Fiecare banca isi poate impune regulile proprii de securitate in ceea ce priveste blocarea cardurilor pentru tranzactiile online, fara sa existe neaparat o practica unitara. Astfel, trebuie sa verificati care este politica bancii dvs.
Spre exemplu, in cazul cardurilor inrolate in sistemul 3D-secure tranzactiile online se pot face doar prin introducerea datelor cardului si a unei parole unice, setate anterior de client.
In cazul in care parola este introdusa gresit de mai multe ori consecutiv, banca poate bloca cardul pentru tranzactiile online din motive de securitate. Daca cineva va fura datele cardului si vrea sa faca o plata online, nu va avea la dispozite posibilitatea de a incerca un mai mult de 3-5 variante de palore.
Blocarea cardului pentru tranzactiile online nu inseamna insa si blocarea cardului pentru alte operatiuni. Veti putea face in continuare plati la comercianti si retrageri de numerar la ATM, pe baza introducerii PIN-ului.
Pentru a va debloca cardul pentru plata online trebuie sa luati legatura cu banca sau la Romcard, procesatorul tranzactiilor 3D Secure.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News