Volumul de credite acordate de Cetelem in 2011 a urcat cu 24% comparativ cu anul anterior, pe baza extinderii parteneriatelor cu comercianti dar si a dezvoltarii canalelor alternative de vanzare.
La aceasta evolutie au contribuit, pe de o parte extinderea serviciilor de acordare a creditului in magazinele partenere, deschiderea de carduri de credit, acordarea de credite de nevoi personale prin telefon, creditul auto si, pe de alta parte, dezvoltarea platformei online de acordate a creditelor de nevoi personale.
In prezent,
Cetelem are unul dintre cele mai mari portofolii de carduri de credit emise, respectiv 330.000, dintre care 53.000 au fost emise doar anul trecut. Cardurile sunt emise impreuna cu comercianti parteneri, sub sigla MasterCard, avand utilizare internationala.
Pentru 2012, Cetelem si-a propus sa continue directia de dezvoltare a gamei de produse dar si a canalelor de distributie.
In primul trimestru al anului, tendinta de crestere a creditelor acordate s-a mentinut, cu o usoara temperare insa. Volumul imprumuturilor a urcat cu 15% fata de primele trei luni din 2011.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News