Cardurile de credit cobranded ofera aceleasi facilitati de finantare ca si cele standard, insa dispun de o serie de beneficii suplimentare. Acestea constau in principal in reduceri la cumparaturi in diverse magazine si puncte de loialitate care se pot transforma in produse.
Unul dintre primele carduri cobranded lansate in Romania este cel oferit de Raiffeisen in colaborare cu Vodafone. Atunci cand clientii folosesc acest card pentru plati la comercianti primesc automat puncte de loialitate. La prima utilizare, cardul aduce din start 500 de puncte, iar apoi la fiecare 10 lei cheltuiti cu ajutorul cardului, clientul acumuleaza cate 5 puncte. Acestea pot fi apoi folosite pentru a cumpara telefoane mobile subventionate de la Vodafone, pentru a plati pentru minute de convorbiri, reduceri la abonamente, extraoptiuni si alte produse.
Amatorii de calatorii cu avionul au si ei un produs similar la indemana. Cardul emis de Bancpost si Tarom le ofera utilizatorilor posibilitatea de a castiga mile marine, care pot fi ulterior folosite pentru a achizitiona gratuit bilete de zbor. In acest caz, clientul primeste puncte indiferent daca achita cu cardul la comercian]i sau daca retrage numerar de la bancomate. La fiecare 3 lei cheltuiti, clientul primeste 2 mile, iar fiecare 3 lei cheltuiti pe bilete Tarom aduc 4 mile. La activarea cardului, se primesc automat 1.000 mile. Daca se acumuleaza 8.100 de mile, beneficiarul cardului poate cumpara un bilet dus-intors pentru o cursa interna la clasa economic. Un bilet similar pentru Viena, Roma, Milano sau Atena costa 18.000 mile.
De asemenea, OTP si MOL ofera un card de credit, care permite clientilor sa obtina puncte atunci cand folosesc cardul. Spre deosebire de programele anterioare, aici punctele sunt castigate numai atunci cand se fac cumparaturi cu cardul in statiile MOL.
Pe de alta parte, cardurile de credit emise de banci in parteneriat cu marile lanturi de magazine ofera clientilor posibilitatea de a obtine reduceri la cumparaturi. BCR a emis astfel de carduri impreuna cu Ultra Pro, Depozitul de calculatoare si Parktiker, in timp ce BRD Finance a emis carduri similare cu Diverta, Rombiz si Staer.
Un al card care beneficiaza de programe de fidelizare este CardAvantaj emis de Credit Europe. La fiecare cumparatura efectuata cu cardul, clientul primeste un bonus egal cu 0,3% din valoarea tranzactiei. Suma poatre fi folosita ulterior pentru a face cumparaturi in magazinele partenere. Pe lista de parteneri sunt inclusi peste 3.500 de comercianti. Lista completa este afisata pe site-ul bancii, unde clientii pot sorta magazinele in functie de oras si de profilul de activitate.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News