Întrebare
Am o intrebare cu care se confrunta toata lumea care are un credit in derulare.
Am un credit, indiferent de care este ( nevoi personale, ipotecar, imobiliar, etc.) cu dobanda variabila. In momentul in care se modifica dobanda in sens crescator, a-II
In situatia in care clientul se considera prejudiciat de modul in care banca pune in aplicare un contract, prima optiune este sa solicite explicatii la banca. In acest scop, este recomandata intocmirea unei plangeri in 2 exemplare, din care una este depusa la banca, iar cealalta este pastrata de client, avand stampila de primire a bancii.
Nu sunt putine cazurile in care ANPC a amendat banci si a reusit sa obtina pentru clienti chiar decizii favorabile in instanta.
Ultima solutie este un proces individual cu banca. Principalul risc este ca in cazul unei decizii nefavorabile, clientul ajunge sa suporte atat cheltuielile de judecata proprii, cat si pe cele ale bancii.
Pentru a ajuta clientii sa isi rezolve mai usor problemele intampinate cu bancile, Conso.ro a creat o pagina speciala, denumita
Clienti nemultumiti, unde sunt agregate toate cazurile mediatizate in ultimii ani. Uneori, lansarea problemei in dezbatere publica a facut ca banca sa analizeze mai atent situatia si chiar sa remedieze problema semnalata de client.
De asemenea, sectiunea
Vocea clientului a fost introdusa cu scopul de a aduna intr-o singur loc experientele individuale ale clientilor – atat pozitive cat si negative – pentru ca si alti consumatori sa tina cont de sfaturile celor care au trecut prin situatii similare.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News