BCR a demarat un plan de dezvoltare teritoriala ce presupune includerea unor ghisee automate pentru clientii persoane fizice, in vederea cresterii rapiditatii si accesului la operatiuni de baza.
Pana in prezent, banca a reusit instalarea si punerea in functiune a 400 de ghisee, valoarea totala a investitiei ridicandu-se la 2 milioane de euro.
Aceste automate permit realizarea de tranzactii fara asistenta unui functionar bancar, tranzactii precum plati de facturi, depuneri de numerar, inclusiv rambursare de rate la credite.
De la punerea in functiune a celor 400 de aparate, aproximativ 20% din operatiuni sunt efectuate prin aceste ghisee automate, plata de facturi si alimentarile de cont inregistrand ponderi egale.
Pana la finalul anului se estimeaza atingerea unui numar total de 500.000 de operatiuni realizate prin ghiseele automate iar in cel mai scurt timp acestea vor contabiliza jumatate din totalul tranzactiilor realizate de clientii BCR persoane fizice.
“Printre principalele avantaje ale utilizarii ghiseelor automate se numara rapiditatea in efectuarea tranzactiilor, durata unei operatiuni reducandu-se de la circa 4 minute la mai putin de 40 de secunde”, a declarat Bogdan Marin, director executiv al directiei Managementul Canalelor Retail din BCR.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News