BCR Asigurari a lansat o aplicatie telefonica de asistenta rutiera pentru clientii care detin iPhone, prin care se pot trimite informatii preliminare despre o dauna direct catre Centrul de Daune.
“Facilitatea este gratuita si poate fi utilizata atat de catre clientii BCR Asigurari, cat si de asiguratii altor societati care au avut un eveniment cu un client BCR Asigurari”, a declarat Mihail Tecau, presedinte BCR Asigurari.
Printre facilitatile aplicatiei iPhone Insurance Assistance se numara:
- apelarea gratuita direct de pe telefonul mobil a serviciului de asistenta rutiera (inclus si in asigurarea Casco Plus), oriunde in tara si in Europa;
- avizarea daunei la call centerul companiei in vederea programarii la service;
- vizualizarea in sistem de harta GPS a tuturor punctelor de lucru ale societatii;
- apelarea numarului de urgenta 112 in caz de accident major, catre politie si ambulanta.
Spre exemplu, in cazul in care un asigurat are un accident minor si este necesara tractarea, acesta poate suna la call-centerul societatii prin intermediul aplicatiei pentru a notifica societatea de eveniment.
Ulterior, agentul societatii va contacta firma de asistenta rutiera pentru a trimite o masina catre locul evenimentului.
Aplicatia permite transmiterea informatiilor legate de accident si pe e-mail. Ulterior, asiguratul urmeaza sa fie contactat de catre un agent de la call center pentru mai multe detalii.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News