Companiile de asigurari au inteles ca in aceasta perioada gasirea unui profesionist pentru lucrari urgente in locuinta nu e tocmai usoara si asigura asistenta tehnica la domiciliu, in limitele unei anumite sume, in cazul producerii evenimentelor asigurate.
De cate ori nu ati incercat sa gasiti un mic “meserias” urgent si toate contactele furnizate de cunostinte fie nu se puteau deplasa din cauza suprasolicitarii, fie refuzau politicos pentru ca lucrarea nu era suficient de laborioasa?
Companiile care vand polite de asigurare facultativa a locuintei s-au gandit la acest aspect si au aparut astfel clauze care permit “livrarea” unui specialist in cazuri de urgenta.
Asigurarile facultative a locuintei Casa Mea si Casa Mea Premium vandute de Gothaer includ din aceasta luna clauza GoASIST-Asistenta tehnica de urgenta la domiciliu.
Practic, e vorba de asigurarea unor instalatori, electricieni, geamgii sau lacatusi specializati pentru lucrarile de urgenta la instalatiile sanitare, electrice, repararea geamurilor si tamplariei exterioare, deblocarea usilor de acces, etc.
GoASIST este o acoperire suplimentara oferita gratuit tuturor celor care achizitioneaza de la Gothaer politele enumerate mai sus, nu exista fransiza pentru aceasta acoperire, iar limita maxima de despagubire poate ajunge la 120 euro/eveniment, pentru maxim 3 evenimente care pot fi despagubite pe an.
Aceast? limita acopera transportul micului meserias la locul unde s-a produs incidentul, manopera si piesele necesare pentru reparatia de urgenta.
Omniasig iti aduce in 3 ore un “meserias”
Omniasig ofera in cadrul politelor de asigurare facultativa a locuintei serviciul de Asistenta Tehnica la Domiciliu, care presupune reparatii de urgenta la domiciul asiguratului.
Asistenta oferita se face prin personal specializat care va sosi, conform Omniasig, in maximum 3 ore de la efectuarea solicitarii pentru Bucuresti si in maximum 5 ore pentru alte localitati din tara.
Se acopera urmatoarele tipuri de incidente: avarii la instalatiile de apa si canalizare (spargerea conductelor de apa, infundarea conductelor de apa), avarii la instalatia electrica / pene de curent, avarii la instalatia de gaze, avarii la instalatia de incalzire (centrala termica, calorifere, conducte), avarierea acoperisului locuintei din cauza furtunilor sau caderii crengilor, copacilor, grindinii, ploii toren?iale, avarierea usilor exterioare (inclusiv blocarea) si a geamurilor/ferestrelor exterioare, deteriorarea, furtul, pierderea sau uitarea cheilor de acces in interiorul locuintei.
In cazul daunelor mici, in valoare de maxim 2.000 lei, provocate de apa de conducta sau produse in baza raspunderii civile fata de terti, plata despagubirilor se face in maxim 3 zile de la data avizarii daunei.
My Home cu asistenta la domiciliu prin Allianz-Tiriac
Toate cele trei pachete de asigurare facultativa a locuintei My Home (Confort, Extra, Max) beneficiaza de servicul de asistenta la domiciliu.
Prin intermediul Centrului de Asistenta, compania angajeaza prestatori de servicii si va trimite specialistul potrivit pentru efectuarea reparatiilor de urgenta (instalator, geamgiu, dulgher, tinichigiu, electrician, lacatus sau tamplar).
Allianz-Tiriac suporta costul serviciilor de asistenta in limita sumei asigurate pentru un eveniment, iar asiguratul va plati diferenta aferenta pieselor de schimb si a lucrarilor/reparatiilor suplimentare, daca este cazul.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News