Optiunea de a contracta servicii bancare online sau prin intermediul telefonului reuseste sa convinga tot mai multi romani. Cel mai recent exemplu il ofera Banca Transilvania.
Campania derulata de Banca Transilvania, ce a presupun optiunea de abonare la serviciul de mobile banking direct din aplicatioa de internet banking a dus la cresterea numarului de clienti care au subscris pentru acest cu 50% in trei luni.
Astfel, numarul de clienti ai bancii care au ales si serviciul de mobile banking a urcat la aproximativ 22.500.
Campania a presupus si oferirea abonamentului gratuit timp de 3 luni. In continuarea, optiunea de a contracta serviciul de mobile banking prin contul online este disponibila, dar abonamentul presupune plata lunara a sumei de 5 lei pentru firma si de 4 lei pentru populatie.
In 2012, au fost lansate o serie de noi facilitati pentru clienti care doresc sa utilizeze telefoanele mobile s smart pentru realizarea de tranzactii bancare.
Spre exemplu, doua bani, una din acestea fiind si Banca Transilvania, au pus la punct
o aplicatie care permite scanarea codului de bare de pe facturi si plata acestora direct din cont.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News