CSA ofera consumatorilor de asigurari un telefon de tip telverde, prin care acestia pot primi asistenta pentru formularea unei petitii de solutionare pe cale amiabila a problemelor cu asiguratorii.
Prin intermediul liniei telefonice telverde Dialog CSA, asiguratii vor fi indrumati asupra modalitatii de formulare a unei petitii si a elementelor obligatorii pe care aceasta trebuie sa le contina, astfel incat identificarea cazului prezentat sa se realizeze intr-o maniera mai facila.
Comisia de Supraveghere a Asigurarilor (CSA) considera astfel ca se va reduce timpul necesar solutionarii dificultatilor intampinate.
In ceea ce priveste modalitatea de solutionare a sesizarilor, petitionarul va primi un raspuns in scris, in termenul prevazut de legislatia in vigoare. Informatiile referitoare la deschiderea dosarelor de dauna, precum si stadiul de instrumentare a acestora pot fi obtinute de la serviciile similare tip telverde puse la dispozitie de catre societatile de asigurare.
Noua linie telefonica permite utilizatorilor sa acceseze gratuit numarul unic 0-8008-25627 de la orice post telefonic conectat in retelele de telefonie fixa sau mobila, in timpul zilelor lucratoare: de luni pana joi, intre orele 9.00 – 16.30, respectiv vineri intre orele 9.00 – 14.00.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News