Grupul Ferratum, un pionier in domeniul tehnologiei financiare si de credite online si-a continuat expansiunea geografica. In anul 2015 Grupul a intrat pe piete din Norvegia, Canada, Franta si Mexic. Grupul listat in Prime Standard la bursa de la Frankfurt este activ in 23 de tari din intreaga lume.
Jorma Jokela, CEO si fondator al Ferratum este foarte multumit de dezvoltarea companiei: "Prin intrarea pe piata mexicana, am facut urmatorul pas important in directia stabilirii extenderii geografice pentru a putea beneficia de economii de scara, de exemplu."
Mexic - etapa naturala in piata Sud-americana
Ferratum ofera clientilor un proces rapid si usor in vederea utilizarii serviciilor de creditare si bancare mobile pentru consumatori si intreprinderi. Dl Henrik Andersson, director regional al Ferratum are asteptari foarte mari pentru piata mexicana. "Mexicul este un pas firesc in piata din America Latina. Tara are o populatie de 120 de milioane de persoane, iar o treime detine un smartphone. Gradul de raspandire al smartphone-urilor este in crestere rapida. S-a estimat ca pana in 2019 aproape 70 de milioane de mexicani vor folosi smartphone-uri in comunicarea lor de zi cu zi. Acest lucru ofera grupului Ferratum un potential evident de a oferi servicii financiare mobile in volum mare", spune dl Andersson.
Produsele si serviciile Ferratum vizeaza pe piata mexicana consumatorii din clasa de mijloc incepand cu produsul microcredit, in intervalul 1000 - 10000 pesos mexican cu 7 - 45 zile maturitate. Limita de credit si imprumutul in rate urmeaza sa fie introduse in viitorul apropiat.
"Scopul este acela de a oferi noi solutii financiare pentru clasa de mijloc din Mexic. Pe termen lung, dorim sa aducem un portofoliu diversificat de produse inovatoare, usor de utilizat, in timp real, servicii bancare pentru poporul mexican", dl Andersson continua.
Intrarea pe noi piete face parte din strategia de crestere Ferratum, care solicita extinderea activitatilor la 30 de tari pe termen mediu.
“Ne propunem sa continuam extinderea afacerii noastre de creditare pe piete noi si sa o extindem pe pietele in care suntem deja active. Vom folosi oportunitatile pe care le avem pentru a consolida si mai mult pozitia noastra pe piata” explica in continuare CEO Jorma Jokela.
In plus, am deschis deja
Banca Mobila in Suedia, si intentionam sa oferim asta si in alte tari europene, in prima jumatate a anului 2016. Suntem increzatori ca platforma noastra poate revolutiona activitatea de private banking - simplu, mobil, in timp real si independent de monede - acestea sunt trasaturile cheie ce caracterizeaza Banca Mobila Ferratum".
Grupul finlandez Ferratum, un pionier pentru creditele de consum mobile in Europa, ofera credite de consum pe termen scurt pentru persoane fizice. Clientii Ferratum pot utiliza mediile digitale pentru a solicita un creditul de consum in valori care variaza intre 25 euro si 3.000 de euro. Mai mult decat atat, Ferratum ofera cu succes imprumuturi in rate intreprinderilor mici, cu un termen de sase pana la douasprezece luni. Condusa de fondatorul Jorma Jokela, Ferratum s-a extins rapid, deoarece a fost infiintata in anul 2005: Ferratum are 1,2 milioane de clienti activi si fosti carora li s-au acordat unul sau mai multe credite in trecut si un total de conturi de utilizator de 3,5 milioane in baza de date (in 30 septembrie 2015). Ferratum este reprezentata in 23 de piete (inclusiv Mexic). La sfarsitul lunii decembrie 2015 Grupul Ferratum avea 583 de angajati, comparativ cu 383 de angajati la sfarsitul anului 2014.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News