Orange Money, copiata imediat de concurentul direct Revolut, a propus un bonus de 150 de lei fiecarui client care aduce un nou recrut in sistem din lista lui de amici. Si beneficiile nu se opresc aici.
Intre 14 februarie si 31 martie, Orange Money desfasoara o campanie prin care doreste sa isi multiplice clientela folosind pe post de agenti de vanzari posesorii de aplicatii deja instalate.
Mai exact, prin aplicatie se poate trimite prietenilor si cunostintelor un link de descarcare Orange Money, iar cei care isi instaleaza aplicatia, obtin un card de debit sau credit (virtual sau fizic) si fac o plata de minim 50 de lei la POS sau pe internet, ori platesc o factura sau fac un schimb valutar, vor furniza un premiu de 150 de lei celui care i-a recomandat.
Nu sunt restrictii privind numarul de recomandari, iar bonusurile nu se opresc aici. Cei care descarca aplicatia pot primi la randul lor bonusuri in primele 30 de zile de la descarcarea sa in cazul in care fac o plata de minim 50 de lei (50 lei bonus pentru cardul de credit si 50 lei bonus pentru cardul de debit) ori daca platesc o factura de minim 50 de lei cu cardul (alti 50 de lei).
Suna chiar prea bine (cate 150 de lei pentru autorul recomandarii si pana la 150 lei bonusuri pentru cel recomandat) pentru a fi totul perfect si este posibil ca nu toate serviciile sa functioneze la superlativ, mai ales ca Orange Money este un fintech mai nou pe piata, cel putin prin raportare la concurenta.
De pilda, o plata de 33 lei intre doua conturi ale posesorului aplicatiei, ordonata vineri 18 februarie la ora 19, a fost procesata abia luni la ora 10.30. De asemenea, relatiile cu clientii nu mai functionau prin chat luni 21 februarie, desi in primele zile de la lansarea ofertei se putea comunica cu operatorii.
Daca insa compania se tine de promisiuni si bonusurile sosesc la timp (pentru prima saptamana, banii pentru clientii transformati in agenti de vanzari urmau sa soseasca pe 21 februarie), probabil ca utilizatorii vor trece si peste micile neajunsuri.
Cum campania Orange Money risca sa fure din clientii Revolut, start-up-ul britanic a reactionat imediat iar din 16 februarie, unii dintre clientii Revolut au primit la randul lor o oferta asemanatoare.
Timp de 15 zile, cei care au primit invitatia de a participa la campanie din partea Revolut isi pot invita prietenii sa descarce aplicatia iar daca acestia isi deschid cont, il alimenteaza cu minim 50 de lei, comanda un card fizic si fac minim 3 plati in valoare de minim 15 lei din aplicatie, vor genera un bonus de 150 de lei celor care au facut recomandarea. Spre deosebire de Orange Money, numarul de bonusuri este limitat la 5.
In trecut (anul 2020) atat Raiffeisen Bank cat si ING Bank au derulat campanii asemanatoare, utilizatorii existenti fiind recompensati cu un bonus de 50 de lei la aducerea unor clienti noi in retea.
Intreprinzatori pe Facebook
Faptul ca numarul de bonusuri potentiale nu este limitat la Orange Money spre deosebire de Revolut a dat unora idei de a se promova cu un link de descarcare a aplicatiei.
Am vazut o astfel de campanie platita pe Facebook, sub numele “Ne plac banii”, in care se promiteau 150 de lei celor care descarcau aplicatia si faceau minim o plata de 50 de lei (exact conditiile pentru a se indeplini bonusul pentru cel care recomanda).
E drept, si cei care descarca aplicatia pot ajunge la 150 lei bonus dar nu numai in cazul unei singure plati de minim 50 de lei, e nevoie si de plata unei facturi si de utilizarea cardului de credit pe langa cel de debit, deci respectiva campanie nu respecta principiile unei informari corecte si complete a consumatorilor.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News