C DCRISTIAN NICOLAE DAN
Descoperit cont de la BCR
Abuz si lipsa de respect pentru client
Abuz si lipsa de respect pentru client. Nu poti sa blochezi accesul clientului - de fapt al unei familii care avea conturi la BCR - denuntand unilateral si fara nicio notificare contractele cu clientii, pe motiv de culpa a clientului, in conditiile in care clientii respectivi nu avea nicio datorie la tine si nu ti-au creat probleme niciodata. Insa, se pare ca la BCR abuzul e la rang de arta. Concret, in cursul zilei de azi, 6.09.2023, am constatat cu stupoare ca nu mai pot accesa aplicatia George nici de pe telefon, nici de pe contul de e-banking din browserul de internet. Mai mult, cand am sunat la serviciul de clienti, mi s-a spus ca nici nu mai am conturi la BCR, ca le as fi inchis - in conditiile in care aveam doua conturi, ambele cu fonduri in ele. Pentru ca nu mi-a venit sa cred, am mai sunat odata la serviciul clienti, dupa o ora, sa vad daca s-a remediat situatia, crezand totusi ca este o greseala. Nu se remediase nimic si mi-am facut o programare intr-o sucursala din orasul vecin (la noi in oras BCR si-a desfiintat sucursala). La Sibiu, unde am fost, am intalnit niste doamne plictisite si deranjate cumva, ca am venit cam tarziu, aproape de ora inchiderii si prea multe nu am putut sa rezolv. O tineau una si buna ca eu nu am conturile de care povesteam. Am reusit sa le conving aratandu-le cardurile bancare atasate la acele conturi. Intr-un final au reusit sa constate ca, intr-adevar, am avut conturi la BCR dar ca au fost inchise. „De catre cine, doamna, ca eu nu am solicitat asta”. „De la centru”. Mi-au comunicat ca as putea sa imi retrag restul de bani cash, dar cu conditia sa achit comision de 2,5%. Asta in contextul in care nu eu am solicitat inchiderea conturilor, nu eu am solicitat retragere cash. Adica ma dai afara de la tine din banca si imi retii si comision pe banii mei. In plus, la cateva momente dupa ce am parasit sucursala nerezolvand nimic, realizez ca si contul sotiei fusese blocat. Erau conturile noastre principale in care incasam inclusiv alocatia copiilor. Asadar, in momentul de fata, o intreaga familie am ramas fara cash, cu banii blocati de BCR fara notificare prealabila si conditionandu-ni-se retragerea banilor din conturi de plata unui comision pe care eu nu doresc sa-l las bancii. Asta se intampla intr-o banca de pe teritoriul Romaniei, in anul 2023, banca supravegheata de BNR. Bravo, „slava!”
06-09-2023