S CSylva Carmen
Card de credit de la Credit Europe Bank
Buna ziua! Va scriu in s
Buna ziua! Va scriu in speranta de a va mai gandi inca o data atunci cand vreti sa aplicati pentru un card de credit de la CEB. In urma unei cereri aplicate online, am fost contactata de un operator si mi s-a spus ca intrunesc toate conditiile pentru aprobarea cardului si sa ma prezint in sucursala pentru ridicarea acestuia. Am insistat pe aflarea sumei aprobate, mi-a zis la ce suma ma pot astepta (in jur de 10 000 lei). Am promis ca merg in sucursala cea mai apropiata de localitatea mea (135 km), pentru a semna documentele si ridica cardul, insa, trebuie sa stiu suma pentru care merg. M-a mai linistit inca o data si mi-a precizat ca trebuie sa ajung in sediu. Dupa doua ore de condus dupa orele de program, ma lasa sa astept inca o ora, pentru ca documentele nu erau gata, intr-un final, dupa ce semnez, imi spune sa astept ca voi primi sms cu suma aprobata. Am insistat asupra sumei, fara succes. A doua zi, imi spune ca suma aprobata este mai mica decat salariul meu pe luna. Doamnele la tel mi-au zis ca pot anula cardul in 10 zile, si acum imi spuneau ca procedura este de 30 zile, documentele nu pot fi trimise prin posta electronica, ci numai prin posta, doar ca sa tergiverseze si ca sa incurce clientul. Cand m-au chemat, s-a putut in aceeasi zi, cand VREAU SA SCAP DE EI, nu se poate, decat in 30 zile. Rusine! O sa fac remarci negative oriunde o sa am ocazia. Nu merita nici timpul si nici banii nostri. Imi pare rau ca am fost naiva, este vina mea, imi asum, insa o institutie care se respecta (bancara sau nu), nu prezinta credibilitate daca procedeaza in astfel de moduri. Asa procedeaza IFN -urile.
15-11-2017