

Am refuzat semnarea actului aditional pentru ca pur si simpu banca mi-a inlocuit comisionul de risc cu comision de administrare si rata a lasat-o la fel. Am facut plangere la OPC si nu mi-au acordat atentie. Am facut plangere la BNR, iar acestia au trimis-o spre rezolvare la OPC. De aceasta data OPC a obligat BCR sa-mi anuleze comisioanele, lucru care s-a intamplat.

16-12-2010

S RStanica R.
Credit nevoi personale de la CEC Bank

Mama mea are un credit d

Mama mea are un credit de nevoi personale la CEC Bank deschis in Braila si vrea sa plateasca anticipat o anumita suma. S-a dus la o agentie CEC (in Bucuresti) sa afle ce trebuie sa faca in acest sens, care sunt conditiile, ce comisioane sunt etc. I s-a dat o cerere in care trebuia sa specifice suma care urmeaza sa fie platita anticipat si trebuia sa bifeze una din cele 2 variante de rambursare: Una in care se micsora rata si termenul de rambursare ramanea acelasi (fara comision de rambursare). A doua varianta era ca rata sa ramana la fel, dar cu micsorarea termenului si se specifica un anumit comision de rambursare (a carui valoare operatoarea nu o stia ) Daca tot i s-a oferit "sansa" de a alege , a cerut o simulare pentru fiecare varianta. Raspunsul a venit prompt "Nu se poate." "Calculatorul nu da asa ceva!" Doar dupa ce alimentati contul cu suma respectiva si dupa ce depuneti cererea va putem da alte informatii." Ce ar trebui totusi sa faca ? Sa dea cu banul? Este o cerere iesita din comun?

13-12-2010

L Ulucia ungur
Card de debit de la CEC Bank

Sunt total dezamagita de

Sunt total dezamagita de prestatia doamnei de la agentia CEC Bank Sannicolau Mare, judet Timis. Aproape in fiecare luna cand doresc sa-mi scot salariul sunt probleme de tot soiul: ba ca bancomatul nu e alimentat si prin urmare nu reusesc sa scot banii, ba ca direct de la caserie nu ma poate servi intotdeauna, pentru ca a avut anumite plati si nu are bani suficienti, ba ca daca am avut o suma mai mare pe card nu mi-i poate da pe toti. Chiar asa s-a intamplat in luna iulie a.c. cand mi-a intrat o suma mai mare in cont reprezentand salariul pe 3 luni. Eu lucrand in invatamant, pe perioada vacantei de vara primesc toti banii odata in iulie. Cu toate acestea nu am putut intra in posesia acestei sume pentru ca doamna de acolo, de la agentia sus mentionata, pur si simplu mi-a spus ca daca doresc toata suma trebuie sa merg la unitatea CEC Bank emitenta a cardului. Bineinteles ca am ripostat, dar degeaba. Surpriza cea mare am avut-o in noiembrie a.c. cand bancomatul nu mi-a acceptat tranzactia si nu mi-am dat seama de ce. As dori sa stiu ce s-a intamplat in aceasta situatie. Se poate sa ma fi restrictionat? Pe ce motiv? Pentru faptul ca nu la acea unitate mi-a fost emis cardul sau din reaua-vointa a lucratoarei de acolo?

12-12-2010

D MDogaru Marius
Credit imobiliar de la Alpha Bank

In urma cu sase luni am

In urma cu sase luni am depus un dosar la Alpha Bank pentru un credit imobiliar/ipotecar, pentru un apartament intr-un complex pe care Alpha Bank l-a finantat. La vremea respectiva imobilul nu era finalizat. In urma informarii de catre ofiterul bancar ca ne putem incadra la credit, am semnat antecontract cu dezvoltatorul in urma caruia am achitat avans de 20% din valoarea apartamentului, urmand ca la finalizarea imobilului sa primim restul de 80% credit de la banca ca sa achitam integral apartamentul. In luna noiembrie, respectiv 26 noiembrie am semnat procesul verbal de receptie al apartamentului mai sus mentionat. Pasul urmator a fost sa merg catre banca si sa instiintez ca dezvoltatorul si-a dus la indeplinire proiectul si sa obtin o data din partea bancii in vederea semnarii contractului de credit ipotecar in vederea achizitionarii apartamentului. In urma insistentelor mele de a afla pasii urmatori, am aflat dupa 4 zile de la ofiterul de credit ca avem nevoie de o evaluare a apartamentului. In urma depunerii evaluarii ne-au mai luat alte 4 zile sa avem un raspuns din partea bancii. SURPRIZA MAXIMA! Am aflat ca banca, desi prin toate mijloacele de informare catre public sustine ca finanteaza 85% din valoarea imobilului (valoare care include TVA, ca orice produs tranzactionat pe teritoriul Romaniei), ascunde faptul ca ea de fapt finanteaza 85% din valoarea evaluata mentionata in raportul de evaluare si care acolo este trecuta fara TVA (CONFORM REGLEMENTARILOR IN VIGOARE) Din cauza faptului ca banca ascunde modul REAL prin care ea finanteaza 85% din valoarea unui bun ma gaseste in postura de a pierde avansul platit. CA SI CONCLUZII: recomand sa evitati demararea unor discutii/proiecte cu Alpha Bank privitoare la contractarea oricarui tip de credit nestiind de fapt ce se ascunde cu adevarat in oferta publica a Alpha Bank.

12-12-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie