Romania este in continuare o tara de tranzactii preponderent cash, intrucat clientii, utilizatori de carduri, merg la ATM in procent foarte mare pentru a retrage bani. Cu toate acestea, se observa o schimbare de comportament a consumatorilor spre digital, desi nu foarte rapida, potrivit reprezentantilor Western Union Romania.
“Tendinta este clara de crestere pe zona de digital, si vedem acest lucru si in randul clientilor nostri, nu numai in Romania, dar si la nivel global. In acest sens, am extins zona de online si mobile, pentru ca din punctul nostru de vedere, pe langa ATM, online-ul si in ultima vreme mobile-ul este intrumentul pe care clientul il are cel mai la indemana si poate efectua tranzactii oriunde s-ar afla”, a declarat Bogdan Vladescu, Senior Manager Business Development Western Union.
In acest sens, compania se va concentra in perioada urmatoare pe zona de online si mobile, transferuri care vor fi disponibile si prin site-ul tranzactional westernunion.com, a completat Vladescu. In prezent exista parteneriate pe aceste zone cu banci precum Banca Transilvania, BRD, Raiffeisen Bank si Bancpost.
“Avem parteneri banci, supermarketuri, case de schimb valutar. In continuare lucram pentru a raspunde cat mai bine nevoilor consumatorilor si inspre a raspunde tendintei de digitalizare globala”, a declarat Denisa Mateescu, director regional al Western Union.
Cu toate acestea, avand in vedere preferinta clientilor pentru tranzactii in numerar, clientii pot face opta in continuare la solutiile clasice pentru a efectua transferuri, pentru a nu limita clientii exclusiv pe zona de digital.
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News