Millennium Bank ofera un cont curent in lei pentru a carui deschidere nu este necesara nicio vizita la banca, intrucat solicitarea se poate face prin completarea unui formular online.
Ulterior, comunicarea intre clienti si banca se realizeaza prin telefon si curier. Astfel, clientii primesc la adresa mentionata in formular, contractul pe care trebuie sa-l semneze, impreuna cu toate informatiile necesare despre produs.
Dupa ce semneaza documentele, clientul le inapoiaza curierului pentru a fi livrate bancii, fara sa suporte niciun cost.
„Vom explora o piata de nisa cu potential mare si un canal de distributie ale carui limite sunt virtual inexistente”, a declarat Nuno Alves, director executiv la Millennium Bank
Banca nu percepe niciun comision pentru administrarea contului si nici pentru retragerile de numerar la bancomatele proprii. In plus, comisionul de administrare pentru cardul atasat este 0% in primul an de folosire, iar accesul si administrarea serviciilor internet banking si call center sunt gratuite.
De asemenea, banca nu percepe niciun comision pentru platile interbancare in lei efectuate prin internet banking sau call center, clientii suportand doar comisionul TransFond.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News