RBS a introdus o noua metoda de autentificare automata pentru clientii care folosesc serviciul de phone banking, prin tastarea unui sir de 12 cifre format din codul de identificare client si o parola unica.
Dupa ce apeleaza serviciul de phone banking, clientii tasteaza codul si intra direct in legatura cu un operator. In urma introducerii codului de client plus parola, operatorul stie cu cine sta de vorba si poate oferi servicii personalizate.
In plus, gradul de securitate al tranzactiilor creste, singurii care au acces la parola fiind clientii. Pana in prezent, procesul de identificare se realiza la telefon, prin intermediul operatorilor.
”Introducerea codului PhonePin este menita sa transforme tranzactiile telefonice intr-o practica frecventa, sigura si rapida pentru clientii RBS Romania. Din respect pentru timpul si nevoile acestora, ne-am gandit la o modalitate mai simpla de a efectua schimburi valutare, transferuri bancare, verificarea soldurilor sau vizualizarea istoricului tranzactiilor,” a declarat Marijana Vasilescu, director Comunicare si Marketing la RBS.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News