Comisia de Supraveghere a Asigurarilor a precizat ca nu are competenta legala de a interveni in litigiile aparute intre companiile de asigurare si service-urile auto.
Anuntul a aparut ca reactie la campania de denigrare a CSA, pe fundalul acuzatiilor lansate de Asociatia Societatilor de Service Auto Independente impotriva companiilor de asigurare. Acestea sunt acuzate ca impun service-urilor clauze contractuale nelegale si anticoncurentiale.
CSA are rolul de a proteja interesele consumatorilor de produse de asigurare, numai in 2009 fiind solutionate favorabil aproximativ 50% din cele peste 6.000 de reclamatii primite.
In cazul petitiilor solutionate nefavorabil, rezolvarea lor nu a intrat in competenta atributiilor CSA, iar petitionarii au fost indrumati sa se adreseze autoritatilor competente. Situatii de acest gen au aparut la intentia de obtinere a unor sume de despagubire necuvenite din punct de vedere legal, petitionarii neavand calitatea de asigurati, cereri de rezolvare a unor conflicte de munca intre asigurator si salariatii si colaboratorii acestuia, sesizari cu privire la calitatea reparatiilor efectuate in unitatile service sau derularea defectuoasa a contractelor de leasing.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News