Marius Ghenea, detinatorul FIT Distribution, a anuntat ca intentioneaza sa achizitioneze si alte magazine online, dupa preluarea PCGarage.ro. El va cumpara noi afaceri online in functie de oportunitatile reale din piata, dar si de progresul celor deja cumparate.
In prima parte a anului, grupul FIT Distribution, controlat de Marius Ghenea, a achizitionat ShopIT.ro si domenuiul 24pc.ro. De curand, grupul a decis si preluarea
PCGarage.ro, magazin ce se numara printre primii jucatori pe piata de retail IT&C din Romania.
Marius Ghenea este de parere ca, prin combinatia cu PCfun.ro, propriul magazin de profil, va putea concura de acum in mod eficient cu liderul pietei, eMAG.
”Aceasta este o veste foarte buna pentru piata, atat din perspectiva consumatorilor, cat si din perspectiva lanturilor de distributie de profil, care au acum o posibilitate reala de alegere a celor mai importanti parteneri de retail IT&C”, a declarat Marius Ghenea, presedinte si unic actionar la FIT Distribution.
Numarul achizitiilor nu se opreste aici
Pe parcursul anului, Ghenea a purtat discutii cu o parte importanta a comerciantilor online reprezentativi de pe piata de profil din Romania, nu doar din domeniul IT&C, ci si din alte segmente de produse si servicii.
Negocierile au fost temporar intrerupte in vederea integrarii PC Garage in cadrul grupului FIT, proces care se va finaliza intr-un interval de 30-90 de zile.
Cu toate acestea, Ghenea are planuri de reluare a discutiilor si cu celelalte magazine pe care doreste sa le achizitioneze.
“Nu exista un numar prestabilit, cred ca vom consolida piata in functie de progresul primelor achizitii si consolidari (cele facute anul acesta), dar si in functie de oportunitatile reale care vor exista in piata anul viitor”, a afirmat presedintele grupului FIT.
Vanzarea unor magazine nu este exclusa
Desi se afla in proces de extindere a grupului, Ghenea nu exclude posibilitatea unei vanzari ulterioare a vreunui magazin administrat. El spune ca o decizie in acest sens va fi influentata in special de contextul general al pietei si nu de evolutia individuala a unui magazin.
“La un moment dat, unul sau mai multe magazine online in care am investit, ar putea fi subiectul unui exit catre un investitor mai mare, probabil un investitor strategic in acest domeniu”, spune Ghenea.
Odata cu achizitia noului magazin online, FIT Distribution administreaza afaceri de aproximativ 30 milioane euro.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News