BCR a lansat o noua versiune pentru serviciile de internet banking si call center, care permit clientilor sa faca tranzactii cu pana la 75% mai ieftin decat la ghiseu.
Noua platforma online – Click 24 Banking – este integrata in portalul
www.bcr.ro si ofera clientilor acces la conturile proprii in orice moment. Acestia pot obtine informatii personalizate cu privire la conturile curente, produsele de economisire si creditele contractate.
In plus, utilizatorii pot efectua transferuri in lei si valuta, comisioanele practicate fiind cu 75% mai mici decat la ghiseu. Serviciul mai permite constituirea de depozite la termen, alimentarea conturilor de economii si cumpararea si rascumparea de certificate de depozit.
Noul contact center al bancii – denumit Alo 24 Banking – poate fi apelat la numarul 0801.0801.277 din reteaua Romtelecom sau la 021/407.42.00 din orice retea. De luni pana duminica, intre orele 8.00-22.00, serviciul ofera clientilor aceleasi facilitati ca si solutia de online banking, costul tranzactiilor fiind cu 50% mai scazut decat la ghiseu.
Valoarea maxima a unei tranzactii este de 10.000 euro prin internet banking si de 5.000 euro prin call center. Exceptie fac transferurile intre propriile conturi deschise la BCR.
Autentificarea clientilor se face, in ambele cazuri, pe baza de nume de utilizator si cod de acces, generat printr-un dispozitiv denumit token.
BCR vinde cele doua servicii impreuna, taxa de abonament fiind de 3 lei pe luna. Totodata, aceste solutii sunt incluse si in pachetele de cont curent, al caror cost lunar este de 3,99 lei sau 6,99 lei, in functie de optiunile alese.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News