BCR Administrare Fond de Pensii si-a refacut website-ul, dezvoltand o sectiune dedicata propriilor participanti. Aceasta ofera informatii in orice moment despre sumele acumulate pentru pensie.
BCR Administrare Fond de Pensii a lansat in decembrie un site nou care este exclusiv dedicat pilonului II - pensii private obligatorii. Pe langa faptul ca este mai usor de utilizat, site-ul ofera participantilor posibilitatea sa acceseze informatii de interes din sfera pensiilor private.
“Acest site va realiza un prim contact intre noi si participantii fondului, potentialii participanti si agentii de marketing. De asemenea, site-ul cuprinde un set de metode prin care utilizatorii acestuia pot intra in contact cu reprezentantii societatii: e-mail, adresa postala, comunicare de date de contact”, precizeaza Mihnea Diaconu, directorul de vanzari al BCR Fond de Pensii.
Site-ul va contine si o sectiune pentru actionarii societatii. Acestia vor putea sa acceseze aceasta sectiune si sa consulte anumite date destinate lor.
Informatii despre pensia obligatorie
In plus, site-ul va ingloba si o platforma dedicata exclusiv participantilor la fondul de pensii obligatorii BCR.
“Pentru participanti, noutatea se refera la faptul ca ei au posibilitatea sa-si interogheze contul personal. Concret, orice participant se poate loga cu un user si cu o parola si poate verifica situatia contului personal in timp real, cu actualizare lunara”, completeaza Mihnea Diaconu.
In aceasta platforma vor fi publicate urmatoarele informatii:
- Activul total al fondului
- Activul net al fondului
- Activul personal al participantului – cuantumul contributiilor
- Valoarea unitatii de fond la care au fost achizitionate unitatile de catre participanti
- Numarul de unitati de fond
Platforma va contine si un istoric al acestor date pentru ultimele sase luni. “Aceste informatii sunt oferite gratuit deocamdata. Spun deocamdata pentru ca in momentul cand participantii vor dori aceste date pentru o perioada mai indelugata de timp, sau vor solicita informatii suplimentare vor trebui sa plateasca o taxa catre administrator”, spune reprezentantul BCR.
Pentru a-si putea crea contul, participantul trebuie sa completeze un formular cu date personale - nume, prenume, adresa, serie de buletin etc. - pentru ca apoi acesta sa primeasca prin e-mail un username si o parola, care vor fi utilizate pentru a accesa aceasta platforma.
“Este posibil sa solicitam utilizatorilor si ultimele patru cifre din CNP, tocmai pentru a filtra cat mai mult eventualele fraude. Apoi, mai sunt cateva etape de siguranta pentru a face accesul cat mai sigur”, adauga Mihnea Diaconu.
Informatiile cu privire la raportarile periodice (anuale si semestriale) ale fondului sunt atasate in site-ul principal al administratorului.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News