Usurinta cu care multi clienti au renuntat la asigurarile de viata arata ca populatia nu apreciaza valoarea produsului, acesta fiind vazut ca un produs de lux, considera oficialii Eureko Asigurari.
“Consider ca in pietele mai putin dezvoltate e ciudat ca cineva isi asigura masina, dar nu si viata. Daca s-ar intampla ceva cu masina, pierderea ar fi dificil de acoperit, dar nu imposibil. Insa, daca ceva se intampla cu viata, acel lucru nu mai poate fi inlocuit”, explica Shaun Russell, director comercial la Eureko Asigurari.
Din 2011, vor avea loc schimbari importante de transparenta, in privinta informatiilor minime furnizate clientilor si pregatirea agentilor de vanzari. Pe termen lung, aceste modificari vor avea efecte benefice, considera Russell.
“Vor creste costurile pentru companii si pe termen lung va fi mai dificil sa devii agent de asigurari. Oamenii vor deveni, insa, mai pregatiti si vor avea mai multa credibilitate”, spune Russell.
De asemenea, clientii vor renunta mai greu la aceste polite, deoarece vor fi mai bine informati in momentul luarii deciziei si vor intelege mai bine avantajele oferite.
El a precizat ca a avut o experienta similara in trecut in Marea Britanie, unde dupa 3 ani de la introducerea cerintelor minime de transparenta, numarul de agenti de asigurare a scazut cu 75%. In schimb, numarul de polite vandute pe angajat a crescut, personalul a devenit mai stabil, la fel ca si clientii, iar comisioanele au scazut.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News