Banca Transilvania a introdus noi functionalitati aplicatiei de internet banking si a sporit gradul de securitate. Autentificarea clientilor se face fie prin token fie pe baza unui cod primit prin SMS.
Noua aplicatie ofera clientilor aproximativ 100 de functionalitati, precum posibilitatea vizualizarii soldului online, a conturilor si a istoricului tranzactiilor, setarea de alerte pentru tranzactiile cu cardul, posibilitatea gestionarii conturilor si planurilor de economisire prin optiunea “Personal Finance Manager”, etc.
Autentificarea clientilor si autorizarea tranzactiilor se realizeaza prin introducerea unui cod unic primit prin SMS, sau folosing un token primit la achizitionarea serviciului.
Platforma de internet banking poate fi accesata si de pe telefonul mobil.
Conform reprezentantilor bancii, lansarea noii versiuni reprezinta unul dintre cele mai importante proiecte ale Bancii Transilvania planificate pentru acest an.
“Peste 180.000 de clienti folosesc acum BT24 si suntem siguri ca, pana la finalul anului, alte cateva zeci de mii de persoane vor deveni clientii nostri datorita acestui serviciu de Internet banking”, a precizat Robert Rekkers, directorul general al Bancii Transilvania.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News