Romanii au trecut peste reticenta si au utilizat cardul mai des la plata cumparaturilor, inclusiv online. Principalul motiv ar fi promotiile oferite, conform reprezentantilor MasterCard.
In total, anul 2011 a adus o crestere cu 92% a tranzactiilor realizate de romani la comercianti autohtoni. Per total, numarul tranzactiilor online cu MasterCard si Maestro la comercianti romani si internationali a crescut, in 2011, cu 50%.
Cele mai mari cresteri au fost inregistrate de site-urile de reduceri cu care MasterCard a incheiat parteneriate in 2011. Volumul vanzarilor a urcat de 25 de ori in perioada campaniei fata de valoarea inregistrata anterior.
De asemenea, reducerile i-au impulsionat sa utilizeze cardul online si pe romanii care si-au achizitinat bilete de tren.
Cresteri importante s-au inregistrat si in zona telecom si pe site-urile de cumparaturi de tip fashion cu care MasterCard a derulat diverse campanii promotionale.
”Ofertele foarte bune la comerciantii online au reprezentat pentru multi romani un motiv suficient de puternic incat sa faca prima tranzactie pe internet”, a precizat Gabriel Ghita, manager MasterCard, pentru Europa Centrala si de Est.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News