Refinantarile continua sa se mentina pe un loc fruntas in politica de creditare a populatiei. Bancile atrag clientii de la concurenta prin campanii promotionale, respectiv prin reduceri de costuri.
Refinantarea ramane una din modalitatile principale de atragere de clienti noi pe partea de creditare a populatiei. Clientii prezinta avantajul ca au deja un istoric de creditare in spate iar analiza de risc poate fi mai usor de realizat decat in cazul unui client care nu a mai avut niciodata un credit.
In plus, creditele de refinantare nu au fost afectate de noul regulament BNR, ce limiteaza atat perioada maxima a creditelor cat si volumul minim de garantii ce trebuie prezentate.
In consecinta, creditele de nevoi personale contractate in trecut se pot refinanta in continuare pe perioade de pana la 30 ani daca sunt garantate cu ipoteca si pana la 10 ani, in cazul celor fara garatii materiale. Pentru creditele nou acordate, perioada maxima a fost plafonata la 5 ani. Cei interesati trebuie sa stie ca refinantarea nu este limitata de un anumit numar de ori dar exceptia de la noile reglementari BNR se aplica o singura data.
Astfel, lupta bancilor pentru atragerea de clienti vine in ajutorul acestora deoarece presupune lansarea de campanii promotionale ce vizeaza in special reduceri de cost.
De curand, CEC Bank a anuntat reducerea marjei de dobanda la refinantarea creditelor de consum cu ipoteca, pentru cererile depuse pana la finalul lunii octombrie. Noile valori ajung la 2% peste Robor si la 4,5% peste Euribor, iar evaluarea imobilului este gratuita.
Oferta este valabila pentru clientii care primesc salariul sau pensia intr-un cont deschis la CEC Bank.
Si Alpha Bank mizeaza pe segmentul clientilor care doresc o refinantare si deruleza o campanie ce presupune comisioane reduse de analiza a dosarelor. Pentru refinantarea unui credit de consum fara ipoteca, clientii platesc un comision de 25 euro, jumatate din valoarea standard de 50 euro.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News