Mai multe banci se bat in oferte concurente pentru pachetele de cont curent, pretextul potrivit pentru atragerea de noi depozite si plasarea unor noi imprumuturi.
Pana in noiembrie, BCR si Lidl au derulat o promotie in cadrul aplicatiei retailerului prin care toti clientii care isi deschideau un pachet George folosind linkul din aplicatie (card debit, cont curent si aplicatie mobila) si faceau cel putin o tranzactie pe luna la Lidl platind cu cardul BCR (sau cu telefonul), indiferent de valoarea acesteia, primeau cate 100 lei pe luna in contul George, timp de 3 luni.
Nici nu s-a incheiat bine promotia BCR-Lidl ca avem din nou o varianta a acesteia pentru luna decembrie. De aceasta data e vorba de cashback de maxim 300 de lei pentru cumparaturile facute la Lidl in luna decembrie (banii se primesc in contul George in ianuarie).
Deci cine face cumparaturi de 300 de lei la Lidl si plateste cu cardul BCR isi poate primi banii inapoi in contul George.
Concurenta George de la Raiffeisen si UniCredit
Nu doar BCR si contul George tenteaza clientii Lidl in sectiunea Oferte de la parteneri din aplicatia retailerului, ci si Raiffeisen Bank si UniCredit Bank, care ofera la randul lor bani celor care isi deschid noi pachete de cont curent.
“300 de lei garantat cu Raiffeisen si Visa” suna campania derulata de banca ce presupune oferirea unui stimulant celor ce isi deschid un cont Zero Simplu cu card Visa atasat.
Bonusul de bun bun venit se acorda insa doar primilor 440 de cllienti noi care isi deschid un astfel de pachet de cont curent pana pe 29 decembrie folosind codul din aplicatia Lidl, deci bonusul este garantat doar in cazul lor.
De la la clientul 441 nou atras din aplicatia retailerului raman doar avantajele produsului in sine (fara comisioane de tranzactionare, incasari si retrageri, schimburi valutare la curs BNR, etc daca titularul face minim o tranzactie pe luna, in caz contrar urmand sa achide un comission de administrare de 10 lei/luna).
“Cashback la cumparaturi cu UniCredit Bank” anunta si campania UniCredit derulata tot prin aplicatia Lidl.
Este vorba de cashback de pana la 400 de lei pentru cei care isi deschid cont curent cu serviciile de mobile banking atasate.
Cei interesati vor accesa oferta din aplicatia Lidl, iar un reprezentant al bancii ii va contacta ulterior pentru deschiderea contului.
Trebuie activata apoi optiunea Shop Smart pentru primirea cashback-ului, care se va acorda in urmatoarele 4 luni de la deschiderea contului, pentru cumparaturi de minim 500 lei/luna de la Lidl (se primesc maxim 100 lei/luna).
Care este strategia de marketing din spatele acestor campanii?
In primul rand, este un parteneriat reciproc avantajos.
Lidl isi creste cifra de vanzari si implicit profitul (bonusurile se acorda in urma unor tranzactii la Lidl), iar bancile isi cresc baza de clienti (ofertele sunt valabile doar pentru cei care nu au conturi curente deschise la bancile participante).
In al doilea rand, bancile folosesc pachetele de cont curent ca instrument de marketing pentru promovarea altor oferte cu ajutorul aplicatiilor de mobile banking (depozite, credite, alte servicii)
De ce Lidl? Pentru ca retailerul s-a autoetichetat ca magazin cu preturi mici, iar multi dintre cei care il frecventeaza si sunt interesati de preturi cat mai mici pot face parte din categoria persoanelor care n-au folosit prea des instrumentele bancare, deci sunt cu atat mai interesanti pentru bancile care vor sa isi exinda cota de piata.
Este de urmarit, in context, daca vor urma astfel de oferte si la alti retaileri, inspirati de initiativa celor de la Lidl.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News