top banner

Vocea clientului

Opinii, recenzii și păreri despre produsele financiare

Recenzii servicii financiare

O SOltea Belciuganu-director Marketing si Comunicare, CEC Bank
Internet banking de la CEC Bank

Referitor la sesizarea d

Referitor la sesizarea domnului Cretu Catalin din Medias, va comunicam faptul ca banca a analizat aspectele semnalate si este in curs de a dezvolta si implementa mecanisme care sa asigure o eficienta sporita a serviciilor mentionate.

03-12-2010

I DIOANA DRAICULESCU
Credit nevoi personale de la Eximbank

Intrebarea: trebuie sau

Intrebarea: trebuie sau nu o factura de telefon fix sau mobil, pe langa celelalte facturi de electricitate sau gaze? Cei care cer creditul sunt parintii mei: tata salariat, mama pensionara, din Valcea! 10 raspunsuri: in Timisoara nu, e ok numai cu factura de electricitate. In Valcea, dosarul nu poate fi trimis la Bucuresti fara o factura de abonament. Cel mai absurd lucru posibil, ca dupa ce ca au nevoie de bani si o sa plateasca rata, mai trebuie in vederea creditului, sa-si mai faca si un abonament, ceva in plus de platit... Telefoane la Bucuresti, acolo la fel de multe raspunsuri: ca da, ca nu... Telefonul din seara asta de la o doamna din conducere... cred. Imi spune ca nu e necesar acest abonament si ca o sa se ocupe sa transmita asta doamnelor din Valcea... Ramane de vazut... O BANCA PE CARE NU TE POTI BAZA!

02-12-2010

D SDecuseara Sorin
Probleme diverse de la Banca Transilvania

Apropo de reclame. Zanul

Apropo de reclame. Zanul camatar care e o reclama reusita, insa daca o sa aveti de a face vreodata cu BT, o sa vedeti adevarata fata a oamenilor intreprinzatori: ceafa groasa a actorului din reclama o sa vi se para potrivita. Legat de transparenta, da ei sunt foarte transparenti doar daca e in favoarea lor. Lasand la o parte ca acum facem eforturi pentru a ne uni si a-i da in judecata, lasand la o parte faptul ca au dobanzi prea mari, duceti-va in sucursale (oricare din tara) si o sa vedeti calitatea slaba a personalului. Sunt oameni calzi, primitori, asta pana le ceri ceva concret, iar cand discuti cu actele in fata o sa primiti raspunsuri de genul: nu putem face asa ceva, asta nu tine de autoritatea noastra trebuie sa cerem de la Cluj acordul, nu va putem pune la dispozitia dumneavoastra aceste date, dar de ce va trebuie acest lucru. Nu imi amintesc vreodata in toate discutiile cu BT ca ei sa sa iti poata da ceva in afara de notificari din alea cu accept tacit. De multe ori am fost la un pas sa spun iata ca acum sunt de acord sa discute cu mine - ma chemau acolo la discutii si cand plecam pe usa plecam nervos, fara niciun rezultat. Cea mai comica teapa ca sa ii spun asa a fost cand am negociat cu ei o scadere de dobanda de 1,5% si cand m-am dus la ei sa o semnez mi-au zis ca nu mai sunt de acord cu ceea ce mi-au propus :). Legat de personal, din punct de vedere profesionist, cred ca daca au 10% oameni care stiu meserie e bine, restul pe langa faptul ca nu experienta de lucru cu clientii nici macar nu stiu sa te minta pentru ca clientii cunosc mai bine sistemul bancar decat o stiu ei (nu stiu de unde isi racoleaza oamenii, sunt doar niste tipe prezentabile pe acolo care rad tamp cand le pui o problema reala in fata).

02-12-2010

E CELENA LIVIA CERNEA
Credit nevoi personale de la Banca Transilvania

Sotul meu a accesat in a

Sotul meu a accesat in august 2006 un credit de nevoi personale, la acel moment era angajat la firma parintilor lui iar creditul urma a fi folosit pentru acoperirea unei alte datorii. In aprilie 2007 ne casatorim iar pana la acel moment firma parintilor intra in faliment si cartea de munca ii este inchisa intrand in imposibilitate de plata. Din 2007 pana in aprilie 2008 cand se naste primul copil nu are nici un loc de munca. Ironia sortii, la institutia unde lucreaza de la acea data (Directia de Asistenta Sociala Buzau) cardul de salarii se face in principiu la BT. Venind acasa si intrebandu-ma ce ne facem ii explic ca asta este - creditul trebuie platit si probabil ca se va gasi o solutie pe cale amiabila cu banca (eu sunt economista iar el psiholog, tocmai de aceea eu sunt cea care a tot scormonit si care nu se multumeste cu asta este, facem ca banca). Zis si facut-face cardul acolo. Observam ca salariul nu poate sa si-i scoata de pe card, acesta fiindu-i oprit integral in primele 5 luni. Incep sa ma interesez ce legi ne apara drepturile pentru ca era imposibil sa ne ia tot salariul. Mutam cardul de credit la alta banca si totodata facem reclamatie la OPC. Ca urmare a acestei reclamatii in februarie 2009 primeste la serviciu o instiintare de poprire pe salariu. Din acel moment pana in prezent i se opreste din salariu. Am spus Ok, dar aveam nevoie sa mutam contul de acolo (Focsani) unde a fost facut in orasul unde locuim pentru a gestiona mai bine situatia si a sti cum stam cu datoria, insa desi am facut demersuri atat telefonice cat si in scris in acest sens banca nu a raspuns. NU ne-au furnizat decat abia in 2010 in martie extrasul de cont (atat in contract cat si in lege spune ca erau obligati sa il furnizeze lunar). Problema s-a complicat odata cu obtinerea extrasului pentru ca in el la data de10.03.201 scrie "BLOCARE SUMA POPRITA" si in data de 19.03.2010 scrie "DEBLOCARE SUMA GROUPAMA", si cu toate acestea banii sunt virati de cei de a serviciu in contul executorului bancar care este trecut in poprire. Solicitam in scris lamuriri, nu ni se raspunde. Solicit in scris lamuriri la Groupama. De acolo mi se da raspuns pe mail atat in aprilie cat si in septembrie ca da, in conturile Groupama au intrat in martie si aprilie bani, insa dintr-o greseala ce a fost remediata. Catre Groupama nu avem nici o datorie. Atunci facem iar adresa scrisa catre OPC Vrancea (in septembrie). Desi au toate adresele trimise de noi catre BT si chiar si raspunsul de la Groupama, au dat in scris ca datoria este la Groupama si din acest considerent nu putem nici sa mutam contul si nici sa ni se furnizeze extras cont. In plus se scrie in raspuns ca suntem indrumati sa mergem la banca sa vorbim cu executorul bancar; cei de la BT Cluj au spus clar ca nu au acolo executor bancar. Revenind telefonic la Groupama sa cer lamuriri mi se spune foarte politicos: "Doamna credeti ca daca as avea un client ca dumneavostra sa ma roage sa ii iau banii as mai ezita?! NU aveti nicio datorie la noi, vorbiti la banca." Am inceput sa ma nedumeresc si mai mult si sa vreau si mai mult sa vad de ce banii sunt virati tot conform popririi in contul executorului bancar, desi datoria din ceea ce spune OPC si conform extras cont este la Groupama si mai ales de ce banca refuza orice lamurire a situatiei. Ma gandesc apoi ca poate poprirea nu este legala si am descoperit dand telefon la o cunostinta din tribunal ca in arhiva judecatoriei pe numele sotului nu exista nici o autentificare a vreunei popririi nici un alt act. Am trimis de asemenea acum 2 saptamani cerere la CRB si ni se da scris ca acest credit apare la ei cu o intarziere de peste 90 zile suma restanta ridicandu-se la 1537 ron. Din cate am citit pentru ca pe numele lui este o poprire ar trebuit sa fie trecut la "credit scos in afara bilantului". De ce am trimis cerere catre CRB din cadrul BNR? Pentru ca in ianuarie am reusit sa imi fac card de cumparaturi la o alta banca, doamna de la banca garantandu-mi ca pe numele sotului nu exista nici o datorie, iar in septembrie aceeasi doamna la care am mers sa cer o refinantare sa terminam odata povestea imi spune ca le pare rau dar nu se mai poate deoarece el figureaza in baza lor de data cu intarziere peste 180 si nici eu nici el nu putem obtine nci un fel de credit- si eu si ea ne-am uitat mirate una la alta si am plecat. Va scriu dvs ptr a primi lamuriri deoarece avem doi copii in intretinere si pentru ca am constat in afara de aceste probleme si alte nereguli in contract. As vrea sa ii pot da in judecata insa nu pot, in primul rand din cauza faptului ca nu ne permitem sa cheltuim banii cu transportul si nici cu statul pe la usile tribunalului, si in al doilea rand pentru ca am inteles ca Directorul de la Sucursala Focsani, desi are dosar penal este inca Director si sincer mi-e teama de mai rau, desi acest mai rau nu stiu ce poate insemna.

30-11-2010

C Nconstantin negrea
Credit imobiliar de la BCR

1. Banca nu respecta pre

1. Banca nu respecta prevederile OUG 50/2010: marja fixa din contract de 1,2% a fost modificata unilateral de banca la valoarea de 8,96%; 2. Contractul de refinantare propus, cu o marja de 4,5% contine multe clauze ilegale/ incorecte. La propunerea mea de corectare a contractului nici nu au vrut sa auda de asa ceva. Asa cum spunea si Ghetea aceste contracte sunt "contracte de raft" si se livreaza in forma in care sunt. Iata deci cel mai mare abuz.

27-11-2010

C Ccretu catalin
Internet banking de la CEC Bank

Cea mai proasta experien

Cea mai proasta experienta on-line. Tranzactiile de retragere din cont sunt rapide, dar cele de alimentare dureaza si mai mult de 15 minute. Pai asa ma duc la banca personal. Daca am noroc, rezolv mai repede. Exemplu concret. Detinator a trei conturi: euro, cont curent, card Visa. Schimb valutar din contul de euro in cel curent (ca nu merge direct in cel de Visa, o porcarie) cateva secunde. Sa zicem ok. Transferul din contul curent in cel de Visa peste 15 minute. AIUREA

23-11-2010

R MRazvan mirica
Depozit la termen de la Eximbank

Am avut o parere buna de

Am avut o parere buna despre aceasta banca, mai ales in privinta relatiei cu clientii ei, dar acum imi dau seama ca e cam la fel ca celelalte. Mare grija la comisionul de retragere cand semnati contractul de depozit. Cu toate cu depozitul a ajuns la scadenta mi-a fost retinut comision de retragere de 0,5% (adica am pierdut si dobanda si ceva din depozit) pentru ca nu am fost atent la ce semnez, iar cei de la banca nu m-au instiintat de prezenta acestui comision (mi s-ar fi parut normal sa-mi zica de acest cost) pe care majoritatea bancilor nu il au la lichidarea depozitului la scadenta.

22-11-2010

D NDaniela Negru
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Am depus in data de 07.0

Am depus in data de 07.09.2010 la sediul sucursalei Raiffeisen Giulesti actele necesare unui credit ipotecar prin programul "Prima casa". Dupa 3 saptamani am primit aprobarea de a demara urmatoarea etapa dat fiind faptul ca ne incadram la suma necesara achizitionarii unui apartament. Dupa semnarea antecontractului de vanzare-cumparare, un exemplar al acestui antecontract a ajuns in sucursala Raiffeisen Bank Giulesti, mai exact in data de 19.10.2010 prin intermediul Kiwi Finance . Acest lucru mi s-a confirmat si telefonic de catre consilierul bancii, reprezentanta sucursalei Giulesti, specificandu-mi de asemenea ca asteapta si evaluarea impreuna extrasele de carte funciara. In data de 22.10.2010 am depus aceste acte la sucursala bancii si mi s-a adus la cunostinta ca urmeaza sa fie analizat dosarul urmand ca in perioada imediat urmatoare sa ni se dea raspunsul final, iar mai apoi acest dosar sa mearga la FNGC. In urmatoarele 7 zile nu am primit niciun telefon. De aceea am luat legatura din nou cu consilierul bancii, in jurul orelor 15.00, si am aflat cu stupoare ca dosarul era respins pentru completare. Mai exact se cereau urmatoarele: "sa se completeze antecontractul de vanzare-cumparare cu nr. CF si nr. cad. al apartamentului, precum si cu nr. cad si CF-ul terenului aferent; sa se prezinte extras de CF pentru drumul de acces; extras de CF nr. 8241". Am incheiat un act aditional cu completarile necesare, iar in urmatoarea zi l-am depus imediat la banca, avand totusi o obiectie cu privire la extrasele de carte funciara care erau inca in termenul legal. Consilierul bancii mi-a specificat ca intr-adevar nu mai sunt necesare, deoarece s-a rezolvat aceasta problema si nu mai trebuie sa depun extrasele de carte funciara. La diferenta de cateva zile m-a sunat din nou si mi-a cerut extrasele pentru ca de data aceasta expirasera. M-am conformat si au trecut din nou inca 6 zile pana aceste etrasele au iesit si au ajuns la banca. Timp pretios de altfel pentru mine tinand cont ca au mai fost amanari anterioare si destul de tardiv venita informatia pentru a putea preintampina alte probleme. In aceasta perioada de asteptare a extraselor mi s-a adus la cunostinta ca au expirat si adeverintele de venit. Le-am prezentat ulterior bancii in aceeasi zi cu extrasele, mai exact pe data de 10.11.2010. De data aceasta consilierul bancii m-a asigurat ca voi primi raspunsul final si ca se pregateste dosarul de plecare la FNGC. Insa la 2 zile am fost sunata sa prezint si dovada platii cu toate ca antecontractul fusese depus din data de 19.10.2010 (mai exact pe 12.11.2010). Intarziere nejustificata zic eu, pentru acest lucru, din nou am batut pasul pe loc. Am trimis in aceesi zi extrasul dupa viramentul bancar aferent avasului, la sediul bancii. Incepand cu data de 15.11.2010 am sunat zilnic la doamna consilier al bancii care imi spunea de fiecare data ca nu are informatii despre dosarul meu si sa astept raspunsul final. Am sunat din nou si in dimineata zilei de 18.11.2010 si mi s-a specificat acelasi lucru, ca totul este in regula, ca dosarul este complet si ca trebuie sa astept raspunsul final. La diferenta de cateva ore am fost sunata si mi s-a transmis ca dosarul este incomplet. De data aceasta evaluarea nu corespundea exact cu formatul bancii si ni s-au solicitat cateva modificari, chiar daca dosarul de evaluare a fost depus in data de 22.10.2010 si mi se specificase ca dosarul era complet, iar evaluarea a fost facuta de unul din evaluatorii agreati din lista. Completarile aferente acestei cereri au fost depuse in aceeasi zi la banca. Vreau sa specific in mod expres ca noi, chiar daca am colaborat cu Kiwi Finance datorita faptului ca au aparut probleme cu dosarul de credit, in paralel tineam legatura permanent cu consilierul bancii, deci orice precizare cum ca acest intermediar ar fi ingreunat bunul mers al lucrurilor nu este relevanta tinand cont de intarzierile si omiterea unor probloeme aparute in analiza si de implicarea mea. In urma acestor intarzieri dosarul inca nu a plecat la FNGC, extrasele cu siguranta vor expira din nou, iar eu voi avea si alte zile de asteptare, timp pretios pentru mine tinand cont ca pe data de 17 decembrie antecontractul imi va expira si este foarte posibil ca eu sa pierd avansul.

19-11-2010

C ICatalin Ignat
Prima casa de la Raiffeisen Bank

Buna ziua, Am sa va pov

Buna ziua, Am sa va povestesc experienta mea de pana acum referitoare la programul guvernamental “Prima Casa”. Am depus cerere de creditare pe la jumatatea lunii august 2010 iar in aproximativ 2 saptamani am primit raspunsul ca sunt eligibil pentru acest program. Am gasit imobilul pe mult dorit, am asteptat in jur de 10 zile pana a iesit cadastru si intabularea dupa care am prezentat actele imobilului la banca. Dupa alte 2 saptamani am primit alt accept de a chema un evaluator agreat de catre banca. In 2 zile deja s-a trimis si raportul de evaluare catre banca. Intre timp consiliera de credit isi aduce aminte ca mi-a expirat adeverinta de salariu si trebuie alta (adeverinta expirase de multe zile dar mi-a spus acest lucru cand a trebuit sa trimita din nou in central nu stiu ce acte). In ziua in care m-a anuntat ca a expirat adeverinta de salariu i-am adus alta! Subliniez, in aceeasi zi i-am adus-o. La cateva zile isi constata ca extrasul de carte funciara a expirat (cu toate ca eu am intrebat de multe ori daca este nevoie sa aduc altul sa poata avea timp si vanzatorul sa depuna cererea). Ma duc repede la ANCPI cu vanzatorul sa depuna cerere de extras de carte funciara. Cu umilinte pe la cozi si functionari reusesc sa il obtin in aceeasi zi contra sumei de 100 lei (taxa de urgenta). Ca doar ne grabeam si eu si banca (cel putin asa credeam eu, ca ambele parti se grabesc) sa trimita mai repede dosarul la fond. Am depus tot in aceeasi zi la banca extrasul de carte funciara. Cateva zile a fost din nou tacere…… Dupa ce banca a primit de la evaluator raportul, la doua saptamani ma suna consiliera sa imi spuna ca in antecontract nu a fost trecut numarul cadastral si numarul cartii funciare + suprafetele (in gandul meu “of my god! Dupa atatea saptamani in stand by te trezesti ca mai trebuie un act additional?pana acum ce ai facut? Pe acel antecontract nu s-a uitat nimeni pana astazi?”); Ma duc la notara, era in concediu, ma duc la primul notariat pe care il intalnesc in cale si ii spun ca vreau sa ma ajute, ma refuza, ma duc la alt notar, ma refuza si acela pe motivul ca actul aditional trebuie facut doar de notara in fata careia s-a incheiat si antecontractul. Sun la banca si imi confirma faptul ca acest act aditional se poate face la orice notariat. Sun la agentia imobiliara care s-a ocupat de tranzactie si care m-a dus initial la notara care acum se afla in concediu si incep sa tip la ei sa imi faca rost de notar. Se rezolva pana la urma si aceasta problema iar in aceeasi zi le duc celor de la banca si acest act aditional. Dupa doua saptamani de la trimiterea raportului de evaluare s-au trezit ca evaluatorul a gresit-o; in loc de “Aleea….X” , scria “Strada….X”. In fine, raportul a fost corectat in aceeasi zi si retrimis catre banca. Dar vreau sa subliniez un aspect aici: tot eu am rezolvat problema cu evaluatorul in loc sa o faca banca; consiliera m-a sunat si m-a rugat sa ii dau numarul evaluatorului, i-am dat numarul lui dar acesta nu putea trimite raportul corectat decat a doua zi. L-am sunat eu personal pe evaluator si l-am rugat sa ma ajute in aceasta situatie ca e urgent. S-a intors omul la birou intr-o ora si a corectat raportul iar in secunda doi l-a trimis catre banca. O zi mai tarziu ma suna din nou consiliera sa imi spuna ca declaratia pe propria raspundere prin care eu sustin ca nu am detinut si nici nu detin imobile pe numele meu a fost gresita (pana acum nimeni nu a vazut acea declaratie ca este gresita?). Ma duc iarasi la notariat, dau alta declaratie, o aduc la banca in aceeasi zi. Dupa toata alergatura asta, consiliera imi promite ca va trimite la fondul de garantare dosarul. Si asa ma amana de cateva zile….ba ca diseara se trimite dosarul, ba ca maine dimineata…tot asa. Foarte frustrant pentru mine care in tot acest timp am fost dezinformat de catre banca, termenele lasate de ei de 1 zi se prelungeau in saptamani iar acum nu mai pot crede nimic din ceea ce imi spune Raiffeisen Bank. Cererea de credit a fost depusa la ei la jumatatea lui august. Suntem in 18 noiembrie ! Inimaginabil ! Oare ii pasa cuiva de banii si de sanatatea mea ? Consiliera de credit imi spune ca la fondul de garantare va sta dosarul cu siguranta vreo 3 saptamani! Cum asa ? Eu citesc forumuri zi de zi, citesc articole despre prima casa, opiniile celorlalti clienti ale altor banci si spun ca in maxim 8 zile fondul de garantare isi das au nu acceptul. Sa mai precizez si faptul ca atunci cand am fost la banca sa depun cererea de credit, consiliera mi-a spus ca in maxim o luna ma mut in casa noua ? Daca m-as fi luat dupa spusele dansei as fi pierdut 5000 euro cat ai zice peste pentru ca banca nici nu ar fi apucat sa verifice actele intr-o luna. Este frustrant faptul ca vanzatorului ii spui practic ceea ce ti-a spus banca….ca intr-o luna se rezolva iar apoi constati ca l-ai mintit pe vanzator pentru ca altii la randul lor te duc cu vorba. Daca as fi stiut cat este de greu sa beneficiez de acest program nu m-as fi bagat in toata povestea asta care ma distruge psihic avand in vedere faptul ca cei 5000 euro numai eu stiu cum i-am strans iar banca nu stie cum sa mai umble in bugetul meu cu tot felul de refaceri de documente si termene verbale nerespectate. La cine sa ma plang ? Singura cu care pot discuta este consiliera, daca sun in central sa intreb care este stadiul dosarului meu ma trimite la sucursala. De la sucursala primesc acelasi vesnic raspuns “nu stim, asteptati, va sunam noi”. Am 24 de ani si chiar imi doresc sa imi fac un viitor in tara aceasta, sa imi implinesc visul de a avea casa mea dar cand vad ca pana si bancile se comporta ca niste functionari de la stat atunci cand ma duc sa imi platesc impozitul pe masina imi vine sa cred ca nimic nu pot realize aici, in Romania ! Va doresc tuturor sa nu treceti prin birocratiile prin care am trecut eu si va doresc sa dati de oameni parolisti ! Succes ! Catalin Ignat

18-11-2010

F BFlorina Balan
Economisire Creditare de la Aedificium Banca pentru Locuinte

Buna ziua, Am ajuns c

Buna ziua, Am ajuns cu "chiu cu vai" la perioada de aprobare a unui credit prin sistemul de economisire creditare dupa ce mai bine de 5 ani am economisit regulat.De aici a inceput calvarul: dorind sa solicit creditul mi s-a comunicat ca am renuntat de buna voie la acordarea creditului, la insistentele mele s-a verificat si intr-un final mi s-a confirmat ca puteam aplica pentru credit.Dupa nici mai mult nici mai putin de 5 luni de plimbat acte, de contact cu persoane total nepregatite, si acte doveditoare de venituri expirate de vreo 3 ori din cauza incompetentei lor, am ajuns, tot la insistentele mele, la acordarea creditului.Zis si facut merg si semnez contractul la o agentie.Pe contract(semnat de mine si parafat de banca) sunt trecute toate datele : suma contractata, dobanzi, comisioane , DAE si spre surprinderea mea si costul total al creditului adica suma pe care o primesc + comisioane, dobanzi..., pe langa contract primesc si o nota informativa care continea cam aceleasi lucruri ca si contractul precum si graficul de rambursare- parafat de banca (din pura curiozitate am insumat toate ratele si surpriza : chiar dadea costul total al creditului); Dupa 2 zile sunt chemat la banca pentru a mi se eribera un card atasat unui cont pentru a mi se vira banii.Mi se inmaneaza si un alt grafic de rambursare a caror rate insumate dadea mai mult decat costul total trecut in contract (diferenta nu era foarte mare 90 ron ) , dar am cerut sa se refaca contractul pentru ca nu mai este conform cu realitatea (mentionez ca motivele modificarii graficului le-am inteles - din cauza intarzierii actelor in centrala s-a impins prima rata cu cateva zile si de aici si diferenta).De aici am fost tratat exact ca la piata: am refuzat sa semnez noul grafic fara modificarea contractului (intre mine si banca existand parafat si semnat primul grafic care corespunde cu contractul), mi s-a replicat ca daca nu imi convine sa fac rambursare anticipata (in conditiile in care s-au platit comisioane)! Cu siguranta o sa fac plangere si la ANPC(dispun de toate documentele ce justifica tot ceea ce am scris), insa vroiam sa va cer si d-voastra sfatul in aceasta problema de principiu stiut fiind faptul ca raspundeti intotdeauna la obiect. Mentionez ca banca cu pricina este Raiffeisen Banca pentru locuinte, cu care de altfel am avut foarte mult de tras pe tot parcursul contractului (personal nepregatit, indiferenta, purtarea discutiilor prin intermediari - agentii Raiffeisen, la Call center nu am reusit niciodata sa aflu ce doream, inclusiv stadiul dosarului si a cererii de credit....) In cateva cuvinte "Feriti-va de aceasta banca!" sau daca deja aveti neplaceri cu ei, dupa cum vad din postarile de aici, nu va sfiiti si faceti reclamatie la ANPC pentru ca daca stam cu mainile in san nu se va schimba nimic; eu am incercat conform mentiunii din contract de a rezolva orice problema pe cale amiabila, insa m-au facut sa ma simt ca ultimul om (am batut drumul pana la sediu si m-au tinut la receptie convorbirea tinandu-se prin telefon!- parerea mea ca asta puteam sa o fac si de acasa , doar ca la call center nu stiu de capul lor)! Propun ca toti cei nemultumiti de RBL sa stranga dovezi de abuz si sa incercam ceva impreuna si prin intermediul instantei (dupa ce primim raspunsul de la ANPC vom avea inca o dovada pentru proces!)

15-11-2010

Caută recenzii despre o instituție financiară

Scrie o recenzie