Sub 10% din clientii care au plecat de la Raiffeisen in ultimele 12 luni reprezinta clienti care si-au refinantat creditele la alte institutii, a declarat vicepresedintele bancii, Razvan Munteanu.
Acesta considera procentul foarte bun, in special prin prisma faptului ca extrem de putini clienti se refinanteaza doar pentru a schimba institutia de credit, majoritatea refinantarilor find insotite in general si de o majorare a sumelor imprumutate.
In total, banca a pierdut in ultimul an 240.000 de clienti dar pe de alta parte a reusit sa isi majoreze portofoliul prin atragerea altor 350.000 de noi clienti. In momentul de fata, Raiffeisen Bank are in portofoliu 1 milion de credite acordate persoanelor fizice, inclusiv descoperit de cont.
In principal rotatia este data de atragerea de noi clienti din randul studentilor, sau a altor categorii nebancarizate, si prin plecarea pensionarilor sau a celor care isi pierd sau schimba locul de munca.
“Este mult exagerat impactul reducerii comisionului de rambursare anticipata. Este mult mai dificil pentru clienti sa se califice la restul conditiilor impuse de banci in prezent”, a mentionat Radu Topliceanu, director executiv al Ariei Persoane Fizice in cadrul Raiffeisen Bank.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News