Oficialii OTP Bank sustin ca majoritatea clientilor care s-au confruntat cu probleme au depasit momentele cele mai dificile. Un merit l-a avut si programul de protectie a clientilor derulat de banca.
Prin intermediul acestui program, banca si-a dorit sa afle de la clienti daca exista probleme care i-ar putea face sa inregistreze intarzieri la plata ratelor sau chiar cazuri de neplata.
In acest sens, sucursalele bancii au contactat clientii pentru a se interesa daca au probleme si de ce natura sunt acestea. “Am hotarat sa venim noi in intampinarea lor, pentru ca am constatat ca exista o retinere din partea multor clienti de a lua ei initiativa in asemenea cazuri”, sustine Adrian Chichita, director de retail la OTP Bank.
Din cei peste 60.000 clienti de retail, au fost contactati aproximativ 5.000, iar in cazul a 2.200 au fost identificate solutii care sa le permita sa depaseasca mai usor momentele dificile.
“Suspendarea temporara a platii ratelor, reesalonarea, rescadentarea si chiar reducerea ratelor cu 25% pentru o perioada limitata au fost cateva dintre metodele pe care le-am aplicat pentru a-i ajuta sa faca fata greutatilor”, afirma Chichita.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News