Banca Transilvania si UniCredit Tiriac Bank au lansat versiuni noi ale aplicatiilor de mobile banking, adaugand si noi functionalitati.
Aplicatia Bancii Transilvania cuprinde peste 40 de functionalitati, 20 dintre acestea fiind noi fata de varianta initiala. Pretul abonamentului lunar este de 4 lei. Aplicatia este optimizata pentru smartphone si tableta, pune la dispozitia utilizatorilor trei tipuri de facilitati: operationale, informatii financiare despre situatia propriilor conturi la BT, respectiv informatii publice utile oricarui utilizator interesat de servicii si produse bancare.
Printre facilitatile operationale ale aplicatiei se numara: plati in lei si valuta, alimentarea conturilor proprii deschise la BT, plata utilitatilor inclusiv prin scanarea codului de bare, constituire/lichidare de depozite, operatiuni de schimb valutar, primire si trimitere de bani prin Western Union, plati prin Facebook, email si SMS, activarea serviciului SMS Alert etc.
In cazul UniCredit Tiriac Bank, utilizatorii aplicatiei pot face plati de facturi, plati rapide folosind cautarea interactiva, pot solicita produse bancare precum imprumuturi sau carduri de credit si isi pot constitui singuri depozite la termen. Totodata, clientii pot afla care este cea mai apropiata sucursala a bancii sau care este bancomatul care se afla la cea mai mica distanta, prin intermediul hartii cu unitatile bancii si ATM-uri.
O alta noutate pe care banca a introdus-o si care se poate accesa tot din kit-ul de mobile banking este aplicatia mobile token. Aceasta reprezinta o solutie software, accesibila pe telefonul mobil, care inlocuieste dispozitivul fizic digipass, folosit pentru a genera coduri de securitate necesare accesului in platforma online banking sau semnarii platilor initiate in aceasta. In acest moment, aplicatia mobile token este disponibila pentru sistemele de operare Android si iOS.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News