BCR ofera clientilor posibilitatea de a trimite bani catre alte persoane doar pe baza numarului de telefon. Pentru acesta, clientii trebuie sa aiba si un cont deschis la banca.
Serviciul poate fi activat in orice unitate a bancii si este oferit gratuit clientilor, putand fi atasat oricarui cont in lei.
Pe langa realizarea de transferuri, clientii pot afla soldul conturilor, pot vizualiza cele mai recente operatiuni sau pot plati facturi. Serviciul este disponibil non-stop, de pe orice abonament sau cartela in retelele Orange, Vodafone si Cosmote, indifrent de tipul telefonului mobil.
Pentru a realiza operatiuni,e se apeleaza numarul *183#. Ulterior se transmite codul asociat optiunii, din meniul interactiv, iar banca raspunde prin afisarea informatiilor pe ecran in timp real.
“Daca pana acum 1 an ofeream clientilor doar o varianta optimizata pentru mobile a internet banking, in decursul ultimelor 2 luni am reusit sa dezvoltam solutii complete si variate de mobile banking”, a precizat Bogdan Marin, Directorul Managementului Canalelor Retail, BCR.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News