Garanti Bank vrea sa isi creasca accelerat pozitia pe piata cardurilor si spera sa ajunga la un numar total de 165.000 de carduri de credit in 2011, cu 50% mai mult decat in prezent.
Garanti Bank a inregistrat o crestere puternica pe segmentul de carduri in ultimii doi ani. Potrivit oficialilor bancii, aproximativ 40% in cardurile de credit noi din piata au fost emise de Garanti Bank.
Numarul comerciantilor parteneri care utilizeaza POS-urile bancii a ajuns la 4.500, iar locatiile comerciale in care sunt utilizate dispozitivele de acceptare ale bancii se apropie de 7.000. Pe partea de ecommerce, Garanti asigura platforma de decontare pentru 300 de magazine virtuale si si-a propus sa urce numarul la 500 magazine pana la finalul anului.
In Turcia, Garanti Bank este lider pe piata cardurilor de credit si a platformelor electronice. In prezent, aproximativ 65% din piata turca de ecommerce este deservita de Garanti, afirma Ilgaz Kaya, director Central Marketing la Garanti Bank.
“In Romania se inregistreaza o pondere mare a platilor online cu cardul in zona serviciilor, in special a platii facturilor aferente telefoniei mobile, si mai putin in zona achizitionarii efective de bunuri, ceea ce implica un potential mare de crestere”, a precizat Kaya.
La sfarsitul anului 2010, nivelul activelor totale ale Garanti Bank a inregistrat o crestere de peste 70% fata de 2009, depasind valoarea de 1,4 milioane euro.
Totalul creditelor acordate s-a majorat pana la valoarea de 786 milioane euro, cu 45% mai mult fata de anul anterior. Numarul de clienti a urcat cu 40%, pana la un total de peste 200.000.
Volumul depozitelor atrase de banca s-a dublat, ajungand la 560 milioane euro in timp ce numarul complet de carduri, atat credit cat si debit, a trecut de 200.000.
In 2010, reteaua teritoriata s-a extins cu 25 de agentii, ajungand la 74 de puncte de lucru la nivelul tarii.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News