Magazinele online vor oferi clientilor de sarbatori promotii si oferte speciale. Pe langa varietatea de produse din care pot alege, cei care cumpara online scapa si de aglomeratia infernala din hypermarketuri si din marile centre comerciale. Alegerea trebuie facuta insa din timp, pentru a nu exista surprize neplacute legate de livrarea produselor.
Indiferent de profil, magazinele online si-au propus ca si in acest an sa “dea lovitura” de sarbatori. Reteta reusitei sta in capacitatea de a atrage atentia clientilor obisnuiti, dar si companiilor. Iar pentru aceasta fiecare cauta sa-si valorifice cat mai bine atuurile.
Promotii si oferte speciale pentru toate gusturile
Unii vanzatori de produse din gama electronicelor si electrocasnicelor promit ca vor exista oferte speciale la majoritatea produselor, accesibile tuturor clientilor. “Vom avea promotii atat la categoriile importante de produse – notebook-uri, monitoare si televizoare LCD, sisteme desktop, dar si la cele mai putin importante, cum ar fi componentele pentru calculatoare” afirma Madalin Durca, director de marketing
PCfun.ro.
In schimb, altii se gandesc sa-si favorizeze clientii traditionali sau pe cei care se aboneaza la newsletter. “Vom avea multe promotii in aceasta perioada, dar majoritatea vor fi destinate fostilor clienti sau celor care sunt inscrisi la newsletterul nostru. Promotiile publice vor consta in reduceri de preturi pentru anumite cadouri sau grupe de cadouri si vor fi valabile doar pentru o scurta perioada de timp” sustine Marius Ciocan, director
FunGift.ro.
Articolele de sezon, oferite de site-uri cum sunt
BrazideCraciun.ro sau
Floridelux.ro, vor avea si ele un statut special. Cei care comanda brazi si decoratiuni de Craciun pana pe 15 noiembrie, beneficiaza de un discount de 15%. Dupa aceasta data, isi intra in rol colectia speciala de flori pentru Craciun. “Majoritatea clientilor nostri prefera aranjamente cu tente de culoare rosie, specifica sezonului si trandafirii, care nu-si pierd atractia nici de sarbatori”, ne-a spus Marius Dosinescu, business development manager.
Cosurile cu cadouri sunt preferatele companiilor
Companiile prefera si in acest an sa ofere cosuri cu diverse cadouri. “In acest moment vindem foarte bine cosurile cadou pentru companiile multinationale si nu numai, cat si comenzile business to business de cadouri corporate, cadouri care sunt facute de firme partenerilor de afaceri”, ne-a marturisit Marius Ciocan.
Si site-urile cu specific de sarbatori au oferte speciale pentru companii. “Avem pregatite cosuri cu diverse cadouri de Craciun – sampanie, prajituri, flori si felicitare personalizata cu logo-ul companiei care trimite aceste cadouri – care vor avea un pret special: 99 RON. Iar pentru comenzile de peste 25 de asemenea cosuri, vom oferi discounturi care pot ajunge pana la 20% din valoarea comenzii”, afirma Marius Dosinescu.
Criza financiara nu se resimte inca in vanzari
Deocamdata, criza financiara nu se resimte direct in vanzarile magazinelor online. “Pe termen scurt si mediu criza financiara nu va avea conotatii negative in privinta vanzarilor noastre” apreciaza Raluca Ionita, marketing manager
ParfuMania.ro.
“Cu toate acestea, trebuie sa admitem ca exista posibilitatea transformarii acesteia intr-o criza economica, context in care ne asteptam sa asistam la o planificare mult mai prudenta a cheltuielilor consumatorilor”, crede Raluca Ionita.
Chiar daca se va ajunge intr-o situatie de criza economica, magazinele sunt pregatite de pe acum pentru aceasta eventualitate. “Avem deja o strategie de reducere a costurilor directe, precum si a celor indirecte, prin scaderea costului per unitate livrata cu cel putin 80%” sustine Marius Dosinescu.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News