Piata cardurilor cadou emise de comercianti ar putea creste cu 20% in primul semestru din 2013, odata cu apropierea perioadei de primavara si a Sarbatorilor de Paste, considera principalii jucatori.
In lista optiunilor de cadouri isi face din ce in ce mai mult loc si cardul cadou. Acesta presupune oferirea unui “portofel electronic” sub forma de card ce poate fi utilzat in reteaua anumitor magazine.
“Am observat o crestere a volumelor comandate de clientii nostru mai ales in prima parte a anului trecut, acest card reprezentand o varianta ideala de cadou pentru sf. Valentin, Dragobete, 1 si 8 martie, Paste si chiar 1 iunie”, a precizat Gina Anastasiu, manager de vanzari la Supercard Services& Solutions.
In 2012, compania a produs peste 100.000 de carduri cadou pentru diversi comercianti, precum hypermarketuri, magazine de electrocasnice, farmacii sau magazine de imbracaminte.
Aproximativ 80% din aceste carduri au fost utilizate la cumparaturi in magazine de electronice si electrocasnice, demonstrand in continuare inclinatia romanilor pentru achizitionarea de astfel de produse.
Cardul cadou functioneaza similar voucherelor de cumparaturi dar designul poate fi personalizat in totalitate. In plus, prin adaugarea unui cip, cardul poate fi reincarcat, nu are valoare fixa, iar sumele pot fi utilizate si partial, in mai multe tranzactii.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News