Volksbank prefera sa gaseasca solutii individuale in disputele cu clientii, astfel incat problemele sa fie solutionate pe cale amiabila, a declarat noul presedinte al bancii, Benoit Catel.
Catel a precizat pentru Conso.ro ca banca incearca mai intai sa ajunga la o intelegere cu clientul, pana sa se ajunga la un proces in instanta.
Curtea Europeana de Justitie s-a pronuntat recent intr-un caz ce viza eliminarea comisionului de risc la credite, dupa intrarea in vigoare a OUG 50/2010. Prin aceasta decizie, argumentele avocatilor care au reprezentat Volksbank au fost respinse, Curtea precizand ca ordonanta nu incalca acquis-ul comunitar si trebuie aplicata in conformitate cu instructiunile date de ANPC.
Intrebat de Conso.ro daca banca va lua o masura generala pentru toti clientii pentru care aceasta decizie poate avea implicatii juridice, presedintele Volksbank a spus ca banca va respecta deciziile justitiei, dar va cauta solutii individuale pentru fiecare caz in parte. El a precizat ca termenii contractuali nu au fost aceeasi la toate creditele acordate in trecut, astfel ca se impun solutii diferite de la caz la caz.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News